[320d 136km] - Silnik nie odpala, problem z pompą.
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 sty 13, 20:40
- BMW: BMW E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Witam Witam dziś moja Bunia padła a mam ją dwa miesiące dopiero
A więc stało sie to tak Jakoś po południu stwierdziłem ze wybiore sie do sklepu wsiadełm do Beti podgrzałem swieczki tak jak to zawsze robie odpaliła na dotyk przejechałem okolo 7 km zaparkowałem. Wróciłem chciałem odpalic ale kreciłem ja chyba z 3 sekundy zeby zapaliła pomyślałem ze mało paliwa moze bo rezerwa wskoczyła wiec pojechałem zatankowałem nie gasząc silnika i ujechałem około 1 Km i zgasła sobie i juz nie odpaliła i nie odpala dodam że zawsze tankuje na SHELU DIESEL V-POWER Racing bo koło domu mam taką stacje zacholowałem ją pod blok jutro podepne pod komputer i czy jest możliwe ze zgasła przez to ze paliła sie inspekcja oleju od jakiś dwuch dygodni ? czy padła Pompa
EDIT : Na przyszłość postaraj się nieco lepiej tytułować wątki i wystrzegaj się błędów... Przynajmniej ortograficznych. ///Maniek.
A więc stało sie to tak Jakoś po południu stwierdziłem ze wybiore sie do sklepu wsiadełm do Beti podgrzałem swieczki tak jak to zawsze robie odpaliła na dotyk przejechałem okolo 7 km zaparkowałem. Wróciłem chciałem odpalic ale kreciłem ja chyba z 3 sekundy zeby zapaliła pomyślałem ze mało paliwa moze bo rezerwa wskoczyła wiec pojechałem zatankowałem nie gasząc silnika i ujechałem około 1 Km i zgasła sobie i juz nie odpaliła i nie odpala dodam że zawsze tankuje na SHELU DIESEL V-POWER Racing bo koło domu mam taką stacje zacholowałem ją pod blok jutro podepne pod komputer i czy jest możliwe ze zgasła przez to ze paliła sie inspekcja oleju od jakiś dwuch dygodni ? czy padła Pompa
EDIT : Na przyszłość postaraj się nieco lepiej tytułować wątki i wystrzegaj się błędów... Przynajmniej ortograficznych. ///Maniek.
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Na pewno nie przez to, że minął termin inspekcji. To nie francuz.
Jak często jeździłeś na rezerwie to wiedz, że coś się działo, zaciągnęło muł z kotłów i po pompie. To najczarniejsza wizja.
Ale najpierw podepnij auto pod komputer, wiedz, że INPA niekoniecznie musi pokazać błędy jeżeli to będzie pompa wtryskowa. Najlepiej w takim wypadku udać się do serwisu Boscha i podpiąć się KTS'em.
Powodzenia życzę i napisz o rozwoju sytuacji.
Jak często jeździłeś na rezerwie to wiedz, że coś się działo, zaciągnęło muł z kotłów i po pompie. To najczarniejsza wizja.
Ale najpierw podepnij auto pod komputer, wiedz, że INPA niekoniecznie musi pokazać błędy jeżeli to będzie pompa wtryskowa. Najlepiej w takim wypadku udać się do serwisu Boscha i podpiąć się KTS'em.
Powodzenia życzę i napisz o rozwoju sytuacji.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 sty 13, 20:40
- BMW: BMW E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
zawsze tankuje za 50 lub 100 zł jak zapaliła sie rezerwa i jechałem koło mojej stacji shel to zawsze zaraz było tankowane kiedyś miałem E39 TDS to miała takie różne rzeczy ze np paliła na dotyk a jeden tydzien ciezko albo z plaka ją odpalałem i tam była przyczyna nieszczelnej pompy po zrobieniu było okej Jutro też spróbuje moją bunie odpalić z plaka
no i przed e46 miałem audi a6 2,5 DIESEl ale nie bede poruszał tematu tego disla
EDIT: Nie pisz posta pod postem, używaj opcji ZMIEŃ.
no i przed e46 miałem audi a6 2,5 DIESEl ale nie bede poruszał tematu tego disla
EDIT: Nie pisz posta pod postem, używaj opcji ZMIEŃ.
-
- Bywalec forum
- Posty: 841
- Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
- BMW: 320d m47
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Tychy
@ManiekTDS
Z francuskim autem miałem przez 2 lata mniej problemów niż z BMW, no ale jak ktoś nie jeździł to właśnie powiela takie stereotypy.
@teofilow90
Mnie się paliwo cofało, zamontowałem zaworek zwrotny i zapala teraz normalnie. Tyle, że nie zgasł w czasie jazdy. Spróbuj parę razy przekręcić kluczyk, żeby paliwo doszło i dopiero wtedy przekręć. Plaka też możesz spróbować.
EDIT: Tak, tak, ma zupełną rację, to ja się kompletnie nie znam. Powiem tak, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Tematu o francuzach drążył nie będę bo to nieodpowiedni temat.///Maniek
Z francuskim autem miałem przez 2 lata mniej problemów niż z BMW, no ale jak ktoś nie jeździł to właśnie powiela takie stereotypy.
@teofilow90
Mnie się paliwo cofało, zamontowałem zaworek zwrotny i zapala teraz normalnie. Tyle, że nie zgasł w czasie jazdy. Spróbuj parę razy przekręcić kluczyk, żeby paliwo doszło i dopiero wtedy przekręć. Plaka też możesz spróbować.
EDIT: Tak, tak, ma zupełną rację, to ja się kompletnie nie znam. Powiem tak, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Tematu o francuzach drążył nie będę bo to nieodpowiedni temat.///Maniek
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 sty 13, 20:40
- BMW: BMW E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
No i rozpracowałem problem w baku ta pompa co jest przycina sie i juz była wymianiana bo jakaś chińska lipa tam wsadzona jest wyjąłem ją z tego koszyka podłonczyłem bezpośrednio pod akumulator to zero reakcji popukałem nią o ziemie i zaczeła działać wsadziłem ją spowrotem do baku i działa ale jak sie raz juz zawiesiła to pewnie padnie zaraz.
Jaki zamiennik polecacie czy oryginał zamawiać ?
Co sadzicie o tym :
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-3-5-diesel-tds-318d-320d-e46-e36-i2993516788.html
Jaki zamiennik polecacie czy oryginał zamawiać ?
Co sadzicie o tym :
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-3-5-diesel-tds-318d-320d-e46-e36-i2993516788.html
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Tak, dokładnie.xlc pisze:Jesli musisz wymienic to tylko na ori !
Chyba, że chcesz niedługo znów walczyć z tym samym tematem.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 399
- Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
- BMW: 316
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Siedlce
Przerabiałem ten temat. W oryginale pompa jest droga z tego względu że dostajesz wtedy całość - razem z tym koszyczkiem, sitkiem itd. A to co jest na alle to sa same te wkłady metalowe. Ja jak rozebrałem swoją "starą" to się okazało że wkład jest z ... vw! i to przymocowany trytkami do koszyka, a sitko/filterek wciśnięte na siłę... Jak chcesz mieć spokój to kup ori, z drugiej strony samych wkładów kupisz za to pewnie ze 3-4 sztuki więc zanim wszystkie Ci się zepsują to też trochę czasu i ropy upłynie. Kwestia jeszcze robocizny ale jak masz dwie ręce to sam sobie to ogarniesz
Pzdr!
Pzdr!
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1409 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: domin997
-
- 12 Odpowiedzi
- 6691 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: avellananut
-
- 2 Odpowiedzi
- 1837 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcinxBMW
-
- 2 Odpowiedzi
- 1522 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adrsze0424
-
- 3 Odpowiedzi
- 1176 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 27 Odpowiedzi
- 10061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 4 Odpowiedzi
- 2378 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kulelko
-
- 1 Odpowiedzi
- 2511 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sir_sokol
-
- 14 Odpowiedzi
- 8633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 12 Odpowiedzi
- 2517 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kulelko