[320d m47n] Problem z odpaleniem
-
- Bywalec forum
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
- BMW: 320D E46, 150km tournig
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
To ja się podłącze bo problem podobny... Gdy spadnie temperatura mam spore problemy z odpaleniem, a ostatnio wogole nie chce palic;/
W zeszlym roku wymienialem swiece.. wszystko bylo git.. do grudnia, gdy w trakcie jazdy z koszalina, na srodku drogi, bylsnely kontrolki odcielo mi gaz, wspomaganie, samochod na biegu jalowym dotoczyl sie na parking (nie reagowal na gaz), po wylaczeniu silnika, juz nie odpalil -> laweta (dobrze ze mam ac) -> elektromechanik -> diagnoza, przekaźnik swiec. Wymiana wraz z diagnostyka i wymiana 4 swiec (ponoc trzeba bylo wymienic, jak przekaznik sie wymienia :S). I bylo git. Teraz temperatura spadla, i znow problemy;/ Objawy sa inne niż w zeszlym roku jak mialem swiece walniete, a mianowicie:
czasem dlugo kreci nawet na nagrzanym silniku;o ale to sie zdarza raz na jakis czas, normalnie odpala na dotyk.
Wczoraj juz zrezygnowany, podpialem pod kable do golfa V i o dziwi, zapalil z dotyku po 3 dniach na tym mrozie. Teraz pytanie WTF is going on? Slabe napiecie rozruchowe? wymieniac aku? Wiem ze napiszecie, zeby podpiac pod kompa;p ale najpierw musze odalic go, wiec moze poprostu kupie aku i sie przekonam ? eh.. co mnie podkusilo zeby brac diesla
pzdr
W zeszlym roku wymienialem swiece.. wszystko bylo git.. do grudnia, gdy w trakcie jazdy z koszalina, na srodku drogi, bylsnely kontrolki odcielo mi gaz, wspomaganie, samochod na biegu jalowym dotoczyl sie na parking (nie reagowal na gaz), po wylaczeniu silnika, juz nie odpalil -> laweta (dobrze ze mam ac) -> elektromechanik -> diagnoza, przekaźnik swiec. Wymiana wraz z diagnostyka i wymiana 4 swiec (ponoc trzeba bylo wymienic, jak przekaznik sie wymienia :S). I bylo git. Teraz temperatura spadla, i znow problemy;/ Objawy sa inne niż w zeszlym roku jak mialem swiece walniete, a mianowicie:
czasem dlugo kreci nawet na nagrzanym silniku;o ale to sie zdarza raz na jakis czas, normalnie odpala na dotyk.
Wczoraj juz zrezygnowany, podpialem pod kable do golfa V i o dziwi, zapalil z dotyku po 3 dniach na tym mrozie. Teraz pytanie WTF is going on? Slabe napiecie rozruchowe? wymieniac aku? Wiem ze napiszecie, zeby podpiac pod kompa;p ale najpierw musze odalic go, wiec moze poprostu kupie aku i sie przekonam ? eh.. co mnie podkusilo zeby brac diesla
pzdr
-
- Bywalec forum
- Posty: 554
- Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
- BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Opole/Strzelce Opolskie
Dziś rano akumulator podłączyłem do ładowania profilaktycznie i o 14 poszedłem jeszcze raz spróbować ! No i z początku znow klapa !!! Ale postanowiłem nie dać za wygraną i próbować , kręciłem rozrusznikiem około 15 moze nawet 20 sekund i w końcu BAWARA załapała ! Szczerze mówiąc nie spodziewałem się tego że tak długie krecenie cos da , a jednak ....Dziś stoi w garażu jutro idzie na wymianę filtra paliwa i sprawdzenie świec ...
Co o tym myślicie ? To że Bunia potrzebowała tyle czasu na odpalenie może swiadczyc o walnietych swiecach lub przekazniku swiec zarowych ?
Co o tym myślicie ? To że Bunia potrzebowała tyle czasu na odpalenie może swiadczyc o walnietych swiecach lub przekazniku swiec zarowych ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Gościu powiedzieliśmy Ci co trzeba zrobić na początek.Turbooo pisze:Dziś rano akumulator podłączyłem do ładowania profilaktycznie i o 14 poszedłem jeszcze raz spróbować ! No i z początku znow klapa !!! Ale postanowiłem nie dać za wygraną i próbować , kręciłem rozrusznikiem około 15 moze nawet 20 sekund i w końcu BAWARA załapała ! Szczerze mówiąc nie spodziewałem się tego że tak długie krecenie cos da , a jednak ....Dziś stoi w garażu jutro idzie na wymianę filtra paliwa i sprawdzenie świec ...
Co o tym myślicie ? To że Bunia potrzebowała tyle czasu na odpalenie może swiadczyc o walnietych swiecach lub przekazniku swiec zarowych ?
Jeśli zrobisz to sprawdzisz jak będzie auto pracowało - powinno pomóc.
Jeżeli nie to będziemy myśleć dalej.
Więc pal do tego mechanika.
-
- Bywalec forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 27 paź 09, 15:43
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: kraków/chrzanów
ja w niedziele odpaliłem bez problemu auto stało do dzisiaj , zamierzam jechac do dentysty a tu lipa trzy podejscia po około 5-10s krecenia i aku padł :/ pierwsza taka sytuacja od 3 lat żebym kiedykolwiek nie odpalił w tamtym roku dałem rade nawet jak było -28 i stał na polu cała noc co prawda dopiero za 4 podejsciem ale jednak ropy mam nie dużo około 10 litrów ostatnie tankowanie na bliskiej i chyba jakies felerne bo na shellu nigdy nie miałem problemu , narazie podłaczyłem aku , jutro jak sie uda odpalic to zatankuje do pełna jakiegoś v-power diesel ,jak to się powtórzy to filter go out .Chyba że nadal to samo to przekażnik i świece w sumie od 3 lat gdy użytkuje auto nie sprawdzałem świec więc mogły paść
-
- Bywalec forum
- Posty: 85
- Rejestracja: 22 gru 11, 0:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Rawicz/Rzeszów
Tak na przyszłość to polecam uszlachetniacz do ropy(nazwy,ktorego używam zapomniałem)np http://allegro.pl/stp-formula-do-diesla-250-ml-uszlachetniacz-ropy-i2041124918.html .
Paliwo bardzo czesto chrzczone,wiec delikatne na jakosc paliwa silniki bmw łatwo unieruchomić.
Poza tym odkręciłbym filtr i sprawdził czy czasami na dnie nie masz przymarzniętej wody.
Paliwo bardzo czesto chrzczone,wiec delikatne na jakosc paliwa silniki bmw łatwo unieruchomić.
Poza tym odkręciłbym filtr i sprawdził czy czasami na dnie nie masz przymarzniętej wody.
-
- Bywalec forum
- Posty: 554
- Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
- BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Opole/Strzelce Opolskie
A wiec diagnoza !
Winowajcami są świece żarowe , aż 3 z nich nie grzały ! Sterownik jest dobry , paliwko też ! Wymieniony przy okazji filtr paliwa i uszczelki napotkane przy wymianie świec do tego wyczyszczony zawór EGR Jutro autko będzie do obioru
Winowajcami są świece żarowe , aż 3 z nich nie grzały ! Sterownik jest dobry , paliwko też ! Wymieniony przy okazji filtr paliwa i uszczelki napotkane przy wymianie świec do tego wyczyszczony zawór EGR Jutro autko będzie do obioru
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Dziwne że nie zaświeciła się kontrolka od nich...Turbooo pisze:A wiec diagnoza !
Winowajcami są świece żarowe , aż 3 z nich nie grzały ! Sterownik jest dobry , paliwko też ! Wymieniony przy okazji filtr paliwa i uszczelki napotkane przy wymianie świec do tego wyczyszczony zawór EGR Jutro autko będzie do obioru
-
- Bywalec forum
- Posty: 329
- Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
- BMW: e46 1,8i sedan
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Lokalizacja: Poznań
Wymiana świeć powinna pomóc, podpięcie pod kompa na pewno pokaże co jest winowajcą...
BMW
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Coś tu śmierdzi ! Masz sterownik świec i napewno nie on był przyczyną takiego zachowania na drodze podczas jazdy.Napięcie aku łatwo sprawdzić(miernikiem).Jak nie podepniesz pod kompa to można tylko trafiać w diagnozęy0shi pisze:To ja się podłącze bo problem podobny... Gdy spadnie temperatura mam spore problemy z odpaleniem, a ostatnio wogole nie chce palic;/
W zeszlym roku wymienialem swiece.. wszystko bylo git.. do grudnia, gdy w trakcie jazdy z koszalina, na srodku drogi, bylsnely kontrolki odcielo mi gaz, wspomaganie, samochod na biegu jalowym dotoczyl sie na parking (nie reagowal na gaz), po wylaczeniu silnika, juz nie odpalil -> laweta (dobrze ze mam ac) -> elektromechanik -> diagnoza, przekaźnik swiec. Wymiana wraz z diagnostyka i wymiana 4 swiec (ponoc trzeba bylo wymienic, jak przekaznik sie wymienia :S). I bylo git. Teraz temperatura spadla, i znow problemy;/ Objawy sa inne niż w zeszlym roku jak mialem swiece walniete, a mianowicie:
czasem dlugo kreci nawet na nagrzanym silniku;o ale to sie zdarza raz na jakis czas, normalnie odpala na dotyk.
Wczoraj juz zrezygnowany, podpialem pod kable do golfa V i o dziwi, zapalil z dotyku po 3 dniach na tym mrozie. Teraz pytanie WTF is going on? Slabe napiecie rozruchowe? wymieniac aku? Wiem ze napiszecie, zeby podpiac pod kompa;p ale najpierw musze odalic go, wiec moze poprostu kupie aku i sie przekonam ? eh.. co mnie podkusilo zeby brac diesla
pzdr
Romanikxxl
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1186 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 988 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 4992 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1150 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 1 Odpowiedzi
- 1126 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 33536 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: EmilE4620d150km
-
- 10 Odpowiedzi
- 3815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 3 Odpowiedzi
- 1251 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 6 Odpowiedzi
- 3919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: CieszkosE46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1662 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77