[318i] stuki, stuki,stuki...

konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#1

Post autor: konop85 »

Witam
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę.. otóż słychać stuki, gdzieś w okolicach mostu. Znajomy mechanik sprawdzał i stwierdził, że to na bank uchwyty puściły i tłumik tak puka. Przyspawałem 2 uchwyty i dalej to samo. Stuki(a nawet mam wraże nie, że lekki szum) słychać najgłośniej gdy jadę na luzie, non stop tyk, tyk,tyk :P :) może jakieś sugestie macie? Może to łożysko, które się znajduję w podporze wału?
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#2

Post autor: konrados94 »

napisz więcej kiedy sie to nasila, kiedy słabnie itp opisz sytuacje bo takie objawy moze mieć pare usterek związanych z dyfrem i nie tylko
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#3

Post autor: konop85 »

no tak jak napisałem tylna część auta gdzieś w okolicach mostu najgłośniej i najdokładniej słychać na luzie gdy się zatrzymuję. Na biegu nawet nie jestem pewien czy ten objaw istnieje, ale nie dam sobie głowy urwać.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Kolego konop85 czy Ty myślisz że to forum wróżbitów ?
Słyszę z tyłu tyk tyk tyk...

Gdyby to było łup łup łup to na bank łożysko lewe.
Przy tyk tyk tyk to może być wyząbkowana opona.

Znajomy mechanik powinien wypić kawę i sprawdzić co "mówią" fusy.
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#5

Post autor: konop85 »

kolego MARC. To chyba oczywiste, że nikt tutaj diagnozy nie wystawi, ale z doświadczenia na forum wiem, że gdzieś mniej więcej mogą mnie MILI koledzy z forum naprowadzić na usterkę . Kolego MARC dziękuję za wspaniałą i mającą wiele wspólnego z moim tematem pomoc.
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#6

Post autor: konrados94 »

podnieś auto, pokręć kołami, wałem i słuchaj, inaczej to można strzelać w nieskończoność, napewno to związane z przniesieniem napędu skoro ma znaczenie "na luzie" albo nie, bardziej juz sie chyba nie da naprowadzić. Jak coś wysłuchasz to zgłoś sie znowu, pomyślimy. Nie bulwersuj sie, mało napisałeś to i mało sie dowiedziałeś. Nikt tu napewno niechce Ci krzywdy zrobić
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#7

Post autor: mariryb »

Pojedz do warsztatu gdzie znają na zawieszniu. Tylko na zywo mozna potwierdzic consie dzieje. Jest tu zo elementow ktore moga robic stuk puk. Gasnica sie turla w bagazniku lub wyrobione poduszki amortyzatora.

Dobry mechanik zrobi zawieszenie bez pomocy forum.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#8

Post autor: konop85 »

stuki dochodzą z mostu, tak jak napisałem wcześniej najbardziej słychać na luzie... sprawdziłem olej- jest, czarny. Jutro wymienię, ale podejrzewam, że to sprawy nie załatwi. Opłaca się grzebać przy moście, a może po prostu szukać dobrej używki i wymienić?
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#9

Post autor: konrados94 »

jeśli to most to raczej poszukaj sobie używki w dobrym stanie, niewiem nawet czy są dostepne jakieś częsci do tego a jeśli już to ceny kosmiczne pewnie. Pare dni temu sprzedałem swój dyfer za dobre pieniądze. może zamiast pakować kase w oliwe to zdejm dekiel i sprawdź co sie w środku dzieje, takie odgłosy z dyfra nie wróżą mu długiej pracy.
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#10

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Jak już będziesz tam dłubał, to przyjrzyj się wałowi napędowemu (łączenia itp..)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”