318i N46 Błąd 2A67
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 7 sie 15, 9:32
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Witam,
Ostatnio zaczął mi dokuczac check. Wiem że temat był valvetronica w silnikach N był poruszany wielokrotnie, ale już czym więcej czytam tym bardziej głupi jestem.
A mianowicie w połowie grudnia zapalił mi się check, pojechałem do mechanika robiacego tylko BMW. Na kompie był błąd: 2A67 valvetronic internal fault. Jego diagnoza: skasował błąd i kazał jeździć żeby zobaczyć czy powróci, jeśli by powrócił to najpierw wymiana silniczka VVT , jak to nie pomoże to sterownik. Błąd oczywiście powrócił. Tym razem pojechałem do innego mechanika ten z kolei stwierdził że owy silniczek jest sprawny( nie wspominam mu o pierwszej diagnozie). Niestety nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego ten błąd się pojawia. Osobiście typuje jednak ten silniczek VVT z racji tego że auto ma przejechane 150kkm, więc teoretycznie pasuje.
Z drugiej strony wiem też ze to N46 i że błąd pokazuje taki wcale nie musi znaczyć że to vvt.
Co wy o tym sądzicie? Winny jest silniczek VVT?
Najdziwniejsze jest że auto Nie faluje, nie gaśnie, święci tylko check.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Ostatnio zaczął mi dokuczac check. Wiem że temat był valvetronica w silnikach N był poruszany wielokrotnie, ale już czym więcej czytam tym bardziej głupi jestem.
A mianowicie w połowie grudnia zapalił mi się check, pojechałem do mechanika robiacego tylko BMW. Na kompie był błąd: 2A67 valvetronic internal fault. Jego diagnoza: skasował błąd i kazał jeździć żeby zobaczyć czy powróci, jeśli by powrócił to najpierw wymiana silniczka VVT , jak to nie pomoże to sterownik. Błąd oczywiście powrócił. Tym razem pojechałem do innego mechanika ten z kolei stwierdził że owy silniczek jest sprawny( nie wspominam mu o pierwszej diagnozie). Niestety nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego ten błąd się pojawia. Osobiście typuje jednak ten silniczek VVT z racji tego że auto ma przejechane 150kkm, więc teoretycznie pasuje.
Z drugiej strony wiem też ze to N46 i że błąd pokazuje taki wcale nie musi znaczyć że to vvt.
Co wy o tym sądzicie? Winny jest silniczek VVT?
Najdziwniejsze jest że auto Nie faluje, nie gaśnie, święci tylko check.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
- BMW: e46 coupe
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
aby zdiagnozowac silniczek najlatwiej jest go odlaczyc i zobaczyc czy wysypie jakies inne bledy. Sterownik moglbys podmienic na chwile od kogos kto ma takie samo autko;)
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 7 sie 15, 9:32
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Czyli jeżeli wyspie błędy to znaczy że rolniczej jest niesprawny?
Zatem muszę zainwestować w kabel OBD i działać.
Zatem muszę zainwestować w kabel OBD i działać.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 7397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2301 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: qwert1221
-
- 1 Odpowiedzi
- 1508 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 1391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: leo56036
-
- 8 Odpowiedzi
- 2895 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konop85
-
- 6 Odpowiedzi
- 4668 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 1463 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 7 Odpowiedzi
- 10832 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 14 Odpowiedzi
- 20699 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb