[320d M47]Koszt regeneracji alternatora
-
- Bywalec forum
- Posty: 841
- Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
- BMW: 320d m47
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Tychy
Panowie, jak w temacie jaki jest koszt regeneracji alternator. Wiadomo, że wszystko dopiero będzie wiadomo jak będzie na stole, ale czy jest ktoś w stanie podać widełki takiej naprawy? Dzwoniłem do mechanika, powiedzieli mi, że wyjęcie i włożenie to koszt 180zł + 70zł naprawa + części które trzeba wymienić. Dużo, mało? Nie chciałbym się dać naciąć.
Jeżeli to zły dział to proszę o przeniesienie.
Jeżeli to zły dział to proszę o przeniesienie.
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
180 zł za demontaż i montaż? To nie lepiej samemu go wymontować i zawieźć do naprawy. 70 zł za naprawę + koszt części to dobra cena.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
To proste tylko czasochlonne jak na od kręcenie dwóch śrub sam go wyciagalem i wymienialem szczotki bo się skonczyly.... wiem ze zdejmowalem kolo od wspomagania bo bylo kiepskie dojście do czegoś..... ale to nic trudnego takie wyjęcie alternatora
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Na forum znajdziesz mój instruktarz jak go zdemontować.
Nic się nie obawiaj, robota prosta.
Rozkręcenie altka wewnątrz może jedynie sprawić troszkę problemów ale o tym później.
Jak jak sam sobie regenerowałem to płaciłem:
* +/- 120zł regulator napięcia
* +/- 120zł za dwa łożyska
Komutator był dobry więc go nie ruszałem.
Nic się nie obawiaj, robota prosta.
Rozkręcenie altka wewnątrz może jedynie sprawić troszkę problemów ale o tym później.
Jak jak sam sobie regenerowałem to płaciłem:
* +/- 120zł regulator napięcia
* +/- 120zł za dwa łożyska
Komutator był dobry więc go nie ruszałem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 2279
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
w PB bardzo łatwo się wymienia , w ON jeszcze nie próbowałem ,jakoś boję się o te paski ,że coś pomylę, bo samo wyjęcie altka nie jest problematyczne.
Najważniejsze jest to ,żeby znaleźć bardzo dobry zakład który się tym zajmuje ! Ja ostatnio regenerowałem to silnik alternatora w ogóle nie chciał się kręcić po kilku miesiącach i traciłem moc na rozruchu.. Wsadzają jakieś chinskie zamienniki i pozniej sa same kłopoty.
Najważniejsze jest to ,żeby znaleźć bardzo dobry zakład który się tym zajmuje ! Ja ostatnio regenerowałem to silnik alternatora w ogóle nie chciał się kręcić po kilku miesiącach i traciłem moc na rozruchu.. Wsadzają jakieś chinskie zamienniki i pozniej sa same kłopoty.
- Mariusz_E46
- Bywalec forum
- Posty: 515
- Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
- BMW: E60 530D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
W poprzednim samochodzie tak mi zregenerowali że padło po 200 km. Partacze
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Rozrysuj sobie na kartce papieru jak jest zmocowany pasek.Młody90 pisze:w PB bardzo łatwo się wymienia , w ON jeszcze nie próbowałem ,jakoś boję się o te paski ,że coś pomylę, bo samo wyjęcie altka nie jest problematyczne.
Najważniejsze jest to ,żeby znaleźć bardzo dobry zakład który się tym zajmuje ! Ja ostatnio regenerowałem to silnik alternatora w ogóle nie chciał się kręcić po kilku miesiącach i traciłem moc na rozruchu.. Wsadzają jakieś chinskie zamienniki i pozniej sa same kłopoty.
Rolki i tor paska. Po problemie, a regeneracja wygląda prawie tak samo.
Występują dwa rodzaje alternatorów w E46 BOSCH oraz VALEO każdy z nich ma różne "A".
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 22 Odpowiedzi
- 8786 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 6 Odpowiedzi
- 17248 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 6 Odpowiedzi
- 1608 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1690 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pierozek4
-
- 7 Odpowiedzi
- 4678 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 10 Odpowiedzi
- 3864 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 10 Odpowiedzi
- 17816 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 4 Odpowiedzi
- 4065 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Efiks
-
- 12 Odpowiedzi
- 11371 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 7 Odpowiedzi
- 9411 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983