320d M47 Piszczący pasek

HackerMan_1989
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 28 lip 11, 15:05
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#11

Post autor: HackerMan_1989 »

Nom hydrauliczny
ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#12

Post autor: ryba »

w pudełkach ruville można też spotkać ina
HackerMan_1989
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 28 lip 11, 15:05
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#13

Post autor: HackerMan_1989 »

I co da radę go jakoś naciągnąć? Albo jakaś inna przyczyna wam przychodzi do głowy
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#14

Post autor: MARC »

HackerMan_1989 pisze:I co da radę go jakoś naciągnąć? Albo jakaś inna przyczyna wam przychodzi do głowy
Napinacz hydrauliczny sam sobie dozuje moc docisku.
Nie można ręcznie tego naciągnąć.
HackerMan_1989
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 28 lip 11, 15:05
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#15

Post autor: HackerMan_1989 »

A czy to może być niedoładowany akumulator przyczyną? Bo miałem wymieniać w tym roku ale zapalał bez problemu w zimę ale zawsze zapalały się kontrolki od absu itp bo napięcie za niskie bylo. Może na początku alternator za duży opór daje.
max22
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 11, 9:49
BMW: xxx
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: rzeszow

#16

Post autor: max22 »

kończy ci się kolo pasowe (tłumik drgań) stad piszczenie i rdzawy nalot.
piotrpom
Bywalec forum
Posty: 111
Rejestracja: 3 mar 13, 19:14
BMW: BMW e46 320d M47++
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#17

Post autor: piotrpom »

Kolego ja to przerobiłe, ściągnij wszystkie paski, najpierw ten od klimy póżniej ten drugi, kręć wszystkim co popadnie i słuchaj co piszczy - jak nowe rolki to powinny być ok nawet jak jakaś tania podróba. Czy wymieniałeś napinacz paska od klimy - bo on częśto piszczy- Obstawiam sprzęgiełko kompresora klimatyzacji jeśli piszczy z lewej strony stojąc przodem do auta ( jeśli oczywiście wyeliminujesz napinacz) albo łożysko alternatora jeśli piszczy z prawej, jak pokręcisz alternatorem na zdjętym pasku to powinno być słychać. Inna metoda to odpalić, puszka z plakiem psiknąć na dany element i sprawdzać czy przestaje ( nie zawsze pomaga ale ja tak sprawdzałem). I jeszcze jedno, mam nadzieję że masz dolną osłonę silnika. Jeśli wszystko już wyeliminujesz na to tylko koło pasowe zostało
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”