Nie jeszcze tego nie robiłem...i w tym tygodniu już chyba nie odpowietrzę układu... szef mnie zawalił pracą i mam trochę pracy na głowie... Poniedziałek mam wolny i będę działał w garażu .
Korek od wlewu plynu chodniczego dokrec na max nastepnie popusc go o 3/4 obrotu,tak zeby nie byl voll dokrecony powinenes poczuc taki maly jakby uskok zobacz co dzieje sie z wezami .Sam korek ma tez odpowietrzenie i moze byc uszkodzony mialem tak w e34 i pierwszej e 46
Wymieniłem go i stan jest cały czas ok:) a mechanicy u mnie w serwisie powiedzieli że to bardzo często się zdarza lub możesz mieć nieszczelny korek od zbiorniczka
Korek odkręciłem na 3/4 obrotu od max teraz będę czekał...zrobine ponad 1000km a stan płynu taki sam jak był więc możliwe że pomogły zabiegi które mi poradziliście...jak zobaczę wycieki kupię korek(40zł nowy w sklepie) więc nie ma tragedii .Dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
aborygen pisze:Koledzy mam jeszcze jedno pytanie odnośnie stanu płynu chłodniczego .Macie tak że na ciepłym silniku macie trochę większy poziom płynu niż na zimnym??