320d 136KM, zamulony, wiem co mu dolega, ale...
- xlc
- Bywalec forum
- Posty: 1168
- Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
- BMW: e46 320d(M47)
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Holandia/Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Maassluis/Radzionków
Ja mam jakis nieORI pasek i zrobilem na nim ok 20tys km ...w sumie nic sie nie dzieje poza tym delikatnim pisknieciem przy odpalaniu.
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Ja mam Boscha, niestety pisk przy odpalaniu i gaszeniu słychać.
Dziwne, że tylko oryginalny ma te włoski/ meszek czy jak to nazwać, a żaden inny zamiennik tego nie ma.
Dziwne, że tylko oryginalny ma te włoski/ meszek czy jak to nazwać, a żaden inny zamiennik tego nie ma.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Bo oryginał jest jeden w swoim rodzaju ManiekManiekTDS pisze:Ja mam Boscha, niestety pisk przy odpalaniu i gaszeniu słychać.
Dziwne, że tylko oryginalny ma te włoski/ meszek czy jak to nazwać, a żaden inny zamiennik tego nie ma.
Romanikxxl
ee tam ja na ori rajstopie zrobiłem już jakieś 50 tysięcy i trzyma jak nowo kupiona na targu, tyle ze zima idzie i mojej lasce marznie prawa noga .
-
- Bywalec forum
- Posty: 68
- Rejestracja: 8 sie 11, 19:57
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Lębork
- Lokalizacja: Lębork
Witam! Wczoraj jadę do dziewczyny, i w połowie trasy nagle zabrakło ogrzewania i wskaźnik doszedł do połowy (a mam uszkodzony termostat EGR, więc to niemożliwe prawie). Zjeżdżam na CPN i coś z pod maski paruje... otwieram a tam... Termostat EGR wywalony... Jedna śruba ledwo wisi, a druga gdzieś spadła... Prawdopodobnie przy składaniu auta zapomniałem dokręcić... bo wątpię, żeby ciśnienie potrafiło to zrobić. No to wkręcam na tą jedną co została - i ukręciłem ją <LOL>. Zadzwoniłem po kolege, przyjechał swoją bunią z moim zestawem kluczy YATO. Wpałem na pomysł, żeby pożyczyć jakieś mniej ważne śruby z innego urządzenia. Kolega zauważył, że tam jak jest ten filtr chyba kabinowy, są 4 torxy. Pożyczyłem 2 i skręciłem termostat EGR. Dolałem Boryga (kolega miał 2x 5l w bagażniku ) i odpowietrzyłem układ. Do dziewczyny dojechałem szczęśliwie. No i jakby nie patrzeć, znowu pasek się zamoczył. A już przestawał piszczeć Zobaczymy co pokaże dzisiaj, też mam około 60km do zrobienia...
EDIT:
Ale po czyszczeniu EGRu i filterków od elektrozaworów: turbiny i EGR - auto nie do poznania. Na wciśnięcie pedału gazu reaguje od razu. Zupełnie lepsza jazda. I spalanie w mojej opinii też jakby mniejsze.
EDIT2:
pojeździłem dziś troszkę i gdzieś mi cieknie, bo pare kropelek pod autem jest. Przy łączeniu tych dużych rur z termostatem głównym, coś mi śmierdziało, żadnych uszczelek, oringów nie było, albo może z tego małego termostatu EGR, bo go sprawdzałem i z powrotem założyłem, bo podobno ten żółty oring jak już raz się wyjmie, to jest do d..y. Innych pomysłów nie mam Po niedzieli się tym zajmę...
EDIT:
Ale po czyszczeniu EGRu i filterków od elektrozaworów: turbiny i EGR - auto nie do poznania. Na wciśnięcie pedału gazu reaguje od razu. Zupełnie lepsza jazda. I spalanie w mojej opinii też jakby mniejsze.
EDIT2:
pojeździłem dziś troszkę i gdzieś mi cieknie, bo pare kropelek pod autem jest. Przy łączeniu tych dużych rur z termostatem głównym, coś mi śmierdziało, żadnych uszczelek, oringów nie było, albo może z tego małego termostatu EGR, bo go sprawdzałem i z powrotem założyłem, bo podobno ten żółty oring jak już raz się wyjmie, to jest do d..y. Innych pomysłów nie mam Po niedzieli się tym zajmę...
-
- Bywalec forum
- Posty: 525
- Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
- BMW: Leon
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Holywood
Witam i ja ostatnio zagladalem i czyscilem egra z 0.5 cm brudu. Co do elektro zaworkow to tego od turbo nie znalazłem dzięki tematowi wiem gdzie szukać. Co do termostatu egr ostatnio wymienialem na szczęście z nowym oringiem. Wcześniej złożyłem z starym i cieklo po wymianie na nowy jak ręką odjol nie ma wycieku, zawsze jeszcze jest sylikon możesz nim troszkę smarnac i tez powinno pomuc. Pasek wieloklinowy mi tyz piszczy od 30 tys ale to dlatego ze napinacz kończy żywot i nie długo wymiana. Mocy nie mam bo przeplywka zakonczyla żywot wkład pirsbirga pewnie pszyspieszyl jej śmierć.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 4053 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AnAnAss
-
- 0 Odpowiedzi
- 1296 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1574 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przemo1976
-
- 2 Odpowiedzi
- 1214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 999 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 12 Odpowiedzi
- 2523 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kulelko
-
- 2 Odpowiedzi
- 721 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szymon7211
-
- 0 Odpowiedzi
- 1273 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: FasTeRsKi
-
- 1 Odpowiedzi
- 831 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 20 Odpowiedzi
- 5685 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Roki