[320d M47]

kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#21

Post autor: kosteg »

Młody90 pisze: 21 lut 20, 16:14 Szukam dla M47 . Tyle to ja też potrafię poszukać .

A jak jest wykopalisko to trzeba temat usunąć .
Filtr masz pod maską. Prawy kielich. Odłączasz zasilanie i powrót jak na każdym innym filmie. Masz wygodniej bo nie trzeba włazić pod auto. Tyle.
scghost pisze: 21 lut 20, 19:10LOL
Obiema rękami i nogami podpisuję się pod tym komentarzem. LOL jak nic :-)
Obrazek
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#22

Post autor: Młody90 »

kosteg pisze: 21 lut 20, 21:51
Młody90 pisze: 21 lut 20, 16:14 Szukam dla M47 . Tyle to ja też potrafię poszukać .

A jak jest wykopalisko to trzeba temat usunąć .
Filtr masz pod maską. Prawy kielich. Odłączasz zasilanie i powrót jak na każdym innym filmie. Masz wygodniej bo nie trzeba włazić pod auto. Tyle.
scghost pisze: 21 lut 20, 19:10LOL
Obiema rękami i nogami podpisuję się pod tym komentarzem. LOL jak nic :-)
W każdym innym filmie są silniki CR gdzie jest filtr i pompka . Wolę się upewnić niż zacznę cokolwiek robić.
Firma z TEC też ma wiele zaytan z zewnątrz jak dla M47 poprawnie to zrobić a dla chętnego zrobić filmik jest preparat gratis ;)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#23

Post autor: kosteg »

Młody90 pisze: 22 lut 20, 6:12 W każdym innym filmie są silniki CR gdzie jest filtr i pompka . Wolę się upewnić niż zacznę cokolwiek robić.
Firma z TEC też ma wiele zaytan z zewnątrz jak dla M47 poprawnie to zrobić a dla chętnego zrobić filmik jest preparat gratis
Nie prawda. Są filmiki choćby z 1.9tdi na pompowtryskach. Niemniej wtrysk paliwa jest tu najmniej istotny. Aby nie napisać zupełnie pomijalny.

Zasada w każdym silniku jest dokładnie ta sama. Odpinasz cały układ zasilania paliwa, wyciągasz fabryczny filtr i podajesz preparat "zamiast zasilania z baku", powrót również kierujesz ponownie do opakowania z preparatem. W ten sposób auto pracuje wyłącznie na preparacie (pomijając pozostałości z układu za filtrem"). Oczywiście elektrycznie odpinasz pompę w baku (nie jestem pewien czy m47 ma progową - jeśli ma to oczywiście też ją trzeba wyłączyć).

http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/320d-M47/LHD/N/2001/january/browse/fuel_preparation_system/fuel_supply_filter/

http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/320d-M47/LHD/N/2001/january/browse/fuel_preparation_system/nozzles_pipes_of_fuel_injection_system/
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”