[318i] problem z duzym ciśnieniem w układzie chlodzenia

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#1

Post autor: danielo6666 »

witajcie
koledzy pomóżcie jakies miesiac temu robiłem głowice bo padła uszczelka pod glowica
do dnia dzisiejszego bylo wszystko ok
dzis pod wieczór podniosłem maske do góry i macam gruby górny wąz od chłodnicy i jest znowu twardy
odkrecam korek a tu wywala mi płyn chlodniczy :cry:
szlak mnie trafia bo tak samo było przed wymiana uszczelki pod głowicą
dodam że glowica została sprawdzona na cisnienie, została splanowana i wymienione uszczelniacze i prowadnice zaworow
w silniku zostały tez wymienione wszelkie uszczelki i oringi
nie chce mi sie wierzyc ze znowu walneła uszczelka
co doradzacie
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Sprawdź czy płyn w zbiorniku wyrównawczym bąbelkuje?
Romanikxxl
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#3

Post autor: danielo6666 »

sprawdzłem i nie ma bąbelków ani takiego cisnienia powietrza jak przed wymiana uszczelki
BART WA
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 20 mar 11, 15:18
BMW: e46 coupe M52TU B25
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: BART WA »

Stojąc z przodu auta to po prawej miedzy reflektorem a filtrem powietrza masz plastikową śrubkę na duży krzyżak. Spróbuj ją trochę wykrecić podczas pracującego silnika - sprawdź czy od razu wywala płyn chłodzący czy może leci powietrze.
Powodem nadmiernego cisnienia może być źle odpowietrzony układ. Sprawdź organoleptycznie czy ciśnienie i temperatura w "górnych" i "dolnych" przewodach chłodniczych jest taka sama.
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#5

Post autor: Fala »

BART WA pisze:Stojąc z przodu auta to po prawej miedzy reflektorem a filtrem powietrza masz plastikową śrubkę na duży krzyżak. Spróbuj ją trochę wykrecić podczas pracującego silnika - sprawdź czy od razu wywala płyn chłodzący czy może leci powietrze.
Powodem nadmiernego cisnienia może być źle odpowietrzony układ. Sprawdź organoleptycznie czy ciśnienie i temperatura w "górnych" i "dolnych" przewodach chłodniczych jest taka sama.
Kolega ma rację,też obstawiam zapowietrzony układ.
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#6

Post autor: MARC »

A przelew jest ?? Auto grzeje się? Temp. ok??
arekadio78
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 5 sty 12, 17:07
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sedziszow

#7

Post autor: arekadio78 »

zobacz tutaj podobna sprawa może coś wyjaśnisz http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=175600
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”