320d 150 2005 test przepływomierza

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Przewody podciśnienia jak najbardziej jak nie zmieniałeś, 3 m wystarczą na wszystko, czyli drugą stronę silnika też. Pamiętaj żeby nie kupić podróby pierburga, są takie cuda za 100-120,- oryginał kosztuje niecałe 300,-
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Getis
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 20 mar 20, 2:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Koźmin

#12

Post autor: Getis »

maniek21112 pisze: 16 maja 20, 16:13 Niższą mocą. Ja na zdjęciu widzę raczej prawą stronę auta, tam masz korek wlewu oleju i jak masz osłonę na silniku to raczej nie ma możliwości żeby z czegoś innego pryskał olej, zwróć uwagę na przewód gumowy poniżej przepływomierza (jest na środku rury łączącej przepływomierz i turbinę), może być źle wpięty.
Sterownie turbina zmienione. Jak teraz sprawa wygląda?
Ostatnio coraz częściej słychać świst turbiny przy równo 3000. Na filmie jak jest !2700 to własnie słuchac turbo.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Kupiłeś z pewnego źródła? Dalej jest przeładowanie, ktoś grzebał w turbinie za Twojej kadencji?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Getis
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 20 mar 20, 2:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Koźmin

#14

Post autor: Getis »

maniek21112 pisze: 4 cze 20, 13:21 Kupiłeś z pewnego źródła? Dalej jest przeładowanie, ktoś grzebał w turbinie za Twojej kadencji?
Na iparts za 315 zł z wysyłką. Po naprawie upg wydaje mi się że zaczęło coś się dziać z tym. No i z miesiąc temu pojawił się ten odglos turbiny.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

To raczej jest ok, poza tym identycznie przeładowuje jak na starym, musisz raczej dać turbinę do sprawdzenia/regeneracji.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Getis
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 20 mar 20, 2:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Koźmin

#16

Post autor: Getis »

maniek21112 pisze: 4 cze 20, 21:43 To raczej jest ok, poza tym identycznie przeładowuje jak na starym, musisz raczej dać turbinę do sprawdzenia/regeneracji.
Może ten przepływomierz jescze spróbować zmienić i sprawdzić na działającym?
Błędy to 3fb1 i 3f70.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Odpinałeś go?
3FB1 DDE: przepływomierz masowy
A czujnik temperatury powietrza dolotowego? Jest w rurze między egr a ic.
3F70 DDE: Czujnik temperatury powietrza dolotowego, sygnał
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Getis
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 20 mar 20, 2:46
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Koźmin

#18

Post autor: Getis »

Obrazek
Błedów tamtych jeszcze nie miałem czasu naprawić, ale zaobserwowałem inne zjawisko.
Rozgrzany samochód zostawiłem odpalony na kilka minut sprawdzając coś w inpie. Po 5 minutach Cylinder 3 spadł na -3, samochod wpadł w sekunde w wibracje i wartość cylindra 3 wróciła znowu na -0.69
Kolejne zjawisko widać pod wieczór. Przy 3.500 leci za mna dymek. Małym, ale leci. Szczególnie na 3 biegu gdy zmienia na 4 bieg ustaje.
Czy to przez ten wytrysk? Jutro sprawdze jak działaja przy obciązeniu.

Chociaż z tym dymkiem to też taka historia, w dzień go nie widać, ale w nocy pod światło auta za mną to wygląda jak wielka para wodna.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Getis pisze: 22 cze 20, 21:32Błedów tamtych jeszcze nie miałem czasu naprawić, ale zaobserwowałem inne zjawisko.
W sumie racja, kto by tam się przejmował jakimś przepływomierzem i czujnikiem. Myślę, że dopiero od 3 różnych usterek jest sens coś robić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”