[320d 150km 2001]turbina
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 paź 10, 18:17
- BMW: e 46 320d 150km
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: elblag
padla mi turbina,zawiozlem ja do regeneracji na drugi dzien odebralem mechanicy zamontowali i szczeka mi opadla na jezdzie probnej na pol kilometra ciagnal sie za mna gesty bialy dym,mechanicy stwierdzili ze turbina jest zle zregenerowana,turbiniarze stwierdzili ze mechanicy nie zmierzyli cisnienia na dolocie do turbiny i ze pompe cisnienia oleju po kazdym demontazu turbiny trzeba regulowac,mam w zwiazku z tym pytanie jakie powinno byc te cisnienie na tym dolocie i czy wogole to co mowia o kazdorazowym mierzeniu cisnienia po demontazu turbiny to prawda.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
wymień jednych i drugich co zrobili mechanicy przed i po wymianie? biały dym to olej w układzie wydechowym i może musi się wypalić,ciśnienie oleju musi byc prawidłowe bo nie będzie smarowania turbo ale od tego jest kontrolka jak jest sprawna a z regulacją pompy oleju niesłyszałemmagik1 pisze:padla mi turbina,zawiozlem ja do regeneracji na drugi dzien odebralem mechanicy zamontowali i szczeka mi opadla na jezdzie probnej na pol kilometra ciagnal sie za mna gesty bialy dym,mechanicy stwierdzili ze turbina jest zle zregenerowana,turbiniarze stwierdzili ze mechanicy nie zmierzyli cisnienia na dolocie do turbiny i ze pompe cisnienia oleju po kazdym demontazu turbiny trzeba regulowac,mam w zwiazku z tym pytanie jakie powinno byc te cisnienie na tym dolocie i czy wogole to co mowia o kazdorazowym mierzeniu cisnienia po demontazu turbiny to prawda.
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
zanim wstawisz ponownie głowice (każdy ma prawo nazywać turbo jak chce mimo ,że się poprawi) to zrób tak : wyczyść dolot turba ,cooler,wymień oleji filtr,zaślep wszystkie przewody od turba i niech pracuje 20 min na wolnych obr. następnie wymień olej i filtr ( może być najtańszy) podłącz turbosprężarkę,odpal wóz, jak kopci na biało ,przepal potem 200 km i znowu wymień olej i filtr na właściwy (zalecany)filtr powietrza ,odmy i kabinowy (opcjonalnie),podepnij pod kompa i sprawdź czy elekt. ok.mogę sie mylić jak tak to niech mnie zieloni poprawiąmagik1 pisze:nie wymienialem,zobacze co sie bedzie dzialo po ponownym wstawieniu glowicy po regeneracji,
Romanikxxl
I co te wszystkie kombinacje maja przyniesc?
Wymieniasz turbo ,olej ,filtr oleju i odme odpalasz i jedziesz w max 50km wypalisz ten syf co zostal w wydechu i po zawodach
Wymieniasz turbo ,olej ,filtr oleju i odme odpalasz i jedziesz w max 50km wypalisz ten syf co zostal w wydechu i po zawodach
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1266 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: FasTeRsKi
-
- 11 Odpowiedzi
- 5375 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tymec
-
- 0 Odpowiedzi
- 956 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 26 Odpowiedzi
- 7408 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 4224 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wódz
-
- 4 Odpowiedzi
- 3359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: klusek
-
- 16 Odpowiedzi
- 8075 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: morcine
-
- 2 Odpowiedzi
- 1379 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 15 Odpowiedzi
- 5516 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112