[320d M47N] Problem po wymianie wtrysków

romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#21

Post autor: romanikxxl »

y0shi pisze:Odgrzeje temat.. niestety u mnie objawy są podobne.. tzn. jak dojeżdżam do świateł fura wpada w drgania odczuwalne w całej budzie, na lewarku i kierownicy Miałem robiony 1 wtrysk jakiś czas temu.. Silnik jakby chodził głośniej, moc jest chyba w porządku. Dziwne jest to, że te drgania ustają jak już się zatrzymam i obroty wejdą poniżej 1k, wtedy nie trzęsie. W trakcie przyśpieszania i jazdy niby wszystko działa normalnie. I chyba trochę więcej pali.. Kuźwa załamać się można, non stop coś ;/ Wiem, że do wymiany mam tuleje 9, miałem jechać na czasie to robić, czy to może być przyczyna?;/
Podepnij pod kompa ,sprawdź korekcję wtrysków.
Poduszki silnika w jakim stanie?
Wtrysk po wymianie był zakodowany?
Romanikxxl
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#22

Post autor: y0shi »

Gość twierdzi, że tak, przelewy robił 2x przed i po wymianie, ponoć oryginalny wtrysk + końcówki, a tak naprawdę to ch... wie, bo jak mam to sprawdzić samemu:S Poduszki - zastanawiałem się nad ich wymianą, bo trochę trzęsie budą przy gaszeniu. Ale wiesz, to są odczucia w sumie laika, od kupna trochę trzęsło przy gaszeniu. Na pewno silnik chodzi inaczej niż kiedyś, bardziej "twardo" z metalicznym dźwiękiem. Czy ktoś z naszych "zielonych" panów jest z mazowieckiego? Jestem dość zapracowany ogólnie i nie mam czasu co chwila brać urlopu i jeździć po mechanikach. Najchętniej oddał bym bunie na kompleksowy remont, osobie zaufanej. A za uczciwą pracę uczciwie zapłacił ;) Po czym postawić zimne piwko :beer:
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#23

Post autor: y0shi »

rozumiem, że chętnych nie ma:( Poduchy mogą być przyczyną? Z tego co czytałem najtaniej sprawdzić poduchy?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#24

Post autor: romanikxxl »

Musisz podpiąć pod kompa,sprawdzić błędy i life data.Poduszki wymień bo koszt nieduży a efekt zauważysz od razu.

Poduszki zużyte wyglądają jak nowe i ciężko je ocenić po wyglądzie chyba,że się już pozrywały.
Romanikxxl
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#25

Post autor: y0shi »

Lemfordera brać ?
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#26

Post autor: Maniek »

Poduszki pod silnikiem Lemforder to to samo co Corteco czy Febi tylko inne opakowanie.

Ja osobiście założyłem komplet Lemforder, jeżdżę drugi rok i jestem zadowolony. :)

Dodam jeszcze, że moje stare poduszki wyglądały jak nowe. Zastanawiało mnie jedynie dlaczego podpory i elementy wokoło nich mam usyfione. Przy wymianie okazało się, że poduszki są zerwane, sklepane o ok. 2 - 3 cm, a brud wokoło był w rzeczy samej olejem który znajduje się w środku poduch, to tzw. hydropodstawa - coś czego tanie zamienniki nie posiadają tj. topran. :)
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#27

Post autor: romanikxxl »

Tak jak Maniek napisał,ja wrzuciłem Febi i jest :jestok:
Romanikxxl
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#28

Post autor: y0shi »

Hey,

Poduchy, 7 i 9 zakupione wszystko febi/lemf, ale pojawił się nowy dziwny objaw.. i zastanawiam się czy to nie od zle zrobionych wtrysków;///
Jak zapalam auto, silnik chodzi głośno rura wydechowa miota się na lewo i prawo, wydając głośne walenie.. silnik ogolnie chodzi duzo glosniej:/
Wiem.. podpiac pod kompa.. ale pytanie, czy to moze byc spowodowane wtryskiem? bo raczej poduchy i tuleje nie maja tutaj duzego znaczenia? Mam dylemat gdzie go odstawic, jak wtryski to do tego samego partacza?..

Rura wpada w te wibracje na postoju, jak jade chyba tak nie wali, po pewnym czasie silnik sie nagrzewa i juz tak nie wali, ale i tak glosno silnik chodzi, (wrażenie jakbym miał dziurę w wydechu).

H e l p :P

ps. juz nawet zastanawiam sie nad kursem do manka :P tylko nie wiem czy łona dojedzie mi tam.. :help:
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#29

Post autor: Maniek »

Panie, toć wydech najpierw sprawdź. :)

Mógł się przekrzywić i uderza gdzieś. Wibracje spowodowane są zapewne zerwanym wieszakiem który znajduje się tuż przy lewym tylnym kole.
Auto może głośniej chodzić bo od tych wibracji lubią pękać złącza elastyczne wydechu. Te siateczki druciane pękają.

U mnie po wymianie poduch silnika i skrzyni były jeszcze lepsze jaja. W momencie zapalania silnika coś mocno uderzało.
Ze łzami w oczach stawiałem na problem z dwumasą. Dźwięk pochodził z okolicy skrzyni.

Co się okazało, na nowych poduchach silnik poszedł do góry i łącznik (ten skręcany) wydechu uderzał mi w tunel właśnie w okolicy ławy skrzyni biegów tworząc głośne dźwięki które niosły się po wszystkim.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
y0shi
Bywalec forum
Posty: 167
Rejestracja: 11 wrz 10, 22:38
BMW: 320D E46, 150km tournig
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#30

Post autor: y0shi »

mocy tez troche jakby mniej;/
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”