[320d 150km]Nierówna praca podczas obciazenia
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 kwie 20, 22:17
- BMW: 320d 150km
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: WIELGIE
Witam.
Mam problem ze swoim BMW 2.0d 150km
Auto na biegu jałowym pracuje bardzo ładnie, natomiast podczas jazdy nierówno pracuje i klekocze jak "cholera" najbardziej od 2tys obrotów w górę.
Co zrobiłem do tej pory:
Wyczyściłem kolektor ssący+ nowe uszczelki, zaślepiłem klapy wirowe oryginalnym zestawem.
Wszystkie nowe wężyki podcisnień
Wymieniłem wtryski, górne oringi wtrysków i miedziane pod wtryskami.
Rozebrałem i zmieniłem na nowy separator odmy.
Wyczyszczone węże od intercoolera i sam intercooler.
Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (cały czas pali się kontrolka od smarowania i check silnika)
Zmieniłem smoka w misie, zmieniłem pompę w misie.
Na kompie wygasić kontrolek nie można.
Poddaje się, nie wiem co zrobić już.
Auto ogólnie ma moc, by to obrazkowo przedstawic.. hmm stoi w miejscu na 2 biegu, dyfer jest założony od automatu także vmax 160km/h i prosić go nie trzeba żeby dobił w chwilę te 160 ale dźwięk podczas jazdy przypomina chodzenie silnika na 3 garach lub benzyna jak by nie paliła na jedną cewkę.
Jakieś pomysły panowie?
Mam problem ze swoim BMW 2.0d 150km
Auto na biegu jałowym pracuje bardzo ładnie, natomiast podczas jazdy nierówno pracuje i klekocze jak "cholera" najbardziej od 2tys obrotów w górę.
Co zrobiłem do tej pory:
Wyczyściłem kolektor ssący+ nowe uszczelki, zaślepiłem klapy wirowe oryginalnym zestawem.
Wszystkie nowe wężyki podcisnień
Wymieniłem wtryski, górne oringi wtrysków i miedziane pod wtryskami.
Rozebrałem i zmieniłem na nowy separator odmy.
Wyczyszczone węże od intercoolera i sam intercooler.
Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (cały czas pali się kontrolka od smarowania i check silnika)
Zmieniłem smoka w misie, zmieniłem pompę w misie.
Na kompie wygasić kontrolek nie można.
Poddaje się, nie wiem co zrobić już.
Auto ogólnie ma moc, by to obrazkowo przedstawic.. hmm stoi w miejscu na 2 biegu, dyfer jest założony od automatu także vmax 160km/h i prosić go nie trzeba żeby dobił w chwilę te 160 ale dźwięk podczas jazdy przypomina chodzenie silnika na 3 garach lub benzyna jak by nie paliła na jedną cewkę.
Jakieś pomysły panowie?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jeździsz z kontrolką ciśnienia oleju? Komputer z inpa i nagraj (programem) korekcje, na wolnych obrotach na zimnym, później podczas delikatnej jazdy i na końcu wolne obroty po rozgrzaniu. Wklej też błędy. Skąd te wtryskiwacze? Wpisane ich kody ima do sterownika?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2519 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: filceojca
-
- 12 Odpowiedzi
- 1961 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1411 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kunio
-
- 16 Odpowiedzi
- 5077 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kaszankazmajonezem
-
- 25 Odpowiedzi
- 15335 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 7 Odpowiedzi
- 1960 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1629 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 5 Odpowiedzi
- 3119 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 9 Odpowiedzi
- 8721 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 0 Odpowiedzi
- 1084 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28