Strona 1 z 1

320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 26 lut 10, 16:00
autor: pasek TDI
Koledzy da się wymienić tuleje bez ściągania wahacza? czy też musze go zdemontować z auta i dopiero dobrać się do tulei?

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 26 lut 10, 19:56
autor: OSA BMW
Sczeze mowiac najlepiej wymienic komplecik tzn wachacz nie odrazu z ASO,ale jakis zamiennik w dobrej cenie

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 28 lut 10, 18:22
autor: pasek TDI
orientujesz sie może czy dużo rzeźby jest przy wymianie wahacza? sama tuleja po jego wyciągnięciu to już pikuś będzie myśle. W temacie samej wymiany, spotkałem sie z informacją że bodajże wahacz firmy Meyle ma wymienne końcówki, zatem kolejne wymiany (a takowe zapewne nastąpią) ograniczyłyby się do wymiany samych końcówek. Może ktoś podzieliłby się jakąś opinią w tym teamcie...

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 8 mar 10, 9:34
autor: junior503
W e46 sworznie wachaczy są niewymienne, ale w warsztatach rozfrezowaują otwór w wachaczu tak żeby pasował sworzeń wymienny (koszt około 200zł za)
A co do tuleji to trzeba zdjąć wachacz.

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 8 mar 10, 14:09
autor: OSA BMW
junior503 pisze:W e46 sworznie wachaczy są niewymienne, ale w warsztatach rozfrezowaują otwór w wachaczu tak żeby pasował sworzeń wymienny (koszt około 200zł za)
A co do tuleji to trzeba zdjąć wachacz.
czyli rzezba

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 8 mar 10, 15:36
autor: pasek TDI
dzięki za informacje, nie będę dwa razy roboty robił, znaczy trzeba wymienić odrazu tuleje i wahacze żeby temat na jakiś czas zamknąć.

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 8 mar 10, 20:09
autor: OSA BMW
pasek TDI pisze:dzięki za informacje, nie będę dwa razy roboty robił, znaczy trzeba wymienić odrazu tuleje i wahacze żeby temat na jakiś czas zamknąć.
Rozsadne podejscie do sprawy :)

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 8 mar 10, 23:03
autor: cinek_328
ja w weekend wymieniłem w swojej :) dałem radę sam :D

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 9 mar 10, 18:35
autor: e46interiaeu
Witam serdecznie Wszystkich forumowiczów. Jestem "nowy" ale w temacie zawieszenia w BMW e46 jestem już dosyć "doświadczony". Mam 320 D z 2000 roku. Rocznie pokonuje po polskich drogach około 30 tyś kilomentów. Trzy lata temu wymieniłem KOMPLET : wahacze, tuleje i swożnie. Wszystko zakupiłem w ASO. Proszę się nie smiać. Teraz to i ja wiem, że już tego nie zrobie. Jak się okazuje mogłem dać tamte wahacze do "zregenerowania" czyli nabicia weń swożni i tulei. Te tuleje, które są na zewnątrz metalowe a w środku gumowe trzeba kupić jednak nowe. Ich sie nie regeneruje. Mój sąsiad tak zrobił jak opisałem i oszczędził 1500 złotych. Jak robiłem rozpoznanie w tym roku bo juz mam niezłe stuki i puki to fachowcy, których z powodu "nieporozumień" wyrzucił z pracy dealer BMW z mojej okolicy sami rozpoczęli "serwisowanie" naszej marki. Ich rada: kupić kompletne wahacze firmy Meye w specyfikacji HD czyli "wzmocnione". Dlaczego akurat te?? Bo mozna w nich wymieniać w przyszłości swożnie i tuleje. Nie trzeba nic rozfrezowywać i takie tam "kowalskie" metody. Cena za strone to około 450 - 500 złotych. Można jeszce kupic firmy Lemforder. Jak Macie troche więcej pieniązków to firmu Swag. I tak bedzie taniej niz w ASO.
Serdecznie Was pozdrawaim.

Re: 320d 150KM wymiana tulei wahacza

: 9 mar 10, 19:12
autor: OSA BMW
e46interiaeu pisze:kupić kompletne wahacze firmy Meye w specyfikacji HD czyli "wzmocnione". Dlaczego akurat te?? Bo mozna w nich wymieniać w przyszłości swożnie i tuleje. Nie trzeba nic rozfrezowywać i takie tam "kowalskie" metody. Cena za strone to około 450 - 500 złotych. Można jeszce kupic firmy Lemforder. Jak Macie troche więcej pieniązków to firmu Swag. I tak bedzie taniej niz w ASO.
Serdecznie Was pozdrawaim.
Z ta wypowiedzia sie wpelni zgodze,ale regeneracja oryginalow -rzezba
Zreszta na czym polege regeneracja wymiana podzespolow takich jak tuleje czy swoznie(prasa albo super imadlo) a nie rozwiercanie tluczenie mlotami na goraco pod palnikiem

©2024 phpBB SEO by Inveo