320d 150km Turbo/podciśnienia pomocy !
- Wariat-P
- Bywalec forum
- Posty: 189
- Rejestracja: 18 paź 15, 10:22
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto:
Witam !
moja skarbonka kolejny raz strajkuje ...
Wymieniłem sprzęgło z dwumasem, dyfer, półosie ... wszystko lala
na następny dzień pojechałem do pracy wszystko git później odpalam auto i turbo nie pompuje ...
myślałem że turbo wyszło ... komputer błędów odnośnie turbo nie pokazuje
inpa pokazuje że ciśnienia brak ..
na początek sprawdziłem zawór załączający turbo .. i pomijając go turbo się włącza ... więc podmieniłem zawór z tym który steruje EGRm bo są takie same a egr i tak mam zaślepiony
ii dalej turbo nie wstaje ... kupiłem dziś nowy zawór ... i turbo dalej nie wstaje ...
aleee.... podmieniłem wężyk podciśnienia na ten który steruje żaluzjami chłodnicy .. turbo wstało ...
sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia .. i są całe dodam że już kiedyś je zmieniłem wszystkie na wężyki PCV
poskładałem to do kupy sprawdziłem szczelność "puszki" na podciśnienie jest OK .. odpalam samochód a turbo jakby nigdy nic POMPUJE ...
z tym że bardzo późno wstaje ok 2800 zaczyna dopiero ciągnąć .. wcześniej już od 2200 było czuć że ciągnie
a najważniejsze po zgaszeniu silnika słyszę "cykanie" pod maską obstawiam że gdzieś podciśnienie słychać ale nie umiem zlokalizować w którym miejscu .. czy ktoś może pomóc ?
moja skarbonka kolejny raz strajkuje ...
Wymieniłem sprzęgło z dwumasem, dyfer, półosie ... wszystko lala
na następny dzień pojechałem do pracy wszystko git później odpalam auto i turbo nie pompuje ...
myślałem że turbo wyszło ... komputer błędów odnośnie turbo nie pokazuje
inpa pokazuje że ciśnienia brak ..
na początek sprawdziłem zawór załączający turbo .. i pomijając go turbo się włącza ... więc podmieniłem zawór z tym który steruje EGRm bo są takie same a egr i tak mam zaślepiony
ii dalej turbo nie wstaje ... kupiłem dziś nowy zawór ... i turbo dalej nie wstaje ...
aleee.... podmieniłem wężyk podciśnienia na ten który steruje żaluzjami chłodnicy .. turbo wstało ...
sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia .. i są całe dodam że już kiedyś je zmieniłem wszystkie na wężyki PCV
poskładałem to do kupy sprawdziłem szczelność "puszki" na podciśnienie jest OK .. odpalam samochód a turbo jakby nigdy nic POMPUJE ...
z tym że bardzo późno wstaje ok 2800 zaczyna dopiero ciągnąć .. wcześniej już od 2200 było czuć że ciągnie
a najważniejsze po zgaszeniu silnika słyszę "cykanie" pod maską obstawiam że gdzieś podciśnienie słychać ale nie umiem zlokalizować w którym miejscu .. czy ktoś może pomóc ?
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Nowe elektrozaworki są do .. Może sztanga się przycina?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Wariat-P
- Bywalec forum
- Posty: 189
- Rejestracja: 18 paź 15, 10:22
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto:
Prąd na wtyczce jest od razu po przekręceniu zapłonu
po dodaniu gazu gdzieś tam mignie .
Generalnie rozwiązałem problem z uciekającym podciśnieniem ...
ale samochód dalej nie jedzie tak jak powinien
aktualnie jest wsadzony zawór od EGRu bo EGR i tak zaślepiony mam
niby wstaje turbo ale czasami jest tak ... 1500 obrotów but w podłogę samochód zaczyna przyśpieszać przy 2000 obrotów przestaje .. ma laga jak cholera i przy ok. 2500-2700 ciągnie jak dziwka do samego końca ale jak zmienię bieg to automatycznie łapie laga i dosłownie hamuje silnikiem
myślałem nad tym czy sztanga się nie zacina i chyba będę musiał w wytargać turbo ..
po dodaniu gazu gdzieś tam mignie .
Generalnie rozwiązałem problem z uciekającym podciśnieniem ...
ale samochód dalej nie jedzie tak jak powinien
aktualnie jest wsadzony zawór od EGRu bo EGR i tak zaślepiony mam
niby wstaje turbo ale czasami jest tak ... 1500 obrotów but w podłogę samochód zaczyna przyśpieszać przy 2000 obrotów przestaje .. ma laga jak cholera i przy ok. 2500-2700 ciągnie jak dziwka do samego końca ale jak zmienię bieg to automatycznie łapie laga i dosłownie hamuje silnikiem
myślałem nad tym czy sztanga się nie zacina i chyba będę musiał w wytargać turbo ..
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Sprawdzałeś sztangę?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1678 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 0 Odpowiedzi
- 1931 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokos_sbl
-
- 3 Odpowiedzi
- 2603 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafalekjan
-
- 0 Odpowiedzi
- 984 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokos_sbl
-
- 15 Odpowiedzi
- 5294 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 3 Odpowiedzi
- 1837 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 1 Odpowiedzi
- 2237 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adi1711
-
- 55 Odpowiedzi
- 19755 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: staszek_bal
-
- 7 Odpowiedzi
- 2302 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kryst90
-
- 11 Odpowiedzi
- 7006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1