[320d 2000r] zatarty tłok tulejować czy honować?

KAROLLL8
Posty: 2
Rejestracja: 16 mar 10, 5:00
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: szczecin

#1

Post autor: KAROLLL8 »

mam problem zatarł mi się jeden tłok, cylinder mocno nie dostał.
i teraz nie wiem co robić czy lepiej rozwiercić i nabić tuleje na nominalny tłok, czy honować i kupić tłok na pierwszy szlif?

jeśli ma ktoś doświadczenie w tym temacie to prosił bym o jakieś wsparcie.
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#2

Post autor: Greg 318 »

cylinder przed taka decyzja musi zostac zmierzony , chyba ze ktos to juz zrobil
jezeli wyjdzie 1 szlif to zawsze lepiej go zrobic
tuleje wstawiasz jak nici ze szlifu
czasami ludzie robia tuleje nadwymiarowe aby nie zmieniac tloka ale to ze wzgledow kasy jak sa tloki drogie (o ile nie sa zniszczone za bardzo)
KAROLLL8
Posty: 2
Rejestracja: 16 mar 10, 5:00
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: szczecin

#3

Post autor: KAROLLL8 »

jednak tuleja tłok nominalny zakładam i ma latać. za duże koszt szlifowanie bo musiał bym wymieniać wszystkie tłoki co wychodzi nie porównywalnie więcej.
jak się uda to dam znać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”