[ 320d 2002 r. ] Short shifter zamontowany!

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#1

Post autor: cziter »

:evil:
Panowie dzisiaj po 4h męki zamontowałem short shifter:/

zamontowałem go i okaząło sie ze wsteczny i piątka nie działa;/

trzeba sporo przerobic żeby to działało. wiec nie polecam osobiście tego wynalazku.

jedynka dwójka trójka i czwórka rewelacja, natomiast reszta to masakra;/
ObrazekObrazekObrazek
\
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#2

Post autor: cziter »

Wiesz co bieg numer 1,2,3,4 działa rewelacyjnie;) po prostu gites, natomiast bigi zewnętrzne wsteczny i piątka tragedia.

Ja mam pomysł jak to juz przerobić żeby fajnie działało ale to wymaga kilku godzin zabawy:)
Ciesze się że mam dostęp do podnośnika kolumnowego w pracy;)
8)

Jak uda mi sie zrobić wszystko zeby działało to napisze co i jak trzeba przerobić;)
ObrazekObrazekObrazek
\
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#3

Post autor: cziter »

Panowie pokonałem ten oryginalny problem:/ z short shifterem:)

Kupiłem do e46
tylko to cholerstwo nie ma takiego zakresu ruchu w tej tulejce co oni dają
Obrazek
http://lh6.ggpht.com/_fbxeHq2V-7A/S1DSep57ErI/AAAAAAAANNQ/hkaQcfSSPtM/SS003B.jpg

to trzeba zeszlifowac i działa;0

Rewelacyjnie :)
Ostatnio zmieniony 17 sty 10, 11:26 przez cziter, łącznie zmieniany 2 razy.
ObrazekObrazekObrazek
\
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#4

Post autor: cziter »

110 PLN z wysyłką:)

A robocizna własna bezcenna:)

ja pracuje w salonie samochodowym więc do warszatu mam dostęp i używanie sprzętu profesjonalnego za free:)
ObrazekObrazekObrazek
\
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#5

Post autor: cziter »

Panowie po moich przeróbkach śmiga jak nalezy:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

obok tej uszczelki na tulejce dałem silikon termiczny a od góry na kropelce:) i trzyma:)

Biegi zmienia sie rewelacyjnie:)
ObrazekObrazekObrazek
\
dresik
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 kwie 10, 17:56
BMW: 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim

#6

Post autor: dresik »

Ja w moim short to obciąłem piłą do metalu.. Ale jakieś gó...wno nie chciało dalej pasować. Po dniu spędzonym na kombinowaniu przycinaniu, szlifowaniu jak tym rzucilem to do teraz nie wiem jak daleko zaleciało..Generalnie jeżeli o mnie chodzi to tego partactwa z allegro NIE KUPOWAĆ. Pisałem do sprzedającego, że do E46 coupe to pasuje choćby wcale i że można sobie to o kant .. ale widzę, że zbytnio się nie przejął nawet nie raczył tego odrobinę zmodyfikowac..
Pozdrawiam

p.s Jak będzie ktoś chciał się pobawić w boba budowniczego to piszcie na PW Gdzieś to powinienem jeszcze znaleźć:D
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#7

Post autor: cziter »

Ale ja już wiem jak to zrobic bez kupowania :p

trzeba dolna czesc przeciac i dosztukowac ok3-4 mm prętu i mamy short shifter;0 o niebo lepszy niz ten syf z allegro
ObrazekObrazekObrazek
\
Exza
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 11 lip 10, 16:37
BMW: E46 320d m-pak 185,7 KM & 402,4 Nm by Aligator
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Cz-wa/Krk

#8

Post autor: Exza »

Mogę prosić o jakieś wskazówki w jaki sposób wymontować fabryczny drążek ? rozebrałem od strony gałki biegów i jest tam taka wielka okrągła guma, której za bardzo nie da się wyciągnąć, a znów od spodu, jest tak mało miejsca, że ledwo widać a co dopiero tam coś odkręcać, chyba że jest jakiś prosty sposób na polepszenie dostępności od spodu ?
Norwag
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 3 sty 10, 19:04
BMW: E46 318i Coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wołomin

#9

Post autor: Norwag »

a ja mam takie pytanie... zamontowalem shorta i wszystkie biegi wchodza bez problemu - bez obcinania tulejki, jedynie musialem troche rozwiercic otwor w tej obejmie tulei
Problem jest natomiast taki ze na zapietych biegach mam strasznie luzny lewarek tzn moge go odchylic w lewo/prawo o ladnych pare cm np jak mam zapieta 3 to moge go odchylic do pozycji biegu 5 itp... czy ktos wie w czym moze byc problem ??
Awatar użytkownika
kuchash
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 09, 17:35
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#10

Post autor: kuchash »

odgrzeje kotleta
jako ss ludzie polecają ten od Z3M
nr. katalogowy 25117527254
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”