320D 183km/390nm jak podkręcić?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#1

Post autor: BuuumerE46 »

Witam. :)
Chciałbym się zapytać czy da rade jeszcze coś wycisnąć z 2.0D 183km/390nm + przelot, a jak tak to w jaki sposób? Może idiotyczne pytanie ale z chęcią bym się dowiedział co można jeszcze w miare pomodzić, aby to jakoś się odpychało. W granicach rozsądku oczywiście z $$. :)
Myślałem nad tzw. "szuflą do dolotu" i MBC, aczkolwiek nie wiem czy MBC w jakikolwiek sposób się sprawdzi w Dieslu.

Pozdrawiam. :D
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#2

Post autor: rafał18 »

Gtb1752v + IC na final strojenie. Nic wiecej w temacie chyba nie trzeba pisac bo ścieżka przetarta i informacje latwo dostepne
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#3

Post autor: BuuumerE46 »

rafał18 pisze:Gtb1752v + IC na final strojenie. Nic wiecej w temacie chyba nie trzeba pisac bo ścieżka przetarta i informacje latwo dostepne
A np. która opcja by była bardziej opłacalna, w sensie coby jak najwięcej mocy wyciągnąć. :)
Gtb1752v czy seria turbo + hybryda?
PS: Coś tego pokroju? http://allegro.pl/turbina-bmw-5-e61-520d-2-0d-07r-gtb1752v-i6886950554.html i ma pasować? czy coś jeszcze trzeba dorabiać? jak tak to co? Z tego co wiem to chyba najfajniejszą opcją jest wsadzić gt2260v tylko ponoć łapy trzeba przerabiać.
dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#4

Post autor: dawid111 »

Na innym forum widziałem diesla 2.0 z turbo (hybryda) od 3.0.
Jakieś mody jeszcze pewnie były robione oprócz tego turbo i po strojeniu ma dać ponad 200km


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#5

Post autor: rafał18 »

Gtb jest lepsza napewno pod tym wzgledem ze bedzie mniej przerabiania. Podejrzewam ze i dół bedzie lepszy. Mozna na niej celowac w te 230KM.
Nie czaje o co chodzi "+hybryda"
I co mialby na celu MBC
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#6

Post autor: BuuumerE46 »

rafał18 pisze:Gtb jest lepsza napewno pod tym wzgledem ze bedzie mniej przerabiania. Podejrzewam ze i dół bedzie lepszy. Mozna na niej celowac w te 230KM.
Nie czaje o co chodzi "+hybryda"
I co mialby na celu MBC

Zeby seryjne turbo oddać np. do regeneracji i wsadzić hybrydę.
A mbc niby, żeby 'zwiększyć doładowanie'

Chociaż po głębszych namysłach uważam, że żyłować 2.0d na 230-240km to trochę bezsens m.in z racji kosztow.. to nie 3.0D.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#7

Post autor: yampik »

nie lepiej było kupić 3.0d ;p?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#8

Post autor: rafał18 »

Tjuningi tanie nie są, czego sie nie zacznie to swoje pociagnie z kieszeni. Po drodze wychodza fuckup'y... w tym tez cos jest fajnego :)

Modze juz dluuuuggggooo m47 i jakbym mial podjac decyzje o swapie na 3.0d to raczej nie.
BuuumerE46
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 23 sty 17, 0:58
BMW: 320D Tuurasek 2002
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#9

Post autor: BuuumerE46 »

Zostane chyba przy tym co jest, najwyżej wpadną jakieś małe mody i tyle, nie będę żyłował tego silnika.. Na razie wpadla procedura startu i popcorn limiter. :) Kiedyś będzie pora na 3.0D :D
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#10

Post autor: yampik »

nagrasz jakiś film jak to chodzi w 2.0d? jakbyś wrzucał - daj znać na pw
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”