[320d 1999r] Jak obniżyć auto?

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
herbatkowy
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 21 lut 12, 9:36
BMW: 320D E46 160PS/360NM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostroleka

#21

Post autor: herbatkowy »

Gdzie nie wejde to polowa forum jezdzi na TA lub MTS i wszyscy sobie chwala, ale widze MARC jezdzi na jakims gwincie pewnie za 10 k w aucie wartym 12 k, przynajmniej na forum.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#22

Post autor: MARC »

herbatkowy pisze:Gdzie nie wejde to polowa forum jezdzi na TA lub MTS i wszyscy sobie chwala, ale widze MARC jezdzi na jakims gwincie pewnie za 10 k w aucie wartym 12 k, przynajmniej na forum.
A co Ci ludzie mogą powiedzieć na forum? Żaden właściciel gwintu MTS czy TA nie powie że jeździ się źle. To tak samo jak z inst. gazową nikt nie powie że mu obr. falują na gazie... Na siłę próbują wcisnąć kit że jest git :D Po prostu są osoby które kupują zawieszenie tylko po to aby auto było niżej i nie oczekują niczego więcej. Natomiast jest grupa osób dla których komfort jazdy idzie w parze z obniżeniem pojazdu. Ci właśnie ludzie mają porównanie z jazdy na różnych gwintach i to właśnie ich wypowiedzi są cenne.
Co do mojego auta - nie wiem o które Ci chodzi :D :lol:
Dla jednych - takich jak Ty warte 12k dla innych 30k Dla mnie opinia innych jest obojętna. Nie interesuje mnie to jak Ty mnie postrzegasz...
Napisałem Ci prawdę a Ty się bulwersujesz.
Napisz do użytkownika x_e_o_n albo zadzwoń do niego... On Ci prawdę powie na temat gwintu i zawiasu ponieważ testował już wiele różnych...
Będziesz miał opinię osoby która wie co mówi.
Wg. mnie chcesz kupić zawieszenie z przedziału "budżetowego" http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=E46+MTS
Jest to najtańszy zawias na allegro "sportowy". kmp. bilstein B4 przód + tył (same amory) są droższe od tego czegoś.
Jeżeli chcesz tanio i dobrze obniżyć auto o kilka cm nie tracąc przy tym komfortu jazdy to kup same sprężyny obniżające. Nie kupuj tego zawiasu bo to strata kasy...
Co do obniżenia to jak już chcesz szurać miską po asfalcie to kup sobie jesz X-brace wtedy miska będzie osłonięta...
Awatar użytkownika
Kamcio
Bywalec forum
Posty: 541
Rejestracja: 16 maja 11, 8:36
BMW: E61 520d+ & E90 320d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna Lubin Wrocław
Lokalizacja: Rudna Lubin Wrocław

#23

Post autor: Kamcio »

A ja założyłem same springi Weitec'a 40/30 i jak na razie nie mam zarzutów. Wiadomo nie jest to gwint wysokiej klasy, ale jak dla mnie (miało być trochę sztywniej i niżej) jest wystarczająco.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#24

Post autor: mariryb »

Jeździłem kiedyś na gwincie MTS, tylko w Astrze G (ale myślę, że w BMW będzie podobnie). I nigdy więcej. Miałem skręcony 70/50. Było bardzo twardo, jak wsiadły 3 osoby to zero tłumienia. Wcześniej w niej miałem sprężyny 40/20 ( na nich nie było różnicy co do serii).

Jeśli gwint to nie tani, lepiej sprężyny np HR (60/40)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
PRIMO
Bywalec forum
Posty: 606
Rejestracja: 7 sty 11, 12:31
BMW: 330d touring 190 KM / 447Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzebie Zdrój
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

#25

Post autor: PRIMO »

MARC pisze:
Primo89 pisze:kup same sprezyny eibacha a jak ci sie amory rozdupcza :D to kupisz twardsze z Bilsteina i git... troche przesadziles z tym gwintem Marc za prawie 5 tys :ROFL: :ROFL:
Na forum było ogłoszenie gwintu AP z taką właśnie regulacją za mniej niż 2k, więc Primo89 nie przesadzaj z ceną... Za 5k. fakt ale nowy i nie AP...
zle mnie zrozumiales caly sens mial byc tego ze dobry gwint to drogi gwint a ze nie ma sensu taka inwestycja w takim aucie wiec poradzilem sprezyny;) a co do budzetowych gwintow jezdzic sie jedzi, ale np. gwint MTS na BMW TEAM SLASK ktos zostawil opinie ze po roku jazdy amory z gwintu maja po 30-34% tlumienia wiec sa do wymiany :)

http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=7603&start=350
Bóg stworzył BMW, bo mial gust...a inne samochody? Hmm... Miał także poczucie humoru...
Moje E46... Kliknij Oceń! Zapraszam ;)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#26

Post autor: MARC »

Primo89 pisze:
MARC pisze:
Primo89 pisze:kup same sprezyny eibacha a jak ci sie amory rozdupcza :D to kupisz twardsze z Bilsteina i git... troche przesadziles z tym gwintem Marc za prawie 5 tys :ROFL: :ROFL:
Na forum było ogłoszenie gwintu AP z taką właśnie regulacją za mniej niż 2k, więc Primo89 nie przesadzaj z ceną... Za 5k. fakt ale nowy i nie AP...
zle mnie zrozumiales caly sens mial byc tego ze dobry gwint to drogi gwint a ze nie ma sensu taka inwestycja w takim aucie wiec poradzilem sprezyny;) a co do budzetowych gwintow jezdzic sie jedzi, ale np. gwint MTS na BMW TEAM SLASK ktos zostawil opinie ze po roku jazdy amory z gwintu maja po 30-34% tlumienia wiec sa do wymiany :)

http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=7603&start=350
Chyba że tak... :D zwracam honor ;)
30-34% to o połowę za mało... gdy amory mają 70% to trzeba powoli zbierać się do wymiany... 30% to szrot.
herbatkowy
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 21 lut 12, 9:36
BMW: 320D E46 160PS/360NM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostroleka

#27

Post autor: herbatkowy »

eibach weitec vogtland, jakie sa jeszcze niezle sprezyny>?
herbatkowy
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 21 lut 12, 9:36
BMW: 320D E46 160PS/360NM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostroleka

#28

Post autor: herbatkowy »

OSA BMW

#29

Post autor: OSA BMW »

A ja mam same sprezyny H&R i jest gicio,amory trzymaja jak nalezy 19" kolka ,komfort moze byc na ta klase auta.Wiadomo ze nie bedzie jak przy dobrym zawiasie sportowym,ale zbyt czesto zmieniam zeby inwestowac
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#30

Post autor: jarekrk »

Też mam sprężyny HR i jest super jeśli chodzi o komfort
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”