318i uciekający płyn chłodniczy w ekspresowym tempie :(
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 sie 13, 12:14
- BMW: BMW 3 E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Brwinów/Wa-wa
- VIN: AY16248
szukałem podobnego tematu, ale niestety nie znalazłem więc zakładam nowy.
Zaczęło mi ubywać płynu, w ekspresowym tempie ;/ wczoraj wracałem do domu, dosyć dynamicznie. W pewnym momencie zaświeciła mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego, zatrzymałem się, ale płynu było prawie pod korek :dontgetit: odpaliłem auto i kontrolka już się nie paliła. po kilku kilometrach kontrolka znowu się zaświeciła, ale to już pod domem więc nie chciało mi się tym bawić. Dziś sprawdziłem i musiałem dolać ok 1 litra płynu! przejechałem ok 1,5km i kontrolka znowu się zapaliła, sprawdziłem stan i poniżej minimum :wow: dolałem ponad litr, wróciłem do domu, sprawdziłem stan płynu i ponownie płynu w zbiorniczku brak! :whaat: nie widać śladów wycieków, niby odrobinę mokra jest góra zbiorniczka, ale może to wynikać że trochę mi się ulało przy uzupełnianiu płynu. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Zaczęło mi ubywać płynu, w ekspresowym tempie ;/ wczoraj wracałem do domu, dosyć dynamicznie. W pewnym momencie zaświeciła mi się kontrolka poziomu płynu chłodniczego, zatrzymałem się, ale płynu było prawie pod korek :dontgetit: odpaliłem auto i kontrolka już się nie paliła. po kilku kilometrach kontrolka znowu się zaświeciła, ale to już pod domem więc nie chciało mi się tym bawić. Dziś sprawdziłem i musiałem dolać ok 1 litra płynu! przejechałem ok 1,5km i kontrolka znowu się zapaliła, sprawdziłem stan i poniżej minimum :wow: dolałem ponad litr, wróciłem do domu, sprawdziłem stan płynu i ponownie płynu w zbiorniczku brak! :whaat: nie widać śladów wycieków, niby odrobinę mokra jest góra zbiorniczka, ale może to wynikać że trochę mi się ulało przy uzupełnianiu płynu. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
To może być wyciek ,rozgrzej na maxa gdzieś na suchym i oglądaj ze wszystkich stron tak duże ilości raczej nie są w stanie tak szybko wyparować .
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
gdzieś musi być wyciek...
W e46 1.8 często są wycieki z :
zbiorniczka wyrównawczego i przewodu,
kolanka przy podszybiu,
pompy wody,
chłodnicy,
termostatu,
czujnika między chłodnicą a termostatem,
trójnika pod kolektorem ssacym
często te elementy pekają
W e46 1.8 często są wycieki z :
zbiorniczka wyrównawczego i przewodu,
kolanka przy podszybiu,
pompy wody,
chłodnicy,
termostatu,
czujnika między chłodnicą a termostatem,
trójnika pod kolektorem ssacym
często te elementy pekają
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Jeśli ma sie gaz (kolega nie napisał) to jeszcze dochodzi kilka elementów.
Przy tak dużym ubytku musi plama zostawać pod samochodem po dłuższym postoju. Zaparkuj i podłóż karton pod samochód.
Przy tak dużym ubytku musi plama zostawać pod samochodem po dłuższym postoju. Zaparkuj i podłóż karton pod samochód.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
sugerujesz uszczelkę pod głowicąhdi pisze:a kopci na biało?
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 sie 13, 12:14
- BMW: BMW 3 E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Brwinów/Wa-wa
- VIN: AY16248
fakt, nie napisałem, auto posiada LPG. Kartonu pod samochód nie podkładałem, ale na ziemi nie zauważyłem mokrych śladów nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale słychać jakieś dziwne dziwny dźwięk (syczenie) z okolicy ściany grodziowej.
Co do kopcenia na biało to czasami się zdarza że zakopci na biało na zimnym silniku, jeśli rano temperatury są niższe,w lato przy wyższych temperaturach to nie występowało. Moja wiedza na temat mechaniki jest słaba, ale obawiam się padniętej głowicy tylko stan oleju jest ok, pod korkiem "masła" nie ma
dziwi mnie to że w trakcie jazy tylko ubywa, a na postoju nie, zalałem płynu na maksa, odpaliłem przy odkręconym korku i czekałem ok 10 min i płynu nie ubywało, śladów wycieku brak. Następnie przejechałem ok 1 km, sprawdziłem stan płynu i poniżej minimum
Co do kopcenia na biało to czasami się zdarza że zakopci na biało na zimnym silniku, jeśli rano temperatury są niższe,w lato przy wyższych temperaturach to nie występowało. Moja wiedza na temat mechaniki jest słaba, ale obawiam się padniętej głowicy tylko stan oleju jest ok, pod korkiem "masła" nie ma
dziwi mnie to że w trakcie jazy tylko ubywa, a na postoju nie, zalałem płynu na maksa, odpaliłem przy odkręconym korku i czekałem ok 10 min i płynu nie ubywało, śladów wycieku brak. Następnie przejechałem ok 1 km, sprawdziłem stan płynu i poniżej minimum
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Podczas jazdy są większe obroty silnika i większe ciśnienie w układzie. Jak masz gaz to dochodzą jeszcze 2 trójniki oraz węże do reduktora. Te węże nie są tak trwale i po paru latach mogą pękać. Ja u siebie wymieniałem bo sparcialy i ciekło.
Zdejmij korytko od filtra kabinowego i zobacz czy coś sie tam poci skoro musisz ze coś tam syczy. Życzenie to może być też zapowietrzona nagrzewnica - masz spore i częste braki i dolewasz płynu to może być zapowietrzone.
Na kartonie łatwiej zobaczyć niż na ziemi.
Zdejmij korytko od filtra kabinowego i zobacz czy coś sie tam poci skoro musisz ze coś tam syczy. Życzenie to może być też zapowietrzona nagrzewnica - masz spore i częste braki i dolewasz płynu to może być zapowietrzone.
Na kartonie łatwiej zobaczyć niż na ziemi.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 sie 13, 12:14
- BMW: BMW 3 E46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Brwinów/Wa-wa
- VIN: AY16248
A więc auto odebrane już z warsztatu wycieku nie udało się zlokalizować na szczęście płynu już tak nie ubywa, pomogło odpowietrzenie układu
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 16 Odpowiedzi
- 8731 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Fareyi
-
- 23 Odpowiedzi
- 4590 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu16
-
- 5 Odpowiedzi
- 2572 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 0 Odpowiedzi
- 524 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rolekelk
-
- 2 Odpowiedzi
- 1274 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dziordzio_ulani
-
- 4 Odpowiedzi
- 1108 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 10844 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 1 Odpowiedzi
- 518 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 12 Odpowiedzi
- 3414 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rudeboy
-
- 12 Odpowiedzi
- 4461 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90