318i N46 Błąd 2A67

melonpl320
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 7 sie 15, 9:32
BMW: 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#1

Post autor: melonpl320 »

Witam,
Ostatnio zaczął mi dokuczac check. Wiem że temat był valvetronica w silnikach N był poruszany wielokrotnie, ale już czym więcej czytam tym bardziej głupi jestem.
A mianowicie w połowie grudnia zapalił mi się check, pojechałem do mechanika robiacego tylko BMW. Na kompie był błąd: 2A67 valvetronic internal fault. Jego diagnoza: skasował błąd i kazał jeździć żeby zobaczyć czy powróci, jeśli by powrócił to najpierw wymiana silniczka VVT , jak to nie pomoże to sterownik. Błąd oczywiście powrócił. Tym razem pojechałem do innego mechanika ten z kolei stwierdził że owy silniczek jest sprawny( nie wspominam mu o pierwszej diagnozie). Niestety nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego ten błąd się pojawia. Osobiście typuje jednak ten silniczek VVT z racji tego że auto ma przejechane 150kkm, więc teoretycznie pasuje.
Z drugiej strony wiem też ze to N46 i że błąd pokazuje taki wcale nie musi znaczyć że to vvt.
Co wy o tym sądzicie? Winny jest silniczek VVT?
Najdziwniejsze jest że auto Nie faluje, nie gaśnie, święci tylko check.

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#2

Post autor: kiceq »

aby zdiagnozowac silniczek najlatwiej jest go odlaczyc i zobaczyc czy wysypie jakies inne bledy. Sterownik moglbys podmienic na chwile od kogos kto ma takie samo autko;)
melonpl320
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 7 sie 15, 9:32
BMW: 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#3

Post autor: melonpl320 »

Czyli jeżeli wyspie błędy to znaczy że rolniczej jest niesprawny?
Zatem muszę zainwestować w kabel OBD i działać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”