[ 320d 2000 r. ] Brak mocy dołu

skiaba21
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 kwie 14, 20:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#1

Post autor: skiaba21 »

Sora za spam i nowy temat ale tu juz wszystkie opcje opisane 3 forum na którym jestem może tu coś nowego się dowiem

Brak mocy od dołu.
jedynka, dwujka 3000-4000 obrotów sprzegło puszczam auto zmuli nie ma mocy:

-wkład przepływki F00C2G2062 a obudowa końcówka 0928400527 , przpeływka wymieniona 2005 rok przepływki adaptacja byla robiona w 2007 jest soft najnowszy.
-sprzegiełko turbiny chodzi ciśnienie trzyma po dodaniu gazu rusza sie.
-elektrozawór turbiny podmieniony na (dobry) + wymienione podciśnienia turbiny.
-odma wyczyszczona.
-zrobiłem dziurkę w przepływce 4mm auto miało kopa od dołu pisk opon był wysokie spalanie bardzo, po zaślepieniu otworu znowu brak mocy, Kiedy przepływka jest wpieta auto jako tako jedzie ale muli, a jeśli się wypnie kostke auto wogole nie ma dołu ślimak.
-Ekonomizer zamyka sie do 4 biegu do 20l/100 na 5 biegu dochodzi do 18-19~~.
-zbiorniczek podciśnieniowy turbiny sprawny.
-pod INPA parametry w normie ale w trakcie jazdy ciśnienie turbo raz w normnie raz za małe raz za duże.
-brak błedów

Jakieś pomysły co dalej? ;/ w wolnym czasie na warsztacie pogrzebie.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 14, 22:53 przez skiaba21, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#2

Post autor: Maniek »

Ja mam pomysł - popraw tytuł wątku zgodnie z regulaminem nim dostaniesz ostrzeżenie . :)
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Zapodaj screny lub filmik z Inpy Z LiveData.Jakie jest ciśnienie doładowania i ile mierzy przepływka.
Romanikxxl
skiaba21
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 kwie 14, 20:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#4

Post autor: skiaba21 »

ciśnienie doładowania jest właśnie rózne raz mało raz duzo, a przepływka na biegu jałowym pokazuje max skale ta mase, jeszcze sprawdze to
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#5

Post autor: xlc »

Masz silnik m47 a w jego przypadku INPA zawsze zle pokazuje wartosc mierzonego powietrza czyli przeplywki.Mam tez pytanie czy auto uzytkujesz tylko w miescie czy jezdzisz dluzsze odcinki po autostradach?
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
skiaba21
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 kwie 14, 20:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#6

Post autor: skiaba21 »

Auto po miescie mam odcinek do pracy 10km tylko ale to przez obwodnice wiec jej tam depne do 100+ nim dojade wskazówka pokazuje ze nagrzany jest 90 stopni niby, impa przeklamuje nie wiem ale az tak. I przykladowo jak daje 3000-4000 tysiace obrotów puszczam sprzegło to auto stoi i ryczy tylko, a wczesniej jak przeplywka miala dziórke to normalnie pisk opon był przy ruszaniu. No nie mam tego dołu przy ruszaniu moze być to też zmienna geometria?
gracjan330
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 6 sty 14, 18:33
BMW: 330d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#7

Post autor: gracjan330 »

a wężyki od podciśnienia turbawki posprawdzałeś? może jest gdzieś sparciały i turbo nie działa jak należy.
skiaba21
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 kwie 14, 20:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#8

Post autor: skiaba21 »

Wymienione podciśnienia, teraz byłem jak wkrecam go na 2500-3000 obrotów puszczam sprzeglo to opony piszczą aż i nawet fajnie rusza, ale jak juz go wkrece na 3500-4000 i puszczam sprzeglo auto stoi i nie jedzie to takie wrazenie jak by sprzeglo sie ślizgało. kurde jakieś pomysły w sumie problem opisałem i to dziwny przypadek.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#9

Post autor: GUMMISS »

Jak się ślizga sprzeglo to obroty nie spadają a auto stoi w miejscu tak jak byś mial je ciągle wciśnięte, albo spadają powoli a pedal juz jest puszczony.

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
skiaba21
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 kwie 14, 20:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica

#10

Post autor: skiaba21 »

tak jest właśnie patrz miałem dziurkę w przepływce auto ładnie jechało miało kopa od dołu ale spalanie duzee to był tylko test, a jak zakleiłem to auto straciło na mocy i właśnie tak mam daje jej 2500-3000 obrotów puszczam sprzegło auto jedzie z piskiem opon, ale jak juz dam 3500-4000+ obrotów puszczam sprzegło to auto stoi jak by nie zaskakiwało sprzegło, no auto nie ma kopa na dole. Dziwny to przypadek jest na kąpie jak byłem podpiety i jechałem to pokazywało takie coś ze turbina jak by przeładowywała raz daje dobre ciśnienie raz za małe raz za duże. Pomysły?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”