[320d m47] Trzęsie i kopci przy odpalaniu na zimnym!
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 cze 11, 19:48
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: DG
witam, ostatnio zaczeła mi sie strasznie trzęść i kopcic na jasno biało- niebiesko tylko i wyłacznie przy odpalaniu i na zimnym silniku, wymienione wszystkie filtry łacznie z odma, świece żarowe boscha, olej motul 10w40, znaczącego ubytku na bagnecie oleju nie zauważyłem, nie długo zostanie wymienione kolo pasowe z paskiem i byc moze z napinaczami, turbine leciutko slychac w srodku jak pompuje powietrze, czy miał ktos podobne przypadki ?? pozatym na zimnym musze pare razy zakrecic zeby zastartował i zaczyna sie trzesc do lekkiego zagrzania, dzieki za wszelką pomoc i pozdrawiam.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa,może to uszczelka pod głowicą Podepnij auto pod kompa i sprawdź błędy
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Szkoda ,że nie dał znać bo sam jestem ciekaw.A Ty auto pod kompa podpinałes?jo_ker1 pisze:Szkoda że nie dales znac co to bylo bo mam to samo i z checia bym poczytal.
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 cze 11, 19:48
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: DG
a wiec odpowiadam, winna byla pompa vp44, wywalone na maxa poduszki pod silnikiem jednak urwana calkiem, teraz po wymianie elegancko i cichutko klekocze sobie motorek, polecam tez wymiane kola pasowego
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Dzięki za rozwiązanie ,napewno niejednemu to pomoże
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 cze 11, 19:48
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: DG
ponoc jakis tłoczek przestawiacza byl juz zuzyty znaczaco, ponad to wymieniono sterownik, uszczelki,czujnik kata obrotu, zaworki, full remont koszt 2,400 zl, wszystko wykonala firma "Autorak" w Koprzywicy, polecam.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 9 sty 12, 16:34
- BMW: e46 320d 136+
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- Lokalizacja: KRAKÓW
Mnie w zeszłym roku również spotkała w zimie ta watpliwa przyjemnośc naprawy pomp vp44, jest tak jak pisal kolega technicrt, przyciera się tłoczek sterownik daje coraz większy prąd żeby go ruszyć, elektronika nie wytrzymuje i się pali. Ponoc to typowe dla tej pompy. Mnie naprawa w zeszłym roku wyniosła dokładnie 2800 w serwisie Bosch'a u Gładyska na Bora Komorowskiego w KR. Moge ich polecić prace wykonali solidnie bez naciągania wymieniali sterownik , uszczelki i inne dziadostwa na koniec dodali papiery z parametrami z maszyny mierniczej
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 12 Odpowiedzi
- 10767 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: morslan
-
- 9 Odpowiedzi
- 3786 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 13 Odpowiedzi
- 12827 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lysyznysy
-
- 6 Odpowiedzi
- 1726 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1996 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: krychap
-
- 0 Odpowiedzi
- 790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawko81
-
- 8 Odpowiedzi
- 6070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sobol24
-
- 2 Odpowiedzi
- 1416 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 1 Odpowiedzi
- 1721 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 6 Odpowiedzi
- 3238 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: orz1