[318i] problem z odpaleniem - czujnik połozenia wału?
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
- BMW: 320i 2.2B 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jarosław
Gość mi przysłał podróbkę bo mechanik mi to potwierdził ale dzwoniłem i powiedział ze nie jest w stanie wszystkiego dopilnować i żebym odesłał to wyśle oryginał i tak zrobiłem na razie czekam.
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
- BMW: 320i 2.2B 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jarosław
A jakie miałeś dokładnie objawy?
Bo u mnie rana zawsze odpali a jak gdzieś pojadę i wyłączę na chwilę to nie mogę go odpalić zazwyczaj pomaga otwarcie i zamknięcie centralnym i wtedy odpala ale jak postoi 30-40min odpalenie trwa czasami 10-15min i przez ten czas za każdym razem jak kręcę to nie ma absolutnie żadnego objawu że silnik łapie tylko kręci rozrusznik i tyle jak by nie było ani kropli paliwa i po kilkunastu minutach po włożeniu kluczyka odpala od razu i nawet jak wyłączę i włączę już za każdym razem od razu odpali.
Bo u mnie rana zawsze odpali a jak gdzieś pojadę i wyłączę na chwilę to nie mogę go odpalić zazwyczaj pomaga otwarcie i zamknięcie centralnym i wtedy odpala ale jak postoi 30-40min odpalenie trwa czasami 10-15min i przez ten czas za każdym razem jak kręcę to nie ma absolutnie żadnego objawu że silnik łapie tylko kręci rozrusznik i tyle jak by nie było ani kropli paliwa i po kilkunastu minutach po włożeniu kluczyka odpala od razu i nawet jak wyłączę i włączę już za każdym razem od razu odpali.
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 7 kwie 11, 10:54
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: łomża
witam kolego objawy mam takie same, cholera już mnie nerwica bierze z tym odpalaniem wymiana pompy miała coś dać i dupa, teraz ciśnienia nie ma na listwie wtryskowej, zrobili listwę to teraz CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU cholera ponad 100 kosztuje i żadnej gwarancji że to coś pomoże, niby na kompie wyskakuje tylko że on ale nie wiadomo.
To ten sam czujnik nr1 tzw. jeśli go wymienisz to daj znać czy coś dało to i ja zamawiam i wymieniam
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=116541 podobno wymiana pomaga
Czujnik wymieniony efekt ten sam, nie mam już siły i pomysłu co jest z tym samochodem
To ten sam czujnik nr1 tzw. jeśli go wymienisz to daj znać czy coś dało to i ja zamawiam i wymieniam
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=99&t=116541 podobno wymiana pomaga
Czujnik wymieniony efekt ten sam, nie mam już siły i pomysłu co jest z tym samochodem
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
- BMW: 320i 2.2B 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jarosław
Ja już jestem tydzień po wymianie czujnika wałka(ssącego) rozrządu tego z kablem.
I jak na razie wydaje się być OK bo puki co nie zdarzył mi się problem z odpalaniem ale jeszcze nie mogę być 100% pewny że już jest po problemie bo u mnie problem z odpalaniem występował sporadycznie i w pewnych szczególnych sytuacjach które w tym tygodniu może i nie wystąpiły.
Ale na razie jestem w fazie testów jeżeli problem znów wystąpi to na pewno tu napiszę.
I jak na razie wydaje się być OK bo puki co nie zdarzył mi się problem z odpalaniem ale jeszcze nie mogę być 100% pewny że już jest po problemie bo u mnie problem z odpalaniem występował sporadycznie i w pewnych szczególnych sytuacjach które w tym tygodniu może i nie wystąpiły.
Ale na razie jestem w fazie testów jeżeli problem znów wystąpi to na pewno tu napiszę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
- BMW: 320i 2.2B 170KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jarosław
Witam
Jednak wymiana czujnika wałka rozrządu (ssącego) nie pomogła bo w sobotę znowu nie mogłem odpalić auta i dopiero po odłączeniu akumulatora za drugim razem pomogło może za pierwszym razem na za krótko go odpiąłem.
Odczekanie kilkanaście minut też zawsze pomagało ale nie miałem na to czasu.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Jednak wymiana czujnika wałka rozrządu (ssącego) nie pomogła bo w sobotę znowu nie mogłem odpalić auta i dopiero po odłączeniu akumulatora za drugim razem pomogło może za pierwszym razem na za krótko go odpiąłem.
Odczekanie kilkanaście minut też zawsze pomagało ale nie miałem na to czasu.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 sty 12, 16:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rybnik
witam .
Mam ten sam problem od dzis . Gdy przekrecam kluczyk nie zapala sie zadna kontrolka na desce a silnik normalnie kreci ;/ nie mam pojecia co to jest . odłączyłem akum na 1 h i jak na razie dziala . Ale to pewnie chwilowe .
Mam ten sam problem od dzis . Gdy przekrecam kluczyk nie zapala sie zadna kontrolka na desce a silnik normalnie kreci ;/ nie mam pojecia co to jest . odłączyłem akum na 1 h i jak na razie dziala . Ale to pewnie chwilowe .
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 sie 13, 14:34
- BMW: E46 318i 1995cm3
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Racibórz
Witam
Podpinam się pod temat z nadzieją, że któryś z Panów pomoże. Kupiłam BMW 318i E46 z 2004 roku w benzynie(1995cm3) bez LPG w świetnym stanie, zadbane tylko jest jeden"mały" problem. Na zimnym pali bez problemu chodzi równo i trzyma obroty. Gdy się rozgrzeje, zaczyna gasnąć przy wciśnięciu sprzęgła i gwałtowniejszym hamowaniu (przy dojazdach do skrzyżowania itp.) Na jałowym biegu po rozgrzaniu ma max 500 obrotów. Gdy się go zgasi i odpali na nowo od razu gaśnie i trzeba chwilę gazować by "załapał". Do tego dławi się przez chwilę podczas jazdy przy ok. 4000 obrotów. Zapala się kontrolka silnika po pierwszym zgaśnięciu.
Pod komputerem pokazuje błąd: 2D29 - Plausibility diff. pressure sensor
Wymienione zostały czujniki valvetronica, kilka przewodów i uszczelek. Przepustnica ok, przepływomierz ok, kable sprawdzane pin po pinie ok, odma ok, sonda lambda ok, lewego powietrza nie bierze, nie ma świstów itp, ładowanie w porządku, chodzi cicho, nie klekocze nie kopci.
Nie wiem co dalej robic:( Mechanicy mówią "no jest problem z kolektorem dolotowym cisnienia" tyle to już wiem:) ale co?:P nikt nie umie do tego dojść. Oznaczenie tego błędu znalazłam tylko na zagranicznych forach i były to najczęściej usterki u mnie już wykluczone. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.
Podpinam się pod temat z nadzieją, że któryś z Panów pomoże. Kupiłam BMW 318i E46 z 2004 roku w benzynie(1995cm3) bez LPG w świetnym stanie, zadbane tylko jest jeden"mały" problem. Na zimnym pali bez problemu chodzi równo i trzyma obroty. Gdy się rozgrzeje, zaczyna gasnąć przy wciśnięciu sprzęgła i gwałtowniejszym hamowaniu (przy dojazdach do skrzyżowania itp.) Na jałowym biegu po rozgrzaniu ma max 500 obrotów. Gdy się go zgasi i odpali na nowo od razu gaśnie i trzeba chwilę gazować by "załapał". Do tego dławi się przez chwilę podczas jazdy przy ok. 4000 obrotów. Zapala się kontrolka silnika po pierwszym zgaśnięciu.
Pod komputerem pokazuje błąd: 2D29 - Plausibility diff. pressure sensor
Wymienione zostały czujniki valvetronica, kilka przewodów i uszczelek. Przepustnica ok, przepływomierz ok, kable sprawdzane pin po pinie ok, odma ok, sonda lambda ok, lewego powietrza nie bierze, nie ma świstów itp, ładowanie w porządku, chodzi cicho, nie klekocze nie kopci.
Nie wiem co dalej robic:( Mechanicy mówią "no jest problem z kolektorem dolotowym cisnienia" tyle to już wiem:) ale co?:P nikt nie umie do tego dojść. Oznaczenie tego błędu znalazłam tylko na zagranicznych forach i były to najczęściej usterki u mnie już wykluczone. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowymCatalina pisze:Pod komputerem pokazuje błąd: 2D29 - Plausibility diff. pressure sensor
Jakim komputerem diagnozowałaś ?
Warto podpiąć i sprawdzić parametry w live data...
Ten silnik jest bardzo niewdzięczny pod każdym względem.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 sie 13, 14:34
- BMW: E46 318i 1995cm3
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Racibórz
Mechanik twierdzi, że czyścił ten czujnik ciśnienia i nic się nie zmieniło. Spróbuję gdzieś znaleźć serwis który podepnie mi go "na żywo". "Niewdzięczny pod każdym względem"...zaczynam się martwić.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1430 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo3253
-
- 8 Odpowiedzi
- 14271 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sh0g0
-
- 10 Odpowiedzi
- 7690 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 6 Odpowiedzi
- 5374 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 16 Odpowiedzi
- 26701 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 3 Odpowiedzi
- 1469 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu
-
- 16 Odpowiedzi
- 3410 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawidd
-
- 1 Odpowiedzi
- 1029 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 33 Odpowiedzi
- 16676 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 2 Odpowiedzi
- 3595 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112