[320d 150km 2001]turbina

magik1
Posty: 5
Rejestracja: 18 paź 10, 18:17
BMW: e 46 320d 150km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: elblag

#1

Post autor: magik1 »

padla mi turbina,zawiozlem ja do regeneracji na drugi dzien odebralem mechanicy zamontowali i szczeka mi opadla na jezdzie probnej na pol kilometra ciagnal sie za mna gesty bialy dym,mechanicy stwierdzili ze turbina jest zle zregenerowana,turbiniarze stwierdzili ze mechanicy nie zmierzyli cisnienia na dolocie do turbiny i ze pompe cisnienia oleju po kazdym demontazu turbiny trzeba regulowac,mam w zwiazku z tym pytanie jakie powinno byc te cisnienie na tym dolocie i czy wogole to co mowia o kazdorazowym mierzeniu cisnienia po demontazu turbiny to prawda.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

magik1 pisze:padla mi turbina,zawiozlem ja do regeneracji na drugi dzien odebralem mechanicy zamontowali i szczeka mi opadla na jezdzie probnej na pol kilometra ciagnal sie za mna gesty bialy dym,mechanicy stwierdzili ze turbina jest zle zregenerowana,turbiniarze stwierdzili ze mechanicy nie zmierzyli cisnienia na dolocie do turbiny i ze pompe cisnienia oleju po kazdym demontazu turbiny trzeba regulowac,mam w zwiazku z tym pytanie jakie powinno byc te cisnienie na tym dolocie i czy wogole to co mowia o kazdorazowym mierzeniu cisnienia po demontazu turbiny to prawda.
wymień jednych i drugich :D co zrobili mechanicy przed i po wymianie? biały dym to olej w układzie wydechowym i może musi się wypalić,ciśnienie oleju musi byc prawidłowe bo nie będzie smarowania turbo ale od tego jest kontrolka jak jest sprawna a z regulacją pompy oleju :shock: niesłyszałem
Romanikxxl
OSA BMW

#3

Post autor: OSA BMW »

A odme wymieniles?
magik1
Posty: 5
Rejestracja: 18 paź 10, 18:17
BMW: e 46 320d 150km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: elblag

#4

Post autor: magik1 »

nie wymienialem,zobacze co sie bedzie dzialo po ponownym wstawieniu glowicy po regeneracji,
magik1
Posty: 5
Rejestracja: 18 paź 10, 18:17
BMW: e 46 320d 150km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: elblag

#5

Post autor: magik1 »

przepraszam nie glowicy tylko turbiny
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#6

Post autor: romanikxxl »

magik1 pisze:nie wymienialem,zobacze co sie bedzie dzialo po ponownym wstawieniu glowicy po regeneracji,
zanim wstawisz ponownie głowice :) (każdy ma prawo nazywać turbo jak chce mimo ,że się poprawi) to zrób tak : wyczyść dolot turba ,cooler,wymień oleji filtr,zaślep wszystkie przewody od turba i niech pracuje 20 min na wolnych obr. następnie wymień olej i filtr ( może być najtańszy) podłącz turbosprężarkę,odpal wóz, jak kopci na biało ,przepal potem 200 km i znowu wymień olej i filtr na właściwy (zalecany)filtr powietrza ,odmy i kabinowy :D (opcjonalnie),podepnij pod kompa i sprawdź czy elekt. ok.mogę sie mylić jak tak to niech mnie zieloni poprawią
Romanikxxl
OSA BMW

#7

Post autor: OSA BMW »

I co te wszystkie kombinacje maja przyniesc?
Wymieniasz turbo ,olej ,filtr oleju i odme odpalasz i jedziesz w max 50km wypalisz ten syf co zostal w wydechu i po zawodach
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”