[ 320d 136KM ] Awaria pompy wtryskowej

szkarlatek

#1

Post autor: szkarlatek »

Dzisiaj zdarzylo mi sie ciekawa sytuacja. Samochod po normalnej jezdzie stojac na biegu jałowym, nagle zgasl. Potem musialem pokrecic kilkanascie sekund zanim zaskoczyl co nigdy wczesniej sie nie zdarzalo. Gdy w koncu zaskoczyl silnik nawet na biegu jalowym nie chcial osiagnac wiecej niz 1300-1400 obr/min.
Po prostu obroty dochodzily do tego momentu i stop mimo ze moglem wcisnac gaz w podloge.Dodatkowo slychac bylo ze silnik troszeczke dziwie pracuje.

Jakims cudem udalo mi sie dojechac kilka kilometrow do mechanika, ktory na szybko stwierdzil ze to prawdopodobnie pompa wtryskowa. Jutro ma sprawdzic dokladnie.

Mam do was pytanie czy komus z was zdarzylo sie cos takiego wczesniej i jesli okaze sie ze to pompa to jak to najtaniej i porzadnie zalatwic. Mi powiedzial 2500 za regeneracje:(

Chce dodac ze do tej pory silnik chodzil idealnie, nie bylo z nim najmniejszych problemow, mimo ze ma juz 270 tys. Zawsze serwisowany w dobrych warsztatach i zalewany sprawdzonym paliwem.

Prosze was o wyrazenie opinii na ten temat i pozdrawiam.
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Bez ogledzin na oko moze byc pare rzeczy(diagnoza komputerowa konieczna,zeby nie bylo za duzo gdybania). np.pompa nalezy sprawdzic cisnienie a potem jak juz myslec o nowej,turbo-zawory przy niej,wtryski,swiece ,przeplywka-moja rada opinia dobrego mechaniora oparta na opini drugiego dobrego mechaniora,zeby nie szarpali cie tylko na kasie,niestety przy tym przebiegu ma prawo juz cos walnac.Daj znac co jest grane i powodzenia
dawidziak
Posty: 3
Rejestracja: 6 paź 09, 1:01
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Trawniki

#3

Post autor: dawidziak »

Jeśli chodzi o pompę wtryskową miałem awarię przy 232000km. U mnie auto poprostu zgasło i już silnik nie zaskoczył.
Podejrzewałem różne rzeczy, ale niestety padło na VP. Remontowałem pompę u Włocha w Skrobowie (woj. lubelskie).
Już w trakcie pierwszej rozmowy fachowcy stwierdzili padnięty sterownik na pompie, ponoć w BMW wytrzymuje trochę ponad 200 000km.
Moja rada jest taka, jeśli jest to sterownik pompy to najlepiej zrobić remont na stole probierczym, a nie jak oferują niektórzy tylko podmienić elektronikę,
różnica w cenie ok 300PLN ale jest gwarancja, że pompa jest sprawna mechanicznie.
markol57
Posty: 2
Rejestracja: 17 gru 09, 18:25
BMW: E 46 sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#4

Post autor: markol57 »

Witam ,miałem taki przypadek z tą pompą wtryskową, podobnie jak kolega powyżej, że auto jechało nagle zgasło i już nie odpaliło. Zaholowałem auto do znajomego mechanika, po podłączeniu pod komputer wyszło, że padł sterownik pompy wtryskowej. Stało się to przy 212000 km przebiegu. Naprawa gdzieś około 1000 zł i działa przejechałem już 20000 km i ok tylko pytanie na jak długo? heheh
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”