320d m47n zapocenie,dyfer

Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam koledzy od czego to zapocenie? wina dyfra czy półosi?

https://zapodaj.net/838ab2df1c48a.jpg.html
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#2

Post autor: alb3rt »

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1034-przekladnia-tylnej-osi-zestaw-uszczelek/i47635/kL/sN

Część nr 8 masz do wymiany.
Ja ostatnio wymieniłem część nr 7.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#3

Post autor: Mariuszpol »

kolego a trudno to się wymienia? trzeba pół oś odkręcić tak? potem trzeba tam smar jakiś dać? i co z olejem? trzeba spuścić?
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#4

Post autor: alb3rt »

To co napisałeś oprócz smaru.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#5

Post autor: Mariuszpol »

Panowie czy wymiana jest ciężka? trzeba jakieś ściągacze itp mieć?
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#6

Post autor: Mariuszpol »

Witam mam takie pytanie otóż z tej strony mam wyciek.Przez ostatni czas było zapocone.Wczoraj po przegonieniu auta ponad 200km/h polało się trochę tam

uszczelkę zamówiłem 60zł oe bmw +olej fusch 1l+nowe sruby spustowe dyfra

pytanie takie czy wymiana jest skomplikowana? bo z tego co widzę,trzeba półoś odkręcić..czy po odkręceniu śrub półosi od dyfra spokojnie ona opadnie/da się odsunąć? dodam z uszczelką jest takie coś:

https://zapodaj.net/8cb708a1dbc14.jpg.html

bo nie wiem czy samemu to robić czy nie tzn..olej w dyfrze sam wymieniałem rok temu..ale żeby nie było tak,ze olej zleje,poodkręcam a tam nie wyjdzie i wtedy ani rusz nigdzie
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#7

Post autor: Mariuszpol »

Panowie pomoże ktoś? bo mam już części:

1.olej

2.uszczelka oe bmw

3. dwie śruby nowe dyfra spustowa i do sprawdzania oleju

z tego co widzę trzeba odkręcić półoś od dyfra.. ale czy po odkręceniu da się tą półoś przesuwać góra dół? bo na dole jest łącznik stabilizatora więc jej w dół się nie da wziaść jedynie trochę w dół albo trochę do góry

czy po odkręceniu półosi jak nie spuszczę pierw oleju od razu mi się wyleje olej? czy dopiero jak ruszę uszczelkę? i gdzie koledzy jest ten pierścień taki

https://zapodaj.net/8cb708a1dbc14.jpg.html

gdzie on się znajduję?


proszę o pomoc bo w środę chciałbym się za to zabrac
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”