318i problem z odpaleniem
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Może odpowietrzenie masz przytkane czy coś... Najlepiej zzucic zbiornik, wtypłukać i zobaczyć co mu dolega
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
Czyli miałem rację od samego początku
Też mam ten problem i według mnie jest on spowodowany zbyt niskim ciśnieniem paliwa, lub zablokowanym zaworkiem w wężu który łączy dwa zbiorniki.
Jeżeli jest niskie ciśnienie paliwa to się nie otwiera zawór przelewowy w listwie wtryskowej i pompka bardzo powoli pompuje.
Bezpośrednio koło smoka pompki jest poprowadzony wężyk z drugiego zbiornika i kiedy pompka powoli pompuje, to według mnie nie zasysa paliwa tym wężykiem z drugiego zbiornika.
Mogę dodać, że u mnie na chwilę pomogła wymiana pompy paliwowej i spostrzegłem zależność między ciśnieniem , a tą usterką właśnie.
Przed wymianą pompki ciśnienie paliwa wynosiło 3 atmosfery i samochód gasł przy 1/4 zbiornika.
Po wymianie popmki ciśnienie paliwa wynosiło 3,5 atmosfery i przez miesiąc nie było problemu.
Po miesiącu auto znowu zaczęło gasnąć przy 1/4 zbiornika a ciśnienie paliwa spadło do 3,2 atmosfery, znowu musiała się pompka zepsuć coś bo kupowałem używaną i teraz głośniej zaczęła pracować
Pamiętam jeszcze, że jeszcze przed wymianą pompki paliwa, starą pompkę podłączałem pod 24v i stan paliwa w zbiornikach się wyrównywał.
Też mam ten problem i według mnie jest on spowodowany zbyt niskim ciśnieniem paliwa, lub zablokowanym zaworkiem w wężu który łączy dwa zbiorniki.
Jeżeli jest niskie ciśnienie paliwa to się nie otwiera zawór przelewowy w listwie wtryskowej i pompka bardzo powoli pompuje.
Bezpośrednio koło smoka pompki jest poprowadzony wężyk z drugiego zbiornika i kiedy pompka powoli pompuje, to według mnie nie zasysa paliwa tym wężykiem z drugiego zbiornika.
Mogę dodać, że u mnie na chwilę pomogła wymiana pompy paliwowej i spostrzegłem zależność między ciśnieniem , a tą usterką właśnie.
Przed wymianą pompki ciśnienie paliwa wynosiło 3 atmosfery i samochód gasł przy 1/4 zbiornika.
Po wymianie popmki ciśnienie paliwa wynosiło 3,5 atmosfery i przez miesiąc nie było problemu.
Po miesiącu auto znowu zaczęło gasnąć przy 1/4 zbiornika a ciśnienie paliwa spadło do 3,2 atmosfery, znowu musiała się pompka zepsuć coś bo kupowałem używaną i teraz głośniej zaczęła pracować
Pamiętam jeszcze, że jeszcze przed wymianą pompki paliwa, starą pompkę podłączałem pod 24v i stan paliwa w zbiornikach się wyrównywał.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2064 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: fubu
-
- 93 Odpowiedzi
- 20713 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 7 Odpowiedzi
- 3371 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 5430 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bzik
-
- 1 Odpowiedzi
- 692 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 636 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 5 Odpowiedzi
- 2607 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrKush9227
-
- 2 Odpowiedzi
- 1438 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kab
-
- 10 Odpowiedzi
- 3247 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DABEK-D2
-
- 0 Odpowiedzi
- 1089 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: robroyyy