[318i n46b20 2004r] nie odpala, problem z przepustnicą

olmi
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 gru 13, 19:23
BMW: n46b20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#1

Post autor: olmi »

Witam!

Chciałbym podzielić się z Wami moimi problemami z autkiem, może ktoś zdoła mi pomóc. Otóż dzisiaj rano po przekręceniu kluczyka, zamiast dźwięku silnika dobiegło mnie rytmiczne, głośne cykanie. Silnik w ogóle nie kręci. Normalnie powiedziałbym, że to rozrusznik, ale ostatnio notorycznie wywalało mi kontrolkę EML i CHECK ENGINE do tego. Błędy zawsze te same - czujnik położenia pedału gazu/klapki przepustnicy. Do tej pory doraźnie przedmuchiwałem ja spray'em i pomagało na jakiś czas, ale od paru dni jest tragicznie. Pewnie bez wymiany się nie obejdzie. I tu moje pytanie. Czy komputer może zablokować zapłon, gdy nagromadzą się w nim błędy, albo po określonym czasie palenia się check engine?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Może to zabrzmi dziwnie albo śmiesznie ale nie klęknął Ci akumulator bo z takim zjawiskiem ''cykania'' miałem do czynienia jak aku już nie miał siły kręcić. Bo ta blokada kompa to raczej nie występuje tak mi się wydaje ale może się mylę .
olmi
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 gru 13, 19:23
BMW: n46b20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#3

Post autor: olmi »

Dzięki za szybką odpowiedź WKRENTEK77. Jutro naładuję akumulator. Nie przyszło mi to do głowy, do wczoraj auto odpalało od ręki, bez zająknięcia.
isolato

#4

Post autor: isolato »

100 % akumulator - miałem to samo 8)

Pewnie mniej więcej tak to wygląda:
[youtube]VliZKgamdOk[/youtube]
olmi
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 gru 13, 19:23
BMW: n46b20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#5

Post autor: olmi »

Kwalifikuje się to do podładowania, czy oznacza wymianę? Dzwięk identyczny :)
isolato

#6

Post autor: isolato »

Ja podładowałem i od tamtej pory odpala bez problemów. Gorzej jak Ci alternator nie ładuje aku podczas jazdy, wtedy wiadomo...
olmi
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 gru 13, 19:23
BMW: n46b20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#7

Post autor: olmi »

Podładuję jutro i się okaże... Dzięki wielkie za odpowiedź Isolato, moje wątpliwości zostały rozwiane :good:
hunter888
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27 sty 12, 18:16
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Nowe Miasto Lubawskie

#8

Post autor: hunter888 »

Koledzy, pomocy. Mam to samo,tyle,ze żadne kontrolki nie swiecą.Auto nie daje nawet glosu. Jeszcze w ubiegłym tyg odpalał rano po nocy,zrobiłem 15-20 km,zgasilem postał 15 min i juz ani glosu nie dał. Teraz odpala jedynie na pycha,albo jak naładuje aku. Byłem u 4 mechaników i stwierdzili,ze cos kradnie prad,ale niewiadomo co.Co to moze byc?
OSA BMW

#9

Post autor: OSA BMW »

Na poczatek sprawdz kondycje twojego akumulatora , czy wogole trzyma, sprawdź ładowanie w aucie i sprawdź stan klem przy baterii i czy przy rozruszniku nie zardzewialy ci sruby(kontakty) głównego prasowego i tego cienkiego od stacyjki
MitoRIDER_20101
Bywalec forum
Posty: 172
Rejestracja: 23 paź 11, 12:58
BMW: e46 316i poj. 1,9 105 KM czysta benzynka ;]
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Zamość Rzeszów
Lokalizacja: Zamość Rzeszów

#10

Post autor: MitoRIDER_20101 »

Kolego diagnoza prosta. Akumulator skończył żywot. Przyszły niskie temperatury, co nie wpływa pozytywnie na akumulatory. Z ciekawości spytam, ile lat ma akumulator?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”