318i problem z odpaleniem

Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#11

Post autor: Boor137 »

kamil17932 pisze:Jezeli ci odpala i gasnie i obroty swiruja , najprawdopodoniej padł przeplywomieerz . pal na calkowicie odpietym i wtedy bedziesz wiedzial
Jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy ale przepływomierz to ten czujnik kolo wylotu filtra powietrza? Jeżeli tak to auto odpaliło mi na nim wypiętym ale po chwili i tak zgasł. Ogólnie teraz czy jest podpięty czy nie i tak nie odpala. I jeżeli wymiana tego to najlepiej całe z obudowa czy tylko sama czujkę?
matjag556
Bywalec forum
Posty: 50
Rejestracja: 1 lut 15, 23:15
BMW: E46 M43TU19
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: matjag556 »

Wywaliło Ci check na blacie ? sprawdź błędy na komputerze to powinno dać Ci obraz co może być uszkodzone?
Spróbuj odpalając silnik bezpośrednio popsikać plakiem w dolot i zobacz jak silnik będzie pracował i czy wg odpali.
Moim zdaniem nie podłączona jest wtyczka od alternatora, rozładowało akumulator i dlatego nie chciał Ci odpalić a a jak już załapał to gasł bo nie miał prądu. Myślę że to jakaś błahostka przejrzyj wszystko czy jest podłączone itp.
Pisałeś że coś Ci kapało z chłodnicy. Namierzyłeś skąd wycieka ?
Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#13

Post autor: Boor137 »

matjag556 pisze:Wywaliło Ci check na blacie ? sprawdź błędy na komputerze to powinno dać Ci obraz co może być uszkodzone?
Spróbuj odpalając silnik bezpośrednio popsikać plakiem w dolot i zobacz jak silnik będzie pracował i czy wg odpali.
Moim zdaniem nie podłączona jest wtyczka od alternatora, rozładowało akumulator i dlatego nie chciał Ci odpalić a a jak już załapał to gasł bo nie miał prądu. Myślę że to jakaś błahostka przejrzyj wszystko czy jest podłączone itp.
Pisałeś że coś Ci kapało z chłodnicy. Namierzyłeś skąd wycieka ?
Żadnych błedów nic, raz wywaliła mi zębatka koło położenia skrzyni biegów na blacie ale skrzynia ogólnie dobrze chodziła wydaje mi się że powodem tej kontrolki jest to ze holowaliśmy auto 100m do garażu :unknown:
Powiem tak aku nie był mocno rozładowany miał 11.8 napięcia na amperomierzu ale już blokowało to rozrusznik i musieliśmy go podładować, mimo wszystko zobaczę tą wtyczkę bo jak tam grzebaliśmy możliwe że takie niezdary z nas że się coś przypadkowo rozłączyło :crazy: A wyciek został zlokalizowany z takiej rurki pod chłodnicą i nie wiem czy mogę takie coś dokupić czy będę musiał nową chłodnicę kupić...
Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#14

Post autor: Boor137 »

Dzisiaj dolałem benzyny jak kolega mówił wyżej i odpalam i nic, odpiąłem wtyczkę od tego przepływomierza i o dziwo odpaliła delikatnie obroty falowały pochodziła z minutkę zgasiłem podpiąłem wtyczkę i odpalam drugi raz i zapaliła. I w sumie się zastanawiam nad wymiana tego elementu ale już ręce mi opadają bo nie mam pojęcia co się dzieje. Normalnie odpala na tym przepływomierzu i bez niego. Niech postoi sobie do jutra jak jutro nie odpali na podpiętej to wymienię i doszło mnie drugie zmartwienie bo pali się kontrolka obok skrzyni (zębatka z wykrzyknikiem) i czy możliwe jest to że skrzynia siadła przez to że holowałem auto 150m nie szybciej niż 20km/h normalnie ruszała do przodu i do tylu więc nie wiem... :unknown:
kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#15

Post autor: kamil17932 »

Jezeli Ci pali bez przeplywki to wiadomo ze to ona. Gdy ja nawet podepniesz to moze sie chwilowo naprawiac i przez to pali. Mialem raz taki przepływomierz ze podpiołem go i normalnie auto jezdziło błedow brak a po chwili jazdy jak nie zaczął sie dłusic i gasl to musialem szybko wtyczke wypiac na skrzyzowaniu bo inaczej bym nie zjechal.
Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#16

Post autor: Sikormen94 »

A długo kręciłeś po dolaniu benzyny ? Bo mogłeś mieć zapowietrzony układ i wtedy trzeba pokręcić trochę dłużej z 30 sekund.
Może po odpięciu przepływomierza jak odpalałeś drugi raz dopiero się układ paliwowy odpowietrzył, skoro już dobrze działa.
Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#17

Post autor: Boor137 »

Problem rozwiązany okazało się po podłączeniu do kompa czujnik położenia wału do wymiany :P Czyli nic wspólnego z tym co grzebaliśmy :D
Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#18

Post autor: Boor137 »

Problem nie został rozwiązany powróciły te same objawy :cry: mechanik stwierdził że to coś z układem paliwa musi być nie tak wymienił filtr paliwa (jeszcze był oryginalny) :D i dalej nic zajrzał do pompy paliwa okazało się ze zbiornik paliwa w jednej części jest prawie pełny w drugiej pusty i to w tej gdzie była pompa która pompowała do silnika czyli jest tam cos co blokuje przepływ i prawdopodobnie będę wymieniał zbiornik %) chyba że jest coś co może załatwić sprawę nie wyjmując zbiornika ?
isolato

#19

Post autor: isolato »

za kierowcą w baku jest pompa strumieniowa. Ona pewnie nie przelewa do prawej komory (za pasażerem), tam gdzie pompa tłocząca.
Boor137
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 16, 19:22
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Gora

#20

Post autor: Boor137 »

isolato pisze:za kierowcą w baku jest pompa strumieniowa. Ona pewnie nie przelewa do prawej komory (za pasażerem), tam gdzie pompa tłocząca.
czyli paliwo z jednego zbiornika do drugiego nie będzie się przelewało samoistnie tylko na to ma wpływ jakaś pompka tak ? :D bo mechanik mówił żebym nie jeździł z mała ilością benzyny bo znowu może gasnąc wiec jak dzisiaj wlewałem benzynę to po połowie litra cykanie było że pełny bak jest i na kilka razy udało mi się tak wlać 10 litrów.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”