[ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

boniekxx

[ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: boniekxx » 15/12/09, 16:29

witam mam duży problem mianowicie taki; zaczeło cicho coś stukać między skrzynią a śilnikiem i strasznie pulsuje sprzęgło... auto stoi juz od 2 tyg . dałem do mechanika (niby fachowiec) stwierdził , że to koło dwumasowe ok kupiłem całe nowe "luka" , czyli koło tarcza docisk. nie zgadniecie ... Wali tak samo jestem fajną sumke w plecy. obecnie dałem do nastempnego warsztatu Wypeniony Fachowcami a tam stoją i nasłuchują chyba jak "prosiaki na burze "... może dojdą do tego jak już całkiem silnik siądzie wtedy zobaczą co było zepsute. prosze o jakąs podpowiedz co to może być ,może ktoś już miał taki problem


boniekxx

Re: [ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: boniekxx » 17/12/09, 16:39

Znalazłe przyczyne , okazało sie , że jest pęknięty wał korbowy

Awatar użytkownika
WepSter
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 12/12/09, 15:40
BMW: E 46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Gadu-Gadu: 11073308
Kontakt:

Re: [ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: WepSter » 19/12/09, 23:26

oj to niezaciekawie :shock:

zln2
Posty: 3
Rejestracja: 17/12/09, 16:03
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielawa
Gadu-Gadu: 9268225
Kontakt:

Re: [ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: zln2 » 12/01/10, 18:01

mam podobny problem i jestem w zalamce.mianowicie autko mam ponad 2 msc :( a juz mam powazny problem i na dodatek jestem w niemczech. Bylo to tak: wracam z pracy i czuje ze przy lekkim dotykaniu sprzegla,sprzeglo pulsuje(mysle ,cos jest nie tak),jade dalej >po jakis 5-7 km tak jakby z silnika zaczely wydobywac sie dziwne odglosy a bardziej jakby stukanie.Im wiecej gazu tym wiekszy odglos.przejechalem tak na lekkim gazie z jakies 5 km i od razu jazda do mechanika.Mechanik odrazu bez patrzenia powiada ze to wal korbowy.Za regeneracje liczy 500 euro a za robocizne od 500-900 euro (dla mnie to masakra ,a zwlaszcza po swietach kiedy portfel pusty).nie wiem co mam robic ,czy na lawete i do polski wysylac autko czy robic na miejscu.Pomocy!!!

OSA BMW

Re: [ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: OSA BMW » 12/01/10, 19:44

Naprawa w polsce razem z lawetom wyniesie cie napewno taniej niz w niemczech,zreszta nie latwo trafic uczciwego mechaniora tu czy tam.A jak zachowuje sie auto na postoju na odpalonym silniku z wcisnietym sprzeglem ?


zln2
Posty: 3
Rejestracja: 17/12/09, 16:03
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielawa
Gadu-Gadu: 9268225
Kontakt:

Re: [ 320d 2001 r. ] Pulsujące sprzęgło - nie koło dwumasowe!!!

Post autor: zln2 » 14/01/10, 15:25

samochod stal 2 dni na parkingu u mechanika.Wczoraj go zabralem bo wole wyslac auto laweta do polski.Z ciekawosci go odpalilem a tu nic nie slychac ,poczekalem z 5 min zeby olej troche silnik troche sie rozgrzal,a nastepnie przejechalem nim ze 3-4 km i dalej nic nie slychac bylo.Nie deptalem mu wiec nie moge okresli czy silnik sie zamulil czy nie ,ale przed calym zdazeniem potrafil sie zamulac,(ja mu gaz a on buuu nic :shock: ).aha i dodam ze od poczatku maxymalna jego predkosc to 160-170km/h (sprawdzilem dopiero po 3 tygodniach jak wyjechalem na autostrade)myslalem ze to blokada predkosci ale teraz to juz sam nie wiem. :o


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Diesel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości