320d 136 km cieżko odpala na ciepłym

Kregiel
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 9 paź 10, 22:53
BMW: e46 320d sedan 136 km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: T

#1

Post autor: Kregiel »

Witam,
jak w tytule mam pytanie co prawda widziałem podobny post już na forum aczkolwiek wolę się upewnić.
Mianowicie chodzi o to że na zimnym silniku autko pali od strzała gdy się nagrzeje zaraz po zgaszeniu odpali lecz gdy postoi dłużej nie chce odpalić.
Po podpięciu pod kompa pokazuje błędy:
5 czujnik ruchu iglicy przerwa( dodam ze sprawdzałem opór na wtyczce od wtrysku sterującego i faktycznie jest przerw lecz nie widziałem żadnego zagięcia bądź przetarcia)
Wcześniej jeszcze przed wykasowaniem pokazywał błędy CAN jak i błąd "67 Sterownik pompy wtryskowej Błąd czasowy sygnału" lecz te błędy się skasowały bez problemowo.
czy wtrysk sterujący może mieć wpływ na odpalanie na ciepłym ? dodam ze przy próbach odpalenia na ciepłym dość mocno kopci na biało. Jeśli były by potrzebne jakieś zrzuty
ekranu nie ma problemu byle coś pomogło.Osobiście obawiam się że to pompa. lecz może ktoś miał taki przypadek i udało się bez regeneracji.
Dodam ze ponoć pompa była wymieniana jakiś czas temu.Tak samo zauważyłem że przewód który idzie od filtra do pompy był łączony z tego co widziałem na realoem nie powinno tak być.
Dzisiaj przy próbie odpalenie słyszałem bulgot jakby powietrze szło do baku możliwe jest że się gdzieś zapowietrza nawet gdy z rana na dotyk pali ?
Pozdrawiam :beer:
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#2

Post autor: Frost »

Jakby się zapowietrzał układ to by rano był pęcherz powietrza między kubkiem a pompą wtryskową. Sprawdzić oczywiście można, bo może się zapowietrza po jeździe (choć to by było dziwne). Sprawdź przewody te przeźroczyste, czy nie ma powietrza w nich. A co z tymi błędami? Po usunięciu pojawiają się z powrotem?
Kregiel
Bywalec forum
Posty: 66
Rejestracja: 9 paź 10, 22:53
BMW: e46 320d sedan 136 km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: T

#3

Post autor: Kregiel »

Jest ciągle jeden błąd ten z czujnikiem ruchu iglicy. dodam też że sprzedawca auta mówił o "zabezpieczeniu" po zagłębieniu się okazało że kable od guzika szły do przekaźnika świec by grzały w momencie odpalania.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”