[318i] stuki, stuki,stuki...
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Witam
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę.. otóż słychać stuki, gdzieś w okolicach mostu. Znajomy mechanik sprawdzał i stwierdził, że to na bank uchwyty puściły i tłumik tak puka. Przyspawałem 2 uchwyty i dalej to samo. Stuki(a nawet mam wraże nie, że lekki szum) słychać najgłośniej gdy jadę na luzie, non stop tyk, tyk,tyk może jakieś sugestie macie? Może to łożysko, które się znajduję w podporze wału?
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę.. otóż słychać stuki, gdzieś w okolicach mostu. Znajomy mechanik sprawdzał i stwierdził, że to na bank uchwyty puściły i tłumik tak puka. Przyspawałem 2 uchwyty i dalej to samo. Stuki(a nawet mam wraże nie, że lekki szum) słychać najgłośniej gdy jadę na luzie, non stop tyk, tyk,tyk może jakieś sugestie macie? Może to łożysko, które się znajduję w podporze wału?
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
napisz więcej kiedy sie to nasila, kiedy słabnie itp opisz sytuacje bo takie objawy moze mieć pare usterek związanych z dyfrem i nie tylko
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
no tak jak napisałem tylna część auta gdzieś w okolicach mostu najgłośniej i najdokładniej słychać na luzie gdy się zatrzymuję. Na biegu nawet nie jestem pewien czy ten objaw istnieje, ale nie dam sobie głowy urwać.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Kolego konop85 czy Ty myślisz że to forum wróżbitów ?
Słyszę z tyłu tyk tyk tyk...
Gdyby to było łup łup łup to na bank łożysko lewe.
Przy tyk tyk tyk to może być wyząbkowana opona.
Znajomy mechanik powinien wypić kawę i sprawdzić co "mówią" fusy.
Słyszę z tyłu tyk tyk tyk...
Gdyby to było łup łup łup to na bank łożysko lewe.
Przy tyk tyk tyk to może być wyząbkowana opona.
Znajomy mechanik powinien wypić kawę i sprawdzić co "mówią" fusy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
kolego MARC. To chyba oczywiste, że nikt tutaj diagnozy nie wystawi, ale z doświadczenia na forum wiem, że gdzieś mniej więcej mogą mnie MILI koledzy z forum naprowadzić na usterkę . Kolego MARC dziękuję za wspaniałą i mającą wiele wspólnego z moim tematem pomoc.
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
podnieś auto, pokręć kołami, wałem i słuchaj, inaczej to można strzelać w nieskończoność, napewno to związane z przniesieniem napędu skoro ma znaczenie "na luzie" albo nie, bardziej juz sie chyba nie da naprowadzić. Jak coś wysłuchasz to zgłoś sie znowu, pomyślimy. Nie bulwersuj sie, mało napisałeś to i mało sie dowiedziałeś. Nikt tu napewno niechce Ci krzywdy zrobić
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Pojedz do warsztatu gdzie znają na zawieszniu. Tylko na zywo mozna potwierdzic consie dzieje. Jest tu zo elementow ktore moga robic stuk puk. Gasnica sie turla w bagazniku lub wyrobione poduszki amortyzatora.
Dobry mechanik zrobi zawieszenie bez pomocy forum.
Dobry mechanik zrobi zawieszenie bez pomocy forum.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
stuki dochodzą z mostu, tak jak napisałem wcześniej najbardziej słychać na luzie... sprawdziłem olej- jest, czarny. Jutro wymienię, ale podejrzewam, że to sprawy nie załatwi. Opłaca się grzebać przy moście, a może po prostu szukać dobrej używki i wymienić?
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
jeśli to most to raczej poszukaj sobie używki w dobrym stanie, niewiem nawet czy są dostepne jakieś częsci do tego a jeśli już to ceny kosmiczne pewnie. Pare dni temu sprzedałem swój dyfer za dobre pieniądze. może zamiast pakować kase w oliwe to zdejm dekiel i sprawdź co sie w środku dzieje, takie odgłosy z dyfra nie wróżą mu długiej pracy.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Jak już będziesz tam dłubał, to przyjrzyj się wałowi napędowemu (łączenia itp..)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamilmigdalski3
-
- 0 Odpowiedzi
- 717 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ziel12
-
- 2 Odpowiedzi
- 1602 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dreak91
-
- 3 Odpowiedzi
- 3033 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 21 Odpowiedzi
- 7215 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Daavid_94
-
- 1 Odpowiedzi
- 919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1434 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaszko
-
- 8 Odpowiedzi
- 3502 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 7 Odpowiedzi
- 7149 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost