320D 150KM Brak cisnienia na cylindrze
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 sie 17, 18:27
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Witam
Ostatnio pojawil sie taki problem z moim 320d 150km 2004 rok 2.0 diesel
Auto chodzi tak jak na tym filmiku ktory nagralem:
https://www.youtube.com/watch?v=JZduB8zuopY
Generalnie sprawdzilem kompresje na cylindrze nr. 1 i podczas testu wskazowka od miernika nawet nie drgnela. Na cylindrze nr. 2 jest cisnienie takie jak na pozostalych czyli 25 barow.
Z innym problemow jakie zaobserwowalem jest to ze przy otworze od kolektora dolotowego na cylindrze nr.1 dokladnie w miejscu ktore zaznaczylem na obrazku nizej jest mokro od paliwa/oleju a na pozostalych tego problemu nie ma - jest kompletnie sucho.
Dzisiaj przy testowaniu kompresji zauwazylem tez ze po wykreceniu swiecy zarowej z cylindra nr. 1 byla ona cala mokra a wykrecajac pozostale 3 swiece byly suche.
Terez pytanie powstaje takie czy moze to byc padniety/nieszczelny zawor ? Jesli tak to jakie sa koszta naprawy i czy lepiej oplaca sie naprawiac czy kupic inna uzywana glowice ? Kolejne pytanie jest takie czy sciagajac glowice mozna ja planowac ? Czytalem w instrukcji do e46 m47tu ze tych glowic sie nie planuje ? Jakies grubosci uszczelke powinienem zastosowac ? Pokazuja sie 3 rozmiary 1.45mm 1.55mm i 1.65mm grubosc.
z gory dziekuje za odpowiedzi
Ostatnio pojawil sie taki problem z moim 320d 150km 2004 rok 2.0 diesel
Auto chodzi tak jak na tym filmiku ktory nagralem:
https://www.youtube.com/watch?v=JZduB8zuopY
Generalnie sprawdzilem kompresje na cylindrze nr. 1 i podczas testu wskazowka od miernika nawet nie drgnela. Na cylindrze nr. 2 jest cisnienie takie jak na pozostalych czyli 25 barow.
Z innym problemow jakie zaobserwowalem jest to ze przy otworze od kolektora dolotowego na cylindrze nr.1 dokladnie w miejscu ktore zaznaczylem na obrazku nizej jest mokro od paliwa/oleju a na pozostalych tego problemu nie ma - jest kompletnie sucho.
Dzisiaj przy testowaniu kompresji zauwazylem tez ze po wykreceniu swiecy zarowej z cylindra nr. 1 byla ona cala mokra a wykrecajac pozostale 3 swiece byly suche.
Terez pytanie powstaje takie czy moze to byc padniety/nieszczelny zawor ? Jesli tak to jakie sa koszta naprawy i czy lepiej oplaca sie naprawiac czy kupic inna uzywana glowice ? Kolejne pytanie jest takie czy sciagajac glowice mozna ja planowac ? Czytalem w instrukcji do e46 m47tu ze tych glowic sie nie planuje ? Jakies grubosci uszczelke powinienem zastosowac ? Pokazuja sie 3 rozmiary 1.45mm 1.55mm i 1.65mm grubosc.
z gory dziekuje za odpowiedzi
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Głowice się niby nie planuje, ale daje grubszą uszczelkę. Pierwsza grubość jest do nowej z tego co wiem, druga to przy zdjęciu głowicy. MOIM zdaniem się planuje i daje ciut grubszą uszczelkę, ale to tylko moje zdanie. Zanim cokolwiek zrobisz, znajdź powód dekompresji na swoim pierwszym cylindrze, bo to jest ważne. Może pierścienie wywiało z jakiegoś powodu..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2212 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Alexis89
-
- 2 Odpowiedzi
- 8170 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maki85
-
- 3 Odpowiedzi
- 2008 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 570 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bobek33
-
- 0 Odpowiedzi
- 3871 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kenji25
-
- 15 Odpowiedzi
- 5071 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 3 Odpowiedzi
- 522 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 11 Odpowiedzi
- 9072 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: silver46
-
- 16 Odpowiedzi
- 6100 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 3168 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112