[ 320d 136KM ] dziura w gazie w zakresie obrotów 2400-2900
: 27 lis 09, 21:46
Witam
Posiadam BMW od paru miesięcy i jestem fanem tego samochodu - moja wersja to E46, 2000r, 2.0 Diesel, Touring, 136KM.
Miałem problem z samochodem:
- dziura w gazie w zakresie obrotów 2400-2900
- nie chciał się zbierać szczególnie na trzecim biegu
- problemy przy wyprzedzaniu
- czasem przy puszczeniu gazu i ponownym naciśnięciu pedału gazu, brakło mu wogóle mocy
Poczytałem tu i tam i posłuchałem najmądrzejszych:
Przeglądnąłem wszystko ale co najważniejsze i to pomogło na 100% to - WYKRĘCIŁEM CAŁY EGR I ZOBACZYŁEM W ŚRODKU PEŁNO SYFU. WYMYŁEM EGR W ROPIE I PSIKAŁEM WD40, WYDRAPAŁEM BRUD KTÓRY SIĘ NA NIM OSADZIŁ - WYDOSTAJĄCY SIĘ Z KOLEKTORA, WYCZYŚCIŁEM GO NA CACY, NASMAROWAŁEM JESZCZE RAZ WD40 I ZAMONTOWAŁEM DO SAMOCHODU - TO BYŁO TO.
Samochód odzyskał nową młodość - teraz moja BMWiczka wciska mnie w fotel - nie słuchajcie głupich postów na ten temat tylko wyczyśćcie sobie EGR - ta część zawsze się zabrudza ponieważ brud wychodzi z kolektora wydechowego ze spalinami - brud powoduje nieprawidłową pracę EGR.
Jeżeli komuś pomoże ten post to napiszcie
pozdrawiam
Posiadam BMW od paru miesięcy i jestem fanem tego samochodu - moja wersja to E46, 2000r, 2.0 Diesel, Touring, 136KM.
Miałem problem z samochodem:
- dziura w gazie w zakresie obrotów 2400-2900
- nie chciał się zbierać szczególnie na trzecim biegu
- problemy przy wyprzedzaniu
- czasem przy puszczeniu gazu i ponownym naciśnięciu pedału gazu, brakło mu wogóle mocy
Poczytałem tu i tam i posłuchałem najmądrzejszych:
Przeglądnąłem wszystko ale co najważniejsze i to pomogło na 100% to - WYKRĘCIŁEM CAŁY EGR I ZOBACZYŁEM W ŚRODKU PEŁNO SYFU. WYMYŁEM EGR W ROPIE I PSIKAŁEM WD40, WYDRAPAŁEM BRUD KTÓRY SIĘ NA NIM OSADZIŁ - WYDOSTAJĄCY SIĘ Z KOLEKTORA, WYCZYŚCIŁEM GO NA CACY, NASMAROWAŁEM JESZCZE RAZ WD40 I ZAMONTOWAŁEM DO SAMOCHODU - TO BYŁO TO.
Samochód odzyskał nową młodość - teraz moja BMWiczka wciska mnie w fotel - nie słuchajcie głupich postów na ten temat tylko wyczyśćcie sobie EGR - ta część zawsze się zabrudza ponieważ brud wychodzi z kolektora wydechowego ze spalinami - brud powoduje nieprawidłową pracę EGR.
Jeżeli komuś pomoże ten post to napiszcie
pozdrawiam