[320d 136KM] Chip- Kraków?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#11

Post autor: romanikxxl »

Pewnie turbo dostało po tyłku tym gotowcem.Tu nie ma co prosić,jesteś niezadowolony z usługi i masz prawo aby Ci wgrał twój ori soft i jeszcze kasę oddał.
http://vtech.pl/dealerzy
Romanikxxl
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#12

Post autor: djarci22 »

romanikxxl pisze:Pewnie turbo dostało po tyłku tym gotowcem.Tu nie ma co prosić,jesteś niezadowolony z usługi i masz prawo aby Ci wgrał twój ori soft i jeszcze kasę oddał.
http://vtech.pl/dealerzy

On sam to powiedzial, bo ten co mam to juz drugi soft. Wiec jak mu zadzwonilem z objawami to sam powiedzial ze pierwszy program byl mocny i turbo moglo dostac po tylku :P
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#13

Post autor: romanikxxl »

Podłącz pod inpę i sprawdź ile pompuje turbina.
Romanikxxl
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#14

Post autor: djarci22 »

turbo ok, ale przeplywka jakby to powiedzial producent "Kaput"


z innej beczki "Obwod zaplonowy poduszki powietrznej - Za mala rezystancja" moze to byc spowodowane ze zostal przerobiony kabel piro przy aku? poprostu nie jest polaczony tylko jakis rezystor wsadzony. ? szukam na forum ale nie widze, wcoraj zmienilem kiere na multi i sie kontroleczka zapalila
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#15

Post autor: djarci22 »

zakupilem przeplywke Ori bosha
tak akumulator odaczylem na dobre 30 min
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#16

Post autor: romanikxxl »

Czyli nie jest tak źle.Taśmy nie uszkodziłeś przy wymianie kiery?
Romanikxxl
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#17

Post autor: djarci22 »

romanikxxl pisze:Czyli nie jest tak źle.Taśmy nie uszkodziłeś przy wymianie kiery?
Tasmy nie sciagalem, wg wszelakich opisow jakie czytalem nie potrzeba zmieniac, wiec tego nie robilem, myslisz ze powinienem? dostalem tasme wraz z kierownica. W starej mialem dwie wtyczki czarna i zielona w tej mam takze takie kolory a jednak serwisant powiedzial ze nie widzi poduszki..


Wracajac do przeplywki, jest mozliwe ,aby serwis przegapil blad tego urzadzenia? powiem szczerze ze rowniez na forum wyczytalem ze na 4 biegu i pelnym gazie powinno byc 20l i tak jest nawet w tej chwili i idzie slicznie moglbym rzec ale niemilosiernie pali, co nie zmienia faktu ze na KTSie wyszlo ze jest padnieta
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#18

Post autor: romanikxxl »

Taśmy może i nie trzeba zmieniać ale czy jej nie uszkodziłeś ? Czy dobrze wszystko wpiąłeś?
W serwisie wszystko jest możliwe. Ile mierzy przepływka?Do sprawdzenia w inpie!
Romanikxxl
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#19

Post autor: Aytograf »

Szkkoda kasy na takie pierdoły...i co z tego.ze bedziesz miał to 160 czy tam nawet wiecej w tym 2.0d silniczku,,, ile to pojezdzi?? rok dwa?? i na złom,, ciągłe wydadki.awarie poprawki eh..meczarnia; jak masz serie to nią smigaj jak brakuje kupuj moc i benzyne,,
taka moja opinia,,,ale o gustach sie nie dyskutuje,.
djarci22
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 7 mar 11, 19:09
BMW: E46 M47 320D 160KM 360Nm
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#20

Post autor: djarci22 »

Aytograf pisze:Szkkoda kasy na takie pierdoły...i co z tego.ze bedziesz miał to 160 czy tam nawet wiecej w tym 2.0d silniczku,,, ile to pojezdzi?? rok dwa?? i na złom,, ciągłe wydadki.awarie poprawki eh..meczarnia; jak masz serie to nią smigaj jak brakuje kupuj moc i benzyne,,
taka moja opinia,,,ale o gustach sie nie dyskutuje,.

ciekawa teoria, jednak musisz wiedziec ze kazdy silnik ma swoisty zapas. popatrz tylko na poliftowe wersje silnika sa 150, a jesli chcesz wiedziec sa 170km 2litrowki, producent zawsze zostawia sobie pole manewru, tworza silnik i maja 3 wersje mocy. jesli bedziesz dbal o silniczek nie zawiedzie Cie po 2 latach, co innego podzespoly, ale rowniez jak koledzy wczesniej napisali "jak dbasz tak masz" co do jazdy mam z tylu na lato 255/35/18 te 136 konikow dalo by pewnie rade ale 160 to tak jakbys jechal na 16 przy seryjnym, a powiedzmy sobie szczerze nie lubimy jak nas wyprzedzaja. Dbam o silnik i wiem na co go stac, ale normalne czasami sie traci, poprzedna przeplywke wstawilem chinola... to teraz cierpie i powiem szczerze tylko Ori do auta.

Pozdrawiam
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”