[320d M47N] nierówna praca silnika pomiędzy 1000 a 2000 obr.
: 26 sty 10, 11:10
Witam wszystkich.
Zakupiłem e46 turing 2.0 150KM w automacie (skrzynia General Motors). Samochód ma przejechane 190 tyś km i jest w nie najgorszej kondycji.
Auto pięknie przyspiesza, odpala (również na mrozie), na wolych obrotach pracuje równo. Mam tylko jeden problem. Prowadząc samochód ze stałą
prędkością nie dodając i odejmując gazu obroty silnika zaczynają falować. Zakres falowania to ok. 100-200 obr/min. Co się z tym wiąże, samochód
delikatnie przyspiesza i zwalnia co jest odczuwalne dla kierowcy. Byłem u kilku mechaników i mieli różne dziwne pomysły o których nie będę pisał aby
nie podsuwać błędnych sugestii. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Zakupiłem e46 turing 2.0 150KM w automacie (skrzynia General Motors). Samochód ma przejechane 190 tyś km i jest w nie najgorszej kondycji.
Auto pięknie przyspiesza, odpala (również na mrozie), na wolych obrotach pracuje równo. Mam tylko jeden problem. Prowadząc samochód ze stałą
prędkością nie dodając i odejmując gazu obroty silnika zaczynają falować. Zakres falowania to ok. 100-200 obr/min. Co się z tym wiąże, samochód
delikatnie przyspiesza i zwalnia co jest odczuwalne dla kierowcy. Byłem u kilku mechaników i mieli różne dziwne pomysły o których nie będę pisał aby
nie podsuwać błędnych sugestii. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam