318i pęknięty zbiorniczek wyrównawcy

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
mateusz66666
Posty: 3
Rejestracja: 15 gru 09, 18:38
BMW: e46, 1900cm3 benzyna(118PS),
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała

#1

Post autor: mateusz66666 »

Panowie proszę o pomoc! Jeżdżę 318i z 1999r. z gazem od 15tyś.km. Od pewnego czasu pojawiły się problemy. Pęknoł zbiorniczek wyrównawczy, pospawałem go, w między czasie wymieniłem: pompę wody oraz termostat. Problem powrócił po 2 tygodniach, zbiorniczek strzelił w innym miejscu. nie wiem gdzie szukać problemu???? Samochód pali dobrze, nie kopci, nie tworzy się masło, nie przybywa oleju na bagnecie, temperatura silnika na wskaźniku zawsze po środku, wentylator włańcza się jak powinien, nie wiem co dalej robić? Pewnie wymienię zbiornik na nowy tylko czy nie zaczną się problemy z wyrzucaniem płynu w innych miejscach????
tomislav
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 15 maja 10, 8:30
BMW: 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#2

Post autor: tomislav »

Może winny jest korek wlewu cieczy chłodzacej w zbiorniczku wyrównawczym. On powinien mieć możwliwość usuwania cisnienia nadmiaru.......... Sprawdz, w warsztacie czy przypadkiem nie dostają Ci się spaliny do układu chłodzenia. Mechanicy mają specjalne testery które wkłada się do cieczy chłodzącej i one się albo zabarwią, albo nie......
pozdrawiam.
karolek1986
Posty: 8
Rejestracja: 4 lis 09, 15:41
BMW: e46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: malbork

#3

Post autor: karolek1986 »

Ale mozesz tez pomysleć ze zbyt wysokie cisnienie w układzie chłodzenia moze byc związane z głowica i wywala ci do układu chłodzenia .... spr czy nie pojawia ci sie woda w oleju...
kaczmar831
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 10, 17:30
BMW: BMW E 46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko Biala

#4

Post autor: kaczmar831 »

kolego proponuje kupic nowy w ukladzie jest za duze cisnienie i zadne klejenie tego nie wytrzyma wiem cos o tym tez tak zrobilem teraz mam nowy i smigam.Po zamontowaniu proponuje jechac na sprawdzenie uszczelki pod glowica ,termostat pompaitd
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#5

Post autor: hackunek »

to samo co kolega wyżej napisał, wymień na nowy oryginalny ( na podróbkach świeci sie kontrolka o braku płynu)
mialem to samo i smiga - 7 tysięcy przejechane ;p
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”