[ 320d 2002 r. ] Brak mocy w pewnych okolicznosciach!

Andein
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 09, 13:13
BMW: 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice

#11

Post autor: Andein »

Dzieki za odpowiedz jutro to sprawdze mam nadzieje ze nic sie nie stanie z tymi elektrozaworami po zamianie. Chyba nie powinno byc problemow???
mikoooppp
Posty: 2
Rejestracja: 7 paź 09, 16:31
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Turek

#12

Post autor: mikoooppp »

Czytałem wszystko co napisaliście. Mam identyczny problem. Mianowicie spadek mocy przy wdepnięciu pedału gazu do końca. Chętnie skożystałbym z rad jakich tu udzielono z tymi elektrozaworami. Problem w tym ze nie mam pojęcia jak się do tego zabrać ani nawet gdzie one są. Prosiłbym bardzo o poradę i jakieś fotki (miejsce położenia elektrozaworów) jeżeli to możliwe.
justin-pl
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 09, 18:09
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: kalisz

#13

Post autor: justin-pl »

Mam podobny problem Z BMW e46 po podłaczeniu do komputera wychodzi błąd z ciśnieniem doladowania. Nie kiedy brakuje mi mocy czy redukuje bieg czy nie wciskam gaz i nie widac różnic nie ma poprostu mocy nie przyspiesza. I mam pytanie odnośnie tego problemu co mam zrobić ???
teylor1
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 16 wrz 10, 23:02
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: niemcy
Województwo: dolnośląskie
Miasto: neuss

#14

Post autor: teylor1 »

a gdzie siedza te zaworki ?
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#15

Post autor: GUMMISS »

teylor1 pisze:a gdzie siedza te zaworki ?
Ten od turbo jest zamocowany do turbiny, a od EGR jest pod osłonami silnika, w okolicy samego zaworu.

Też się dopiszę do tematu. U mnie też jest taka sytuacja, że nieraz słabo ciągnie, a nieraz to dosłownie lata, a nie jeździ :twisted: :twisted: ,ale to baaaardzo rzadko niestety... Zamontowałem sobie manometr na kolektorze i jak się rozpędzam to ciśnienie rośnie do troszkę ponad 1 i jest tak przez chwilę, potem delikatne drgnięcie w górę i spada do 0.55 i tak się utrzymuje, w momencie spadku ciśnienia jest spadek mocy. Jeśli odejmę gazu i ponownie dodam to sytuacja się powtarza, jedynym sposobem utrzymania mocy jest nie wciskanie gazu do końca, tylko do momentu jak ciągnie.... Czy to będzie wina czujnika ciśnienia, czy może odma, albo elektrozawór? W sumie mam wrażenie że z odmy cieknie oliwa bo jest tam dość zasyfione....
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”