[320D 2.0 2000r]Brak mocy na niskich obrotach
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 10, 9:23
- BMW: wlasnie kupuje
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Legnica
Odkrecilem wlasnie elektrozawor i nie widze tam zadnego filterka???? Po drugie czy ta gruszka na zdjeciu 2 powinna sie ruszac po dadaniu gazu?? czy ten wezyk powinien zasysac powietrze albo oddawac powietrze?? To samo analogicznie do wezykow od tego elektrozaworu bo przytykam do nich palec i one po dodaniu gazu nie maja wogole reakcji??
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Dokladniej powinno poruszac sie ciegno (zaznaczone na czerwono)
Jesli sie nie rusza to albo jest zapieczone albo elektrozaworek nadaje sie do wymiany.
Jak widac na zalaczonym przez Ciebie zdjeciu faktycznie nie masz filterka a jak juz wspominalem brud mogl dostac sie do wnetrza zaworka i teraz zaworek zle steruje turbina lub wcale nia nie steruje.
Jesli sie nie rusza to albo jest zapieczone albo elektrozaworek nadaje sie do wymiany.
Jak widac na zalaczonym przez Ciebie zdjeciu faktycznie nie masz filterka a jak juz wspominalem brud mogl dostac sie do wnetrza zaworka i teraz zaworek zle steruje turbina lub wcale nia nie steruje.
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 10, 9:23
- BMW: wlasnie kupuje
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Legnica
Jak podlaczylem zawor elektrofiltra to jednak to ciegno dziala jak wciskam pedal gazu..
Booost sensor nie wiem gdzie sie znajduje u mnie??
Wiec nie wiem co ja mam jeszcze sprawdzic:/
Booost sensor nie wiem gdzie sie znajduje u mnie??
Wiec nie wiem co ja mam jeszcze sprawdzic:/
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Boost sensor jest pod/za filtrem kabinowym,zamontowany jest z tyly kolektora ssacego.
Czujnik doladowania to elem.nr17 na rysunku
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40
Czujnik doladowania to elem.nr17 na rysunku
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
abruzzi - Gdybyś dokładnie czytał moje posty i wyciągał odpowiednie wnioski to dawno znalazłbyś boost sensor.
Zawór elektrofiltra ? Chyba EGR
Skoro na drugim elektrozaworze działa to ten chyba jest niesprawny. Ale to pół biedy, bo ważniejsze żeby turbo było sprawne, a EGR nie musi działać. Nawet lepiej bo nie brudzi kolektora itp.
Ewentualnie w kompie będzie błąd zapisany.
Zawór elektrofiltra ? Chyba EGR
Skoro na drugim elektrozaworze działa to ten chyba jest niesprawny. Ale to pół biedy, bo ważniejsze żeby turbo było sprawne, a EGR nie musi działać. Nawet lepiej bo nie brudzi kolektora itp.
Ewentualnie w kompie będzie błąd zapisany.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 10, 9:23
- BMW: wlasnie kupuje
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Legnica
Wykrecilem ten boot sensor i on byl czysty jak lza co widac na zalaczonym obrazku:
Powiedzcie jak sprawdzic czy zawor AGR naprawde dziala? bo przeczyscilem go i pod wplywem duzej sily to ciegno dziala jak je wciskam tam do srodka.Odlaczylem wezyk od niego i zaslepilem i roznicy w mocy nie ma.
Powiedzice jak sprawdzic czy ten elektrozawor sterujacy tym zaworem AGR dziala poprawnie? bo tak jak pisalem ja go wyjalem ale tam nie bylo tego filterka ale jak jest on podlaczony to gruszka pracuje na turbinie przy dodawaniu gazu.
Noi czy macie jeszce jakies pomysly? Moze to cos ze sprzeglem nie tak albo kolem dwumasowym? Bo jak wrzucam pierwszy bieg i od razu drugi to szarpie mocno bo nie ma tyle obrotow.Ale sprawdzalem u kolegi na aucie u niego przy wrzuceniu 1nki i odrazu 2wki te obroty nie maja znaczenia bo to szybko przechodzi i jest przyjemne wgniecenie w fotel ktorego ja nie mam.
Powiedzcie jak sprawdzic czy zawor AGR naprawde dziala? bo przeczyscilem go i pod wplywem duzej sily to ciegno dziala jak je wciskam tam do srodka.Odlaczylem wezyk od niego i zaslepilem i roznicy w mocy nie ma.
Powiedzice jak sprawdzic czy ten elektrozawor sterujacy tym zaworem AGR dziala poprawnie? bo tak jak pisalem ja go wyjalem ale tam nie bylo tego filterka ale jak jest on podlaczony to gruszka pracuje na turbinie przy dodawaniu gazu.
Noi czy macie jeszce jakies pomysly? Moze to cos ze sprzeglem nie tak albo kolem dwumasowym? Bo jak wrzucam pierwszy bieg i od razu drugi to szarpie mocno bo nie ma tyle obrotow.Ale sprawdzalem u kolegi na aucie u niego przy wrzuceniu 1nki i odrazu 2wki te obroty nie maja znaczenia bo to szybko przechodzi i jest przyjemne wgniecenie w fotel ktorego ja nie mam.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1321 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 3066 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SmartCheetah
-
- 3 Odpowiedzi
- 2806 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 783 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pietja321
-
- 2 Odpowiedzi
- 2013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Muadib
-
- 0 Odpowiedzi
- 829 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jack18
-
- 10 Odpowiedzi
- 9006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 1261 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 6 Odpowiedzi
- 3346 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 6 Odpowiedzi
- 4319 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: micbil96