[318i] problem z chłodnicą

kylo344
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 23 sty 11, 1:36
BMW: 320d E(46) Touring 2.0
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#11

Post autor: kylo344 »

danielo6666 pisze:kolego zanim bedziesz sciagał głowice to podjeż na analize spalin to wtedy bedziesz mial pewnośc bo szkoda wyżucać 1500zł za robote glowicy i uszczelek
To znaczy ze przy robieniu analizy koleś mi będzie w 100% powiedzieć czy to uszczelka? czy w spalinach jest wyczuwalny jakiś zapach który powinien na to wskazywać ??
Ap ropo jeden kolega powiedział mi ze mi chodzi na 3 nie na 4 gary?????? Pozdrawiam



BMW-Bardzo Mądry Wybór
(Będziesz Miał Wydatki )
BMW - Bardzo Mądry Wybór
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#12

Post autor: romanikxxl »

Myślę,że tu chodzi o spaliny w układzie chłodzenia.Jak to stwierdził,że na 3 gary?Podłącz pod kompa auto :) Jaki masz motor?
Romanikxxl
kylo344
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 23 sty 11, 1:36
BMW: 320d E(46) Touring 2.0
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#13

Post autor: kylo344 »

romanikxxl pisze:Myślę,że tu chodzi o spaliny w układzie chłodzenia.Jak to stwierdził,że na 3 gary?Podłącz pod kompa auto :) Jaki masz motor?

Mam 2.0 136 KM. Jak stwierdził ze na 3 gary hmm posłuchał pogazowal, przejechał się i tyle. Jeżeli chodzi na 3 nie na 4 to co wtryski do czyszczenia lub wymiany??
Przy okazji jeżeli chodzi o czyszczenie wtrysków jeden ze znajomych który pracuje na stacji paliw, powiedział ze do przeczyszczenia można użyć benzyny mianowicie na pełny bak około szklanki benzyny, czy wiadomo komuś coś na ten temat.
Pozdrawiam

BMW-Bardzo Mądry Wybór
BMW - Bardzo Mądry Wybór
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#14

Post autor: romanikxxl »

Jak by chodził na 3 gary silnik to by nim strasznie rzucało i całą budą,po drugie to auto by nie jechało tylko ledwo by się toczyło :(
Do czyszczenia wtrysków polecam http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08 :) Może leje któryś wtrysk lub ma nieszczelność,bez porządniej diagnozy to można sobie tutaj wiele gdybać.
Romanikxxl
kylo344
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 23 sty 11, 1:36
BMW: 320d E(46) Touring 2.0
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#15

Post autor: kylo344 »

romanikxxl pisze:Jak by chodził na 3 gary silnik to by nim strasznie rzucało i całą budą,po drugie to auto by nie jechało tylko ledwo by się toczyło :(
Do czyszczenia wtrysków polecam http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08 :) Może leje któryś wtrysk lub ma nieszczelność,bez porządniej diagnozy to można sobie tutaj wiele gdybać.
Co do rzucania to muszę przyznać ze są odczuwalne spore drgania szczególnie na zimnym no i bardzo kopci przy odpalaniu,a czy się toczy,no w sumie nie to auto co przedtem czuć znaczny spadek mocy,autko nie przyspiesza jak powinno, a co do tych produktów to są tutaj dostępne bo jestem we Włoszech są bardzo tanie i żaden z mechaników mi ich nie poleca ale może spróbuje w sumie gorzej nie będzie mam nadzieje.
Pozdrawiam

BMW-Bardzo Mądry Wybór
BMW - Bardzo Mądry Wybór
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#16

Post autor: danielo6666 »

a może poprostu juz wtryski sie kończą
typowy objaw dla diesli z duzym przebiegiem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”