[320 D 150km] Usunięcie katalizatorów .

Łysol
Posty: 4
Rejestracja: 9 gru 11, 20:57
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: Łysol »

Witam.
Jak najlepiej wywalić katy ?
Jeden znajduję się za turbiną a drugi pod spodem .
Ten pod spodem żaden problem ,ale ten za turbo troche gorzej .
Lepiej wstawić rure czy wybebeszyć puszkę ?
Jak z dzwiękiem , nie ma wioski ?
Wywalać jeden czy odrazu dwa ?
Jakie odczucia po usunięciu ?
Ma ktoś może jakieś foto jak wygląda zrobiona rura za turbiną ( w miejsce kata ) .
Persil
Bywalec forum
Posty: 1025
Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
BMW: Volvo S60 2.5T AWD
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...

#2

Post autor: Persil »

http://www.youtube.com/watch?v=cjMQ0NemM1w

Tu masz totalny przelot , gadałem z gościem jesli nie wytniesz ostatniego tlumika nie bd praktycznie zmiany
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Awatar użytkownika
k3m0t1989
Bywalec forum
Posty: 725
Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka

#3

Post autor: k3m0t1989 »

rób tak jak ci wygodniej i taniej. Dźwięk może ciut lepiej turbo słychać, spaliny troche też gorsze jak staniesz z autem to czuć je. Oba wyrzuć i sprzedaj wkłady i wyjdziesz na tym na plus. Ja mam puste puszki więc w razie czego przy przeglądzie nie doczepi sie jakiś służbista, chyba że zbada spaliny.
december74
Bywalec forum
Posty: 131
Rejestracja: 29 wrz 10, 12:03
BMW: E46/320d kombi/150ps
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Najpiękniejsze :)))

#4

Post autor: december74 »

Cześć! Ja wywaliłem kata spod auta bo tego za turbiną nie mam. I tak, założyłem samą rurkę zamiast kata ale, jakoś dźwięk (tak mi się wydawało) się zrobił nie chalo... :shock: , więc rozciąłem puchę po kacie i w środek puchy wstawiłem rurkę, o średnicy zewnętrznej takiej jaką ma rurka dochodząca do kata ale wewnętrzną. Rurki dochodzące do puchy nasunąłem na te wychodzące z puszki i zaspawałem . Dźwięk się poprawił na plus (wg mnie) no i na przeglądzie będzie spokój. Może troszkę zabawy ale, robiłem tak aby dzieci moje się ze mnie nie śmiały.... :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”