320d 2002r zauważone objawów/skutki
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: DKL
Witam.Liczę na wasze doświadczenie, jestem od niedawna właścicielem e46 ,chip na 180KM.
-Co jakiś czas w kokpicie słychać jakby trzeszczenie z okolic nawiewu nad radiem. Nie raz przy nierównej nawierzchni, czasami w ogóle go nie ma. Przeczytałem parę tematów jednak nadal nie mam jasności. Jest to dziwne bo nie raz przez cały dzień nic nie słychać,a parę dni później dzwięk znowu się pojawia na chwilę i przestaje.. Co to może powodować?
- Poprzedni właściciel jezdził jak powiedział około roku na uszkodzonej poduszce pod silnikiem. Ostatnio wymieniłem dwie poduszki na lemforder (lewa poduszka była zerwana,prawa w bardzo dobrym stanie)razem z poduszkami skrzyni. Przed wymianą sprzęgło brało bardzo wysoko, po wymianie bierze od 1/4. Przebieg na liczniku pokazuje około 237tys. Bardzo rzadko zdarza się problem z jedynką. Wystarczy cofnąć drążek i wrzucę bez problemu.Kolejna opcja jest taka,że już mając 5ty bieg i wrzuceniu na luz drążek jest przechylony w prawo. (Nie za każdym razem,ale czasami tak jest). Myślałem,że to wina poduszek pod skrzynia(jesli chodzi o tą 5tke,ale nie były w jakimś złym stanie). Sprzęgło się kończy?
-Wymieniając poduszki,zauważyłem że ktoś dobierał się do wału ,ukręcona śruba.
-Dyfer się poci.Wyczyściłem po kupnie auta go akrą. Pojeździłem dzień i znowu się zaczął pocić ,ale nie dokońca potrafie zlokalizować miejsce.. Warto wymienić olej w dyfrze wraz z uszczelnieniem i obserwować ? Może ktoś miał podobny problem.
-Po podłączeniu kabla w INPIe nie było jakiś poważnych błedów. Jest oczywiście bład maty pasażera i bład o 4 świecach żarowych jak się teraz nie mylę.
-Miałem taką sytuację,że chciałem zalać auto do pełna,ale przy wlaniu połowy odbiło mi jakby było pełno. Zatankowałe ile się dało. Wskazówka pokazywała pół baku. Parę dni później przez Delphi wykonałem odpowietrzanie układu paliwowego. Przy następnym tankowaniu udało mi się zalać do pełna. Problem rozwiązany ale czy warto na coś uwage ?
-Co jakiś czas w kokpicie słychać jakby trzeszczenie z okolic nawiewu nad radiem. Nie raz przy nierównej nawierzchni, czasami w ogóle go nie ma. Przeczytałem parę tematów jednak nadal nie mam jasności. Jest to dziwne bo nie raz przez cały dzień nic nie słychać,a parę dni później dzwięk znowu się pojawia na chwilę i przestaje.. Co to może powodować?
- Poprzedni właściciel jezdził jak powiedział około roku na uszkodzonej poduszce pod silnikiem. Ostatnio wymieniłem dwie poduszki na lemforder (lewa poduszka była zerwana,prawa w bardzo dobrym stanie)razem z poduszkami skrzyni. Przed wymianą sprzęgło brało bardzo wysoko, po wymianie bierze od 1/4. Przebieg na liczniku pokazuje około 237tys. Bardzo rzadko zdarza się problem z jedynką. Wystarczy cofnąć drążek i wrzucę bez problemu.Kolejna opcja jest taka,że już mając 5ty bieg i wrzuceniu na luz drążek jest przechylony w prawo. (Nie za każdym razem,ale czasami tak jest). Myślałem,że to wina poduszek pod skrzynia(jesli chodzi o tą 5tke,ale nie były w jakimś złym stanie). Sprzęgło się kończy?
-Wymieniając poduszki,zauważyłem że ktoś dobierał się do wału ,ukręcona śruba.
-Dyfer się poci.Wyczyściłem po kupnie auta go akrą. Pojeździłem dzień i znowu się zaczął pocić ,ale nie dokońca potrafie zlokalizować miejsce.. Warto wymienić olej w dyfrze wraz z uszczelnieniem i obserwować ? Może ktoś miał podobny problem.
-Po podłączeniu kabla w INPIe nie było jakiś poważnych błedów. Jest oczywiście bład maty pasażera i bład o 4 świecach żarowych jak się teraz nie mylę.
-Miałem taką sytuację,że chciałem zalać auto do pełna,ale przy wlaniu połowy odbiło mi jakby było pełno. Zatankowałe ile się dało. Wskazówka pokazywała pół baku. Parę dni później przez Delphi wykonałem odpowietrzanie układu paliwowego. Przy następnym tankowaniu udało mi się zalać do pełna. Problem rozwiązany ale czy warto na coś uwage ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
1. Dźwięk nagraj.
2. Zestaw naprawczy 5 biegu.
3. Wymienić olej + uszkodzone uszczelniacze.
4. Wyłączyć sprawdzanie maty i zająć się sterownikiem świec/świecami.
5. Jeździć, obserwować..
2. Zestaw naprawczy 5 biegu.
3. Wymienić olej + uszkodzone uszczelniacze.
4. Wyłączyć sprawdzanie maty i zająć się sterownikiem świec/świecami.
5. Jeździć, obserwować..
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: DKL
Dzięki . Postaram się nagrać ten dźwięk.
Jeśli chodzi i dyfer ,uszczelniacze. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-08-2002-E46-BMW-320d&diagId=33_1184
Nr 14? Plus nowe korki ?
Uszczelenie wału tez?
Jeśli chodzi i dyfer ,uszczelniacze. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-08-2002-E46-BMW-320d&diagId=33_1184
Nr 14? Plus nowe korki ?
Uszczelenie wału tez?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ale to zależy skąd cieknie, trochę bez sensu wymieniać sprawne.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 mar 19, 17:21
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: DKL
W takim razie jeszcze raz dzięki. Umyje jeszcze raz akrą i dokładniej się przyjrzę. Przy wymianie oleju ogarnąć uszczelki zaciskowe korka wlewu?
Jak mam to wpisac zeby zamowic?
Jak mam to wpisac zeby zamowic?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Numer uszczelki korka:
07119963355
07119963355
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 17 Odpowiedzi
- 4404 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 43 Odpowiedzi
- 21199 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gruber
-
- 8 Odpowiedzi
- 3339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wojtek2299
-
- 8 Odpowiedzi
- 2490 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 50 Odpowiedzi
- 13566 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 1 Odpowiedzi
- 1647 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 14 Odpowiedzi
- 4302 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 1126 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2008 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 11176 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DabekGK