
[ 320d 2003 r. ] jak odkręcić wahacz przedni?
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
- zdeniu
- Bywalec forum
- Posty: 462
- Rejestracja: 08/09/09, 22:46
- BMW: 320d M47N Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
- Gadu-Gadu: 2305427
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Re: jak odkręcić wahacz E-46 przedni
najlepiej używając niezbędnych narzędzi do tego
trzeba odkręcić dwie nakrętki od sworzni i dwie śruby od tulei
a najlepiej najpierw zejść pod auto i obejrzeć

trzeba odkręcić dwie nakrętki od sworzni i dwie śruby od tulei
a najlepiej najpierw zejść pod auto i obejrzeć

-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24/08/10, 7:36
- BMW: E46 150km touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Pszczyna
- Gadu-Gadu: 4771335
- Kontakt:
Re: [ 320d 2003 r. ] jak odkręcić wahacz przedni?
wczoraj pytałem o to samo lecz nikt nie odpowiedział, a auto miałem już na lewarku, koło odkręcone i śruba z wahacza( ta przy kole). zamiast czekać na odpowiedź poszedłem robić sam i wygląda to tak:
- auto do góry( jak ma ktoś podnośnik to chwała mu, ja robiłem z lewarka i oczywiście klocek pod próg w razie draki)
- ściągamy osłonę plastikową pod silnikiem
- następnie druga osłona aluminiowa( na 8śrub na klucz 17mm)
- później ściągasz osłonę tłumika też alu taka cienka( 5śrub na klucz 8mm
- teraz masz dostęp do śruby środkowej w wahaczu(klucz 22mm)
- klucz 22mm oczkowy płaski i odkręcamy, tylko nie za długi. Może też być grzechotka z tym żeby nie była za wysoka i szeroka bo dojście do śruby blokuje z jednej strony guma z łapy silnika, a z góry przewód chyba od rozrusznika.
- no i jeszcze zostaje tuleja wahacza( 2 śruby)
i teraz młotek i heyah
u mnie środkowa poszła młotkiem 0,8kg po chwili, ale przy zwrotnicy już był problem.
powodzenia
ps. opis dotyczył wahacza przód prawy
- auto do góry( jak ma ktoś podnośnik to chwała mu, ja robiłem z lewarka i oczywiście klocek pod próg w razie draki)
- ściągamy osłonę plastikową pod silnikiem
- następnie druga osłona aluminiowa( na 8śrub na klucz 17mm)
- później ściągasz osłonę tłumika też alu taka cienka( 5śrub na klucz 8mm
- teraz masz dostęp do śruby środkowej w wahaczu(klucz 22mm)
- klucz 22mm oczkowy płaski i odkręcamy, tylko nie za długi. Może też być grzechotka z tym żeby nie była za wysoka i szeroka bo dojście do śruby blokuje z jednej strony guma z łapy silnika, a z góry przewód chyba od rozrusznika.
- no i jeszcze zostaje tuleja wahacza( 2 śruby)
i teraz młotek i heyah
u mnie środkowa poszła młotkiem 0,8kg po chwili, ale przy zwrotnicy już był problem.
powodzenia
ps. opis dotyczył wahacza przód prawy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 10 Odpowiedzi
- 6699 Odsłony
-
Ostatni post autor: Piomi1988
-
- 6 Odpowiedzi
- 873 Odsłony
-
Ostatni post autor: Igna 1+
-
- 9 Odpowiedzi
- 2718 Odsłony
-
Ostatni post autor: Grzechu16
-
- 8 Odpowiedzi
- 1491 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77