320d m47n Aktualizacja Wycie 80-100km/h wszystko wymienione z tyłu

DwaLitryPL

#101

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie naprowadzi mnie ktoś co to może być? bardzo bym prosił.Może ktos rozpoznaje ten dzwięk? walczę z tym od lata wymieniając kupę części a to i tak zostało.Nawet jak jadę np na trzecim lub drugim biegu zbliżam się do ronda ujmuje gaz po czym dodam i już z tyłu to się usłyszy

na każdym z trzech dyfrów to jest
DwaLitryPL

#102

Post autor: DwaLitryPL »

@ up Panowie nikt nie rozpoznaje tego dzwięku?
DwaLitryPL

#103

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie wrzucę jeszcze raz filmik



czy wie ktoś co to będzie?czy to ewidentnie dyfer? bo mam tak na trzech w sumie dyfrach.A wy też macie przecież dyfry pewnie od nowości i nie macie stuków? no to może to kurde nie dyfer? ale tam nic z tyłu już nie zostało..

dodam dzieje się tak jak dodaje i ujmuje gaz podczas jazdy
anthony
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 20 kwie 20, 13:44
BMW: BMW e46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#104

Post autor: anthony »

Jeśli to Ciebie pocieszy to mam podobnie. Słychać wycie z tyłu około 90-100 km/h, potem przestaje dlatego mogę z tym żyć. Bardziej się na to na krajówce natykam niż na autostradzie. Zasadniczo jest głośniejsze przy przyspieszaniu, wystarczy odjąć gazu i się przycisza. Stuknięcie również występuje. Mam automat więc trochę inaczej się to zachowuje, bo nie mogę np. wysprzęglić podczas jazdy itd. ale przy np. dojeżdżaniu do świateł jest stuknięcie tuż przed zatrzymaniem, przy starcie dużo rzadziej.
Auto wielokrotnie było na to diagnozowane bez rezultatu a mechanicy wrocławscy nie bardzo chcieli wymieniać w ciemno. Tobie gratuluję samozaparcia bo włożyłeś mnóstwo wysiłku aby to usunąć, ale niestety to pokazuje, że można 90% rzeczy tam zrobić i nie rozwiązać problemu. Przynajmniej wiesz co masz zrobione.
U mnie wyserwisowano oczywistości, które i tak było trzeba typu elementy zawieszenia i hamulce a mechanicy nadal nie wiedzą co stuka i wyje i dopóki konkretnie się nie sypnie to radzili "jeździć, obserwować". Pewnie potrwa to parę lat :D Trudno się mówi.
Paulo25
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 21 paź 20, 21:52
BMW: 320cd
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#105

Post autor: Paulo25 »

Pozwolę sobie podbić temat. Coś nowego? Jakiś trop? U mnie też zaczęło pukać i dalej wyje głównie na 5 biegu a 3 skrzynia i 3 dyfer zamontowany
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#106

Post autor: scghost »

oczywiscie wszystkie te 3 dyfry były nowe
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#107

Post autor: Lashie »

Nikt nie słyszał o regeneracji dyfra? Serio wolicie się bawić we wkładanie 5 używek ?
Paulo25
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 21 paź 20, 21:52
BMW: 320cd
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#108

Post autor: Paulo25 »

Nie wolimy, tylko jak wkładasz 3 dyfry i 3 skrzynie to jak duże prawdopodobieństwo jest, że każdy jest identycznie zużyty że objawy są dokładnie takie same bez kompletnie żadnych zmian?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”