[318i] Skaczące obroty i głośna praca

Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#11

Post autor: Samniewiemkto »

ptu pisze:Ok :) Jutro zobaczę błędy i ten krokowy.
ptu pisze:OK oto błędy z Carly:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaYUg4Q25CR0IyUnc
Jedyny jaki może mieć wpływ to chyba:
Lambda control usually stop
Code: 00008D
Throttle signal
Code: 000077
Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ponownie odczytałem błędy i pojawiły się tylko te:
https://drive.google.com/open?id=0B-Hzs_gx6veaSlllZjVPRWgxRlE

Czy błędne działanie sondy może mieć takie właśnie objawy?
ptu pisze:Przeczyściłem silniczek krokowy, wyleciało trochę syfu. Niestety to nie pomogło. Z błędami muszę czekać bo torque nie chciał się coś połączyć, a carly lite daje tylko zakodowany log, który im muszę wysłać.
Połącz te posty lepiej. Chyba że lubisz zbierać "nagrody" Jest opcja edycji własnego posta, możesz skopiować wszystko do jednego i usunąć 2 zbędne.
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#12

Post autor: ptu »

isolato pisze:pewnie, że się da. Najlepiej pod kompem, choćby w INPA. Jedziesz jutro do mechanika, więc zostaw to jemu. Na pewno sobie poradzi.
Sonda na biegu jałowym po osiągnięciu przez silnik temp. roboczej ma pracować w zakresie 0.2 V - 0.8 V
Mowa o sondzie regulacyjnej (przed katem), bo ona ma może być powodem takich objawów. W tym silniku są dwie, za katem Cie nie interesuje. Koszt nowej sondy Boscha to coś koło 250-300 zł
Jeżeli okaże się, że to sonda regulacyjna to taka będzie ok?
http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-bmw-3-e36-316-318-e46-316-318-i5603600074.html
Według numeru części z realoem powinna pasować do 318i.
isolato

#13

Post autor: isolato »

Numery się zgadzają wiec powinna pasowac. Zamiast na allegro napisz do Maćka z forum. Jest partnerem forum. Na glownej stronie temat na samym dole. Pewne źródło, w razie potrzeby doradzi. I masz rabat 4% bodajże
ptu
Bywalec forum
Posty: 164
Rejestracja: 3 paź 15, 23:23
BMW: Sedan 1.9
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#14

Post autor: ptu »

Przyczyna głośnego chodzenia i strzelania chyba znaleziona :)

Padł spaw po całości przed tłumikiem:
https://d3higte790sj35.cloudfront.net/images/lz/xd/972c144029209e0fa17b118a35dd73c1.png

Czekam jeszcze na info od mechanika co z nierównym chodzeniem i brakiem mocy, możliwe że to jednak to jest równie przyczyną.

Edit:
Problem był z uszczelkami pod kolektorem ssącym. Po rozebraniu, wymianie i złożeniu nie traci mocy i obroty nie skaczą.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”