320D ciężko odpala i przy 3k obrotów gaśnie

ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#1

Post autor: ZEROFCKGVN »

Siemano wszystkim, mam problem z silnikiem 2.0D 150km, raz pali raz nie, jak juz odpali to wszystko gra silnik pracuje normalnie do czasu az nie przekrocze ok. 3000 obrotow. Przekrocze 3k i w momencie gasnie, po tym nie moge go odpalic, odczekam ok. 5min i odpali bez problemu (jak nie odczekam to moge krecic i nic nie zagada) Moze ktos spostal sie z podobnym problemem
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Może komputer i błędy będą bardziej konkretne niż jak ktoś miał podobnie?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#3

Post autor: ZEROFCKGVN »

maniek21112 pisze: 30 sty 22, 18:51 Może komputer i błędy będą bardziej konkretne niż jak ktoś miał podobnie?
Postaram sie jutro kogos poszukac kto podepnie i dam znac
ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#4

Post autor: ZEROFCKGVN »

Teraz silnik juz w ogole nie pali, na plaku próbowalem ale nie zaskoczył :/
Komputer podpiety Błąd 4B90 (niskie ciśnienie w szynie podczas rozruchu) wartości rzeczywiste podczas krecenia silnikiem to 30 bar
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Pompa progowa działa? Nie wydaje dziwnych dźwięków? Zrób test przelewowy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#6

Post autor: ZEROFCKGVN »

Test przelewowy zrobiony, wszystko ucieka z wężyka powrotnego powinno tak być?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Powrót zaślep.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#8

Post autor: ZEROFCKGVN »

Pytałeś jeszcze o pompę progową, czy ona ma pompować cały czas na zapłonie? U mnie jej kompletnie nie słychać więc wsadziłem żarówkę w kostkę i po przekręceniu kluczyka żarówka tylko mrugnie na pół sekundy. Zastanawiam się czy to nie przez przekaźnik
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

Najpierw pracuje długo zanim nabije ciśnienie, później już krócej.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ZEROFCKGVN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 22, 21:15
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#10

Post autor: ZEROFCKGVN »

Okej... sorki za wprowadzenie w błąd, pompa podprogowa działa, za filtrem też jest ciśnienie. Wykluczam pompe z baku, podprogową i filtr, zawór upustowy na listwie cr też nie przepuszcza. Problem pojawia się między listwą a pompą, popuściłem lekko przewód idący od pompy do listwy i... paliwo jedynie kapie. Wychodzi na to że pompa ale skoro pompa wtryskowa była by zatarta to dlaczego wcześniej odpalał i jeździł?? Sterownik reguluje ciśnienie podawane do listwy poprzez zawór na pompie wtryskowej dobrze myślę?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”