318i stukanie popychaczy hydraulicznych

PiotrK
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 lip 14, 19:56
BMW: E46 318i poj. 2l.
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gostyn

#1

Post autor: PiotrK »

Witam , od czasu kupna auta mam ciągly stukot pod pokrywa zaworów byłem u kilku mechaników i każdy stwierdził , ze sa to popychacze hydrauliczne , i teraz mam do Was pytanie czy znacie dobrych mechaników w okolicy Gostynia którzy to naprawili i SA wmiare przystepni cenowo , czy warto kupić popychacze używane i do tego odrazu dzwigienki , i dla ciekawości ile taka naprawa powinna kosztować , wymiana popychaczy ustawienie rozrządu wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , mam silnik N42B20
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Używanych nie ma sensu kupować.
Możesz kupić gorsze niż masz obecnie. Od razu wypadało by wymienić prowadnice ew. sprawdzić ich stan.
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: rysiektr »

PiotrK pisze:Witam , od czasu kupna auta mam ciągly stukot pod pokrywa zaworów byłem u kilku mechaników i każdy stwierdził , ze sa to popychacze hydrauliczne , i teraz mam do Was pytanie czy znacie dobrych mechaników w okolicy Gostynia którzy to naprawili i SA wmiare przystepni cenowo , czy warto kupić popychacze używane i do tego odrazu dzwigienki , i dla ciekawości ile taka naprawa powinna kosztować , wymiana popychaczy ustawienie rozrządu wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , mam silnik N42B20
Tak z ciekawości pytam, czy mechanicy u których byłeś widzieli kiedyś silnik N42B20 od środka, że mówią o popychaczach? Z reguły stukają rozwalone zespoły regulacyjne, albo łańcuch w momencie kiedy popękane są ślizgi, uszkodzony napinacz itd.
Natomiast jeśli faktycznie okaże się, że to popychacze to ja proponuję kupić nowe i tylko nowe. Dźwigienki jeśli nie są popękane to nie ma sensu. Jak rozbierałem swój silnik to po 260tys. przelotu praktycznie nie widać po nich zużycia.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”