318i stukanie popychaczy hydraulicznych
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 4 lip 14, 19:56
- BMW: E46 318i poj. 2l.
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Gostyn
Witam , od czasu kupna auta mam ciągly stukot pod pokrywa zaworów byłem u kilku mechaników i każdy stwierdził , ze sa to popychacze hydrauliczne , i teraz mam do Was pytanie czy znacie dobrych mechaników w okolicy Gostynia którzy to naprawili i SA wmiare przystepni cenowo , czy warto kupić popychacze używane i do tego odrazu dzwigienki , i dla ciekawości ile taka naprawa powinna kosztować , wymiana popychaczy ustawienie rozrządu wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , mam silnik N42B20
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Używanych nie ma sensu kupować.
Możesz kupić gorsze niż masz obecnie. Od razu wypadało by wymienić prowadnice ew. sprawdzić ich stan.
Możesz kupić gorsze niż masz obecnie. Od razu wypadało by wymienić prowadnice ew. sprawdzić ich stan.
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Tak z ciekawości pytam, czy mechanicy u których byłeś widzieli kiedyś silnik N42B20 od środka, że mówią o popychaczach? Z reguły stukają rozwalone zespoły regulacyjne, albo łańcuch w momencie kiedy popękane są ślizgi, uszkodzony napinacz itd.PiotrK pisze:Witam , od czasu kupna auta mam ciągly stukot pod pokrywa zaworów byłem u kilku mechaników i każdy stwierdził , ze sa to popychacze hydrauliczne , i teraz mam do Was pytanie czy znacie dobrych mechaników w okolicy Gostynia którzy to naprawili i SA wmiare przystepni cenowo , czy warto kupić popychacze używane i do tego odrazu dzwigienki , i dla ciekawości ile taka naprawa powinna kosztować , wymiana popychaczy ustawienie rozrządu wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , mam silnik N42B20
Natomiast jeśli faktycznie okaże się, że to popychacze to ja proponuję kupić nowe i tylko nowe. Dźwigienki jeśli nie są popękane to nie ma sensu. Jak rozbierałem swój silnik to po 260tys. przelotu praktycznie nie widać po nich zużycia.
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 8841 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zboro93
-
- 5 Odpowiedzi
- 4545 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SebeQ
-
- 0 Odpowiedzi
- 1160 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jestgit
-
- 4 Odpowiedzi
- 9446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 3 Odpowiedzi
- 1121 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 12 Odpowiedzi
- 8653 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 5 Odpowiedzi
- 1468 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 19 Odpowiedzi
- 3619 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 4 Odpowiedzi
- 1693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blade94
-
- 8 Odpowiedzi
- 2296 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Llewy