[318i] Skaczące obroty i głośna praca
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Cześć
Od około 2 tygodni mam problem z pracą silnika. Obroty na luzie skaczą, samochód zaczął głośniej chodzić. Dzisiaj posłuchałem trochę i gdy jest na luzie i obroty skaczą słychać w okolicach tłumika "strzelanie" jak bym jeździł rajdówką Silnik też jak by lekko drgał wtedy.
Kilka dni temu wymieniłem jeden z węży bo był podziurawiony, przez co pewnie wlatywało lewe powietrze. Po tym obroty zaczęły trochę mniej pulsować.
Jestem umówiony z mechanikiem na wtorek na wymianę oleju, filtra i tulej to przy okazji ma to sprawdzić. Może jest coś co mógłbym sam sprawdzić i w razie potrzeby mógłbym zamówić części. W następny piątek jadę w trasę i muszę mieć samochód gotowy.
Od około 2 tygodni mam problem z pracą silnika. Obroty na luzie skaczą, samochód zaczął głośniej chodzić. Dzisiaj posłuchałem trochę i gdy jest na luzie i obroty skaczą słychać w okolicach tłumika "strzelanie" jak bym jeździł rajdówką Silnik też jak by lekko drgał wtedy.
Kilka dni temu wymieniłem jeden z węży bo był podziurawiony, przez co pewnie wlatywało lewe powietrze. Po tym obroty zaczęły trochę mniej pulsować.
Jestem umówiony z mechanikiem na wtorek na wymianę oleju, filtra i tulej to przy okazji ma to sprawdzić. Może jest coś co mógłbym sam sprawdzić i w razie potrzeby mógłbym zamówić części. W następny piątek jadę w trasę i muszę mieć samochód gotowy.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Jak masz możliwość podłącz kompa i do sprawdzenia odma i węże,krokowiec ,przepływka .
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Mam jedynie możliwość Carly na androida z navi, bo mam macbooka a nie chce mi się instalować tam Windowsa specjalnie pod diagnostykę. Jutro sprawdzę jakie błędy rzuca impa.
Mam też od bardzo dawna pomarańczową kontrolkę engine. Lecz z tego co kiedyś robił mi mechanik (typowo zajmuje się tylko bmw) to była wina wtyczki, podłączył i błąd zniknął. Po jakimś czasie (kilka miesięcy) znów powrócił.
Mam też od bardzo dawna pomarańczową kontrolkę engine. Lecz z tego co kiedyś robił mi mechanik (typowo zajmuje się tylko bmw) to była wina wtyczki, podłączył i błąd zniknął. Po jakimś czasie (kilka miesięcy) znów powrócił.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Wina wtyczki ale jakiej wtyczki ? bo w silniku jest ich cała masa ,dobrze by sprawdzić czy to stara usterka czy coś nowego .Widzę że chcesz kupić krokowca a to dlaczego ? Jak wygląda Twój czy jest mocno zasyfiony zapieczony w środku .Warto może go rozruszać wyczyścić i będzie działał poprawnie nalej do środka wd 40 potem waciki do uszu i jazda .Po czyszczeniu ta przepustnica w srodku powinna swobodnie latać gdy będziesz potrzasał krokowcem .
A nie sorry to niejaki kolega pns chce kupić krokowca popierniczyly mi się nicki ale swoją drogą możesz tak jak pisałem zajrzeć do niego i wyczyścić .
A nie sorry to niejaki kolega pns chce kupić krokowca popierniczyly mi się nicki ale swoją drogą możesz tak jak pisałem zajrzeć do niego i wyczyścić .
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
OK oto błędy z Carly:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaYUg4Q25CR0IyUnc
Jedyny jaki może mieć wpływ to chyba:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaSlllZjVPRWgxRlE
Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
--------------------
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaYUg4Q25CR0IyUnc
Jedyny jaki może mieć wpływ to chyba:
Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ponownie odczytałem błędy i pojawiły się tylko te:Lambda control usually stop
Code: 00008D
Throttle signal
Code: 000077
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaSlllZjVPRWgxRlE
Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
--------------------
Ostatnio zmieniony 19 wrz 16, 21:27 przez ptu, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
OK oto błędy z Carly:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaYUg4Q25CR0IyUnc
Jedyny jaki może mieć wpływ to chyba:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaSlllZjVPRWgxRlE
Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaYUg4Q25CR0IyUnc
Jedyny jaki może mieć wpływ to chyba:
Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ponownie odczytałem błędy i pojawiły się tylko te:Lambda control usually stop
Code: 00008D
Throttle signal
Code: 000077
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaSlllZjVPRWgxRlE
Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
Oczywiście, że takptu pisze: Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
-
- Bywalec forum
- Posty: 164
- Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
- BMW: Sedan 1.9
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Ok,a da się jakoś ją sprawdzić czy działa? Bo nie wiem czy mogę to sam zrobić czy może po prostu zamówić nową bo koszta nie są duże z tego co widzę na Allegro.
pewnie, że się da. Najlepiej pod kompem, choćby w INPA. Jedziesz jutro do mechanika, więc zostaw to jemu. Na pewno sobie poradzi.
Sonda na biegu jałowym po osiągnięciu przez silnik temp. roboczej ma pracować w zakresie 0.2 V - 0.8 V
Mowa o sondzie regulacyjnej (przed katem), bo ona ma może być powodem takich objawów. W tym silniku są dwie, za katem Cie nie interesuje. Koszt nowej sondy Boscha to coś koło 250-300 zł
Sonda na biegu jałowym po osiągnięciu przez silnik temp. roboczej ma pracować w zakresie 0.2 V - 0.8 V
Mowa o sondzie regulacyjnej (przed katem), bo ona ma może być powodem takich objawów. W tym silniku są dwie, za katem Cie nie interesuje. Koszt nowej sondy Boscha to coś koło 250-300 zł
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 12 Odpowiedzi
- 5923 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 10 Odpowiedzi
- 4667 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 19 Odpowiedzi
- 6535 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1394 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 1702 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 654 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 15 Odpowiedzi
- 3512 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Flaczek
-
- 0 Odpowiedzi
- 1664 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Hydyne
-
- 9 Odpowiedzi
- 2307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 18 Odpowiedzi
- 4391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS