[320d 136KM] Chip- Kraków?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
piter21krk
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 11, 0:55
BMW: 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków zielonki

#1

Post autor: piter21krk »

witam zapewne bylo to gdzies poruszane ale powiedzcie doradzcie chce zrobic chipp w swojej buni mam 136km nowa pompa wtryskowa przebieg mam 210tys i olej 5w30 jeszcze pelny syntetyk i powiedzcie czy warto robic wirusa i gdzie w krk co z katalizatorami co z turbem... czy np mozna dolozyc collera od 330d ? czekam na opinie i pomoce dziekuje i pozdrawiam
Obrazek
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#2

Post autor: Aytograf »

ile kosztuje taki chip??
a w ogole to jest bezpieczne,,dla silnika o takim przzebiegu ponad 200tys.
piter21krk
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 11, 0:55
BMW: 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków zielonki

#3

Post autor: piter21krk »

silnik mam zdrowy co tez swiadczy o oleju jaki stosuje pelny syn. a co do odmy ile kosztuje bo są rozne ceny tzn roznie gadaja i ze podobno sami robicie cos takiego i ze podchodzi od 330d ..... mialem 325tds robilem pompe wtryskowa. ale ona szła jak szalona a te 136km fakt faktem nie idzie fajnie ale brakuje mocy. i powiedzcie co mozna zastosowac jako szybsze wychlodzenie turbo ;>? widze ze ogarniasz temat wiec doradz jak mozesz.... bo jak dla mnie aluta ze powyzej 200tys przebiegu i nie ma sensu wirusika mu wgrywac to bez sensu bo auta ktore maja 2 lata przyjezdzaja do mnie i maja po 200tys przebiegu wiec przebieg nie gra roli moim zdaniem a STAN ...dziekuje i czekam na dalsze podpowiedzi:)
Obrazek
piter21krk
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 11, 0:55
BMW: 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków zielonki

#4

Post autor: piter21krk »

a gdy egr mam zaslepiony ?? a nie przyda sie zmiana na 10w i ilw kosztuje ta odma i czy trzeba wymienIac ta odme ?? hmmmm lekki wirus to na ile km moge uzyskac ? wiem ze moje autko jezdzilo u starszej osoby i kupilem od pierwszego wlasciciela tak ze znam przeszlosc i ani grama nie bierze... a w tej firmie vtech maja program indywidualny pod dane auto czy jak kazdy program u mechesa wieska w stodole:P ?
Obrazek
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#5

Post autor: piotr850514 »

Co do odmy powinno się ja wymieniać co 3 cia wymianę oleju i ponoć tak jest w instrukcji. Oczywiście mowa o silniku m47 i nie stety do naszych silników jest tylko kompletna odma kosztuje lekko ponad 200 zł. Resztę silników ma wymienny filterek. W silnikach m 47 zalecana jest kompletna. Co do podniesienia mocy to zawsze się opłaca tylko motor musi byc zdrowy, turbo i reszta. Sam mam ponad 200 tys km i bede wirusowal w wawce. Ilość km się nie liczy. Ważne by ci diagnostykę zrobili przed wirusem, abyś wiedział stan serducha.
piter21krk
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 11, 0:55
BMW: 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków zielonki

#6

Post autor: piter21krk »

no oliwe zmieniam co 15tys. jak w kazdym samochodzie....... duzo roboty z ta wymianą odmy ;>?co do silników jestem lewy dlatego tez tak pytam :P ja tam wole tematy karoserii :P i skladania i rozbierania:P ale naprawde dziekujez za pomoc
Obrazek
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#7

Post autor: djarci22 »

Sirek widze ze jestes w temacie i moze ktos jeszcze beszie wiedzial, mam maly problem
Obrazek

auto powinno miec wg ustalen 160/360
poprosilem od tunera wykres gdzies sie zatracil stwierdzono
zrobilem na swoj koszt i wyszy takie klocki jak wyzej....
zadzwonilem i powiedzialem ze nie jest tak jak ustalalismy i na dodatek palil 14miasto 10trasa
zmienil program ale nadal duzo pali a co gorsza zauwazylem ze turbo zaczyna padac.
Znowu zadzwonilem i stwierdzil ze pierwszy program byl mocny i moglo nadwyrezyc turbinke
zapytalem sie czemu ma tylko 138 jesli seria ma 136 stwierdzil ze jest takie cos jak limiter wtrysku i z mojego silnika nie wyciagne wiecej
chce odzyskac kase i program ale teraz robi problemy :evil: szok....
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#8

Post autor: djarci22 »

Tak jak piszesz ze swojej strony zrobilem wsio jak piszesz, olej, filtry noweczka odma, tak jak doczytalem sie na forum co trzeba zrobic przed chipe. poprosilem o wykresy przed i po i do dzis ich nie otrzymalem. przeplywka jest nowa i nowy soft byl wgrywany przed modyfikacja. sprawdzana ybla rowniez w serwisie po modyfikacji. Zapytalem sie go dlaczego tak malo mocy to stwierdzil ze jest limiter wtryskow, cokolwiek to znaczy, dlatego sie pytam czy tak moze byc. jesli nie robie awanture i prosze o wzrot poniesionych kosztow. na 99% auto nie bylo hamowane ani przed ani po.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#9

Post autor: romanikxxl »

djarci22 pisze:Tak jak piszesz ze swojej strony zrobilem wsio jak piszesz, olej, filtry noweczka odma, tak jak doczytalem sie na forum co trzeba zrobic przed chipe. poprosilem o wykresy przed i po i do dzis ich nie otrzymalem. przeplywka jest nowa i nowy soft byl wgrywany przed modyfikacja. sprawdzana ybla rowniez w serwisie po modyfikacji. Zapytalem sie go dlaczego tak malo mocy to stwierdzil ze jest limiter wtryskow, cokolwiek to znaczy, dlatego sie pytam czy tak moze byc. jesli nie robie awanture i prosze o wzrot poniesionych kosztow. na 99% auto nie bylo hamowane ani przed ani po.
Kto to robił? Podstawą do zrobienia chiptuningu jest shamowanie przed modem,żeby było wiadomo w jakiej kondycji jest motor i ile później można bezpiecznie zmodyfikować ECU.Tu pewnie był wgrany jakiś gotowiec :( bo skąd "tuner" miał wiedzieć co zrobić skoro nie hamował przed :)
Romanikxxl
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#10

Post autor: djarci22 »

romanikxxl pisze:
djarci22 pisze:Tak jak piszesz ze swojej strony zrobilem wsio jak piszesz, olej, filtry noweczka odma, tak jak doczytalem sie na forum co trzeba zrobic przed chipe. poprosilem o wykresy przed i po i do dzis ich nie otrzymalem. przeplywka jest nowa i nowy soft byl wgrywany przed modyfikacja. sprawdzana ybla rowniez w serwisie po modyfikacji. Zapytalem sie go dlaczego tak malo mocy to stwierdzil ze jest limiter wtryskow, cokolwiek to znaczy, dlatego sie pytam czy tak moze byc. jesli nie robie awanture i prosze o wzrot poniesionych kosztow. na 99% auto nie bylo hamowane ani przed ani po.
Kto to robił? Podstawą do zrobienia chiptuningu jest shamowanie przed modem,żeby było wiadomo w jakiej kondycji jest motor i ile później można bezpiecznie zmodyfikować ECU.Tu pewnie był wgrany jakiś gotowiec :( bo skąd "tuner" miał wiedzieć co zrobić skoro nie hamował przed :)

nie mam juz slow do tego goscia, JK Racing w tychach. ODRADZAM.

Maja warsztat razem z Volvo i Fordem w Tychach. Kolega wczoraj napisal do mnie ze nie maja hamowni. Mieli a jale juz nie maja. Dzisiaj bede prosil o osginalny soft i pojade gdzie indziej
o ile to turbo rzeczywiscie nie padlo. V-tech chyba jest w bielsku.

PS
jakby shamowal po to tez by wiedzial ze cos jest nie halo gdyby zobaczyl ze uzyskal 138 KM
Ostatnio zmieniony 24 sty 12, 8:29 przez djarci22, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”