del
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Jak odpalisz silnik stanie na sitku smoka. Jak chcesz się pozbyć to zakręć korek i zakręć czujnik poziomu, zalej najtańszy olej z marketu i spuść gwałtownie wyciągając czujnik i odkręcając korek. Nurt powinien zabrać ze sobą ten kawałek jeśli tylko nie przykleił się do niczego.
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 18 maja 20, 7:28
- BMW: e46 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Jest szansa, że to się powiedzie, ale 100% pewności nie ma. 4l powinno być spoko, i tak grawitacyjnie wszystko spłynie do miski tylko musisz dać mu chwilę. Dla pewności ja bym jeszcze uniósł trochę auto, tak aby było przechylone w stronę czujnika poziomu oleju.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Najlepsza zabawa jest w gonieniu króliczka
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Im więcej tym większa szansa na powodzenie. Kup najtańsza bańkę jakiegoś 0w. Jak dasz rade to go wstępnie podgrzej (choćby w garnku z woda). To spowoduje, ze będzie najbardziej „skłonny do szybkiego wypłynięcia”.DwaLitryPL pisze: ↑15 paź 21, 19:14Kolego kosteq ile bym musiał wlać oleju do silnika żeby spuścić go? bo normalnie do m47n wchodzi 5.5litra hmm butelka 4l wystarczy tak aby po odkręceniu wyleciało wszystko z miski czy może być za mało?kosteg pisze: ↑15 paź 21, 11:56 Jak odpalisz silnik stanie na sitku smoka. Jak chcesz się pozbyć to zakręć korek i zakręć czujnik poziomu, zalej najtańszy olej z marketu i spuść gwałtownie wyciągając czujnik i odkręcając korek. Nurt powinien zabrać ze sobą ten kawałek jeśli tylko nie przykleił się do niczego.