320d 136KM, zamulony, wiem co mu dolega, ale...

ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#31

Post autor: ryba »

pewnie przestanie piszczec ale jak bedziesz chcial kupic pasek to tak jak napisal kolega romanikxxl tylko ORI.Na reszte szkoda pieniedzy
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#32

Post autor: xlc »

Ja mam jakis nieORI pasek i zrobilem na nim ok 20tys km ...w sumie nic sie nie dzieje poza tym delikatnim pisknieciem przy odpalaniu.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#33

Post autor: Maniek »

Ja mam Boscha, niestety pisk przy odpalaniu i gaszeniu słychać. :(

Dziwne, że tylko oryginalny ma te włoski/ meszek czy jak to nazwać, a żaden inny zamiennik tego nie ma.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#34

Post autor: romanikxxl »

ManiekTDS pisze:Ja mam Boscha, niestety pisk przy odpalaniu i gaszeniu słychać. :(

Dziwne, że tylko oryginalny ma te włoski/ meszek czy jak to nazwać, a żaden inny zamiennik tego nie ma.
Bo oryginał jest jeden w swoim rodzaju Maniek :D
Romanikxxl
bolo2024

#35

Post autor: bolo2024 »

ee tam ja na ori rajstopie zrobiłem już jakieś 50 tysięcy i trzyma jak nowo kupiona na targu, tyle ze zima idzie i mojej lasce marznie prawa noga . :)
Fiestor2
Bywalec forum
Posty: 68
Rejestracja: 8 sie 11, 19:57
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Lokalizacja: Lębork

#36

Post autor: Fiestor2 »

Witam! Wczoraj jadę do dziewczyny, i w połowie trasy nagle zabrakło ogrzewania i wskaźnik doszedł do połowy (a mam uszkodzony termostat EGR, więc to niemożliwe prawie). Zjeżdżam na CPN i coś z pod maski paruje... otwieram a tam... Termostat EGR wywalony... Jedna śruba ledwo wisi, a druga gdzieś spadła... Prawdopodobnie przy składaniu auta zapomniałem dokręcić... bo wątpię, żeby ciśnienie potrafiło to zrobić. No to wkręcam na tą jedną co została - i ukręciłem ją <LOL>. Zadzwoniłem po kolege, przyjechał swoją bunią z moim zestawem kluczy YATO. Wpałem na pomysł, żeby pożyczyć jakieś mniej ważne śruby z innego urządzenia. Kolega zauważył, że tam jak jest ten filtr chyba kabinowy, są 4 torxy. Pożyczyłem 2 i skręciłem termostat EGR. Dolałem Boryga (kolega miał 2x 5l w bagażniku :D) i odpowietrzyłem układ. Do dziewczyny dojechałem szczęśliwie. No i jakby nie patrzeć, znowu pasek się zamoczył. A już przestawał piszczeć :) Zobaczymy co pokaże dzisiaj, też mam około 60km do zrobienia...

EDIT:
Ale po czyszczeniu EGRu i filterków od elektrozaworów: turbiny i EGR - auto nie do poznania. Na wciśnięcie pedału gazu reaguje od razu. Zupełnie lepsza jazda. I spalanie w mojej opinii też jakby mniejsze.

EDIT2:
pojeździłem dziś troszkę i gdzieś mi cieknie, bo pare kropelek pod autem jest. Przy łączeniu tych dużych rur z termostatem głównym, coś mi śmierdziało, żadnych uszczelek, oringów nie było, albo może z tego małego termostatu EGR, bo go sprawdzałem i z powrotem założyłem, bo podobno ten żółty oring jak już raz się wyjmie, to jest do d..y. Innych pomysłów nie mam :) Po niedzieli się tym zajmę...
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#37

Post autor: piotr850514 »

Witam i ja ostatnio zagladalem i czyscilem egra z 0.5 cm brudu. Co do elektro zaworkow to tego od turbo nie znalazłem dzięki tematowi wiem gdzie szukać. Co do termostatu egr ostatnio wymienialem na szczęście z nowym oringiem. Wcześniej złożyłem z starym i cieklo po wymianie na nowy jak ręką odjol nie ma wycieku, zawsze jeszcze jest sylikon możesz nim troszkę smarnac i tez powinno pomuc. Pasek wieloklinowy mi tyz piszczy od 30 tys ale to dlatego ze napinacz kończy żywot i nie długo wymiana. Mocy nie mam bo przeplywka zakonczyla żywot wkład pirsbirga pewnie pszyspieszyl jej śmierć.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”